Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Ser på wot-forumet at de som spiller på testserveren opplever økt presisjon på kanonene.

 

E-50M skyter helt vilt presist og russiske kanoner kan man faktisk snipe med nå.

Lover godt for min IS-7, IS-8, SU-122-44 og KV-1S. :)

 

Blir en bra buff for IS-7 dette. Økt presisjon på gun og det at armour betyr mer igjen.

HEAT-shells får seg en nerf .

 

Lurer på hvordan min T-54 blir etter 8.6. Ennå mer bouncy kanskje.

Har jo bra slope på front hull og turrett.

Endret av James King
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

S-51 gjør 1850 max damage, og er på 8.6 i tier 7, dvs den kan møte tier 5-9.

S-51 gjør som regel det helt ok mot tier X tanks, tenk deg 1850 damage mot tier 5! ouch......

 

Yes, nevnte faktisk S-51 noen poster lenger oppe, og skjønner nå hva du mente. Men det var ikke tier spread du snakka om :p

Lenke til kommentar

Yes, nevnte faktisk S-51 noen poster lenger oppe, og skjønner nå hva du mente. Men det var ikke tier spread du snakka om :p

 

Ja, tidligere kunne S-51 møte tier X, det kan den ikke lengre, og de har ikke rørt damage.

 

sukk.

 

jeg tror arties blir verre, but time will show.

Lenke til kommentar

S-51 vil ha store problemer med å treffe mål i bevegelse. Har en svært smal gun traverse, og shells på mortarkanonen til S-51 vil få en stor nerf i velocity. Dette blir en SPG for å straffe campere, uten tvil.

 

Dessuten har den jo en latterlig lang reload, og får sikkert en ytterligere nerf?

Endret av Kron
Lenke til kommentar

S-51 vil ha store problemer med å treffe mål i bevegelse. Har en svært smal gun traverse, og shells på mortarkanonen til S-51 vil få en stor nerf i velocity. Dette blir en SPG for å straffe campere, uten tvil.

 

Dessuten har den jo en latterlig lang reload, og får sikkert en ytterligere nerf?

De angriper problemet på feil måte mener jeg, senket treffsikkerhet og ROF vil bare sørge for å øke derpfaktoren.

Lenke til kommentar

De angriper problemet på feil måte mener jeg, senket treffsikkerhet og ROF vil bare sørge for å øke derpfaktoren.

 

Jepp, helt enig, jeg har sagt dette fra dag 1.

Det blir bare større luck factor, og veldig frustrende og være arties.

 

Jeg mener det ville gagne spille mye mye mer, med mer treffsikre arties, som kan feks i S-51 sitt tilfelle gjøre max 500 damage når den er heldig, men treffer for ~350 av damage hver gang.

Lenke til kommentar

Jeg mener det burde være variasjon i SPG-segmentet også. Altså en variasjon av alle spesifikasjoner en SPG kan ha. Og da vil det være noen med derpfaktor. Men de andre spesifikasjonene vil uansett måtte balanserer opp mot det. Slik vil jeg ha det.

Lenke til kommentar
Jeg mener det burde være variasjon i SPG-segmentet også. Altså en variasjon av alle spesifikasjoner en SPG kan ha. Og da vil det være noen med derpfaktor. Men de andre spesifikasjonene vil uansett måtte balanserer opp mot det. Slik vil jeg ha det.

 

Jeg synes egentlig det opprinnelig var en grei variasjon med 261, GWtE, T92, hvor 261 var rask og treffsikker, T92 med monstersplash og dårlig acc + lang reload og GW i mellom en plass. Så kom franske tullevogner og pluselig har du sykt treffsikre arty med kort reload og for høy skade. Når det i tillegg hopet seg opp arty på den måten det har gjort det siste halve året+ så har du jo oppskriften på katastrofe..

Lenke til kommentar

Har aldri split dette før men var en jævel på tanks i BF42 serien i sin tid. Er det noen vits i å hoppe inn i dette spillet nå eller blir man fullstendig gruset her uten å være høyt level?

 

Min erfaring er at de fleste multiplayer spill er jævelig artige med en gang de kommer ut før alle lærer seg alle kartene utenatt og blir helt udødelige....

Lenke til kommentar

Har aldri split dette før men var en jævel på tanks i BF42 serien i sin tid. Er det noen vits i å hoppe inn i dette spillet nå eller blir man fullstendig gruset her uten å være høyt level?

 

Min erfaring er at de fleste multiplayer spill er jævelig artige med en gang de kommer ut før alle lærer seg alle kartene utenatt og blir helt udødelige....

 

Er bare å joine, du kommer til å klare deg bra :) . Her er det mye rart i kampene. Noen lærer aldri å spille.

 

Det er morsomt å spille på alle level. Spesielt 6 til 8 mener jeg.

Lenke til kommentar

Har aldri split dette før men var en jævel på tanks i BF42 serien i sin tid. Er det noen vits i å hoppe inn i dette spillet nå eller blir man fullstendig gruset her uten å være høyt level?

 

Min erfaring er at de fleste multiplayer spill er jævelig artige med en gang de kommer ut før alle lærer seg alle kartene utenatt og blir helt udødelige....

 

Neida, det er bare å hoppe inn. Du begynner jo på tier 1 og jobber deg oppover. En tier 1 kan vel maks møte tier 2. Og de første x kampene vil du kun møte andre tier 1. Så du spiller bare med tanks rundt din egen tier. Og du kan holde deg i nedre sjikt frem til du føler deg trygg på å gå til neste tier.

Endret av Kron
Lenke til kommentar

Har aldri split dette før men var en jævel på tanks i BF42 serien i sin tid. Er det noen vits i å hoppe inn i dette spillet nå eller blir man fullstendig gruset her uten å være høyt level?

 

Min erfaring er at de fleste multiplayer spill er jævelig artige med en gang de kommer ut før alle lærer seg alle kartene utenatt og blir helt udødelige....

 

Du vil spille med andre folk som er på ca samme level som deg. Vil alltid være folk som kan karta ut og inn, men du vil veldig fort se hvor d lønner seg å bevege seg og ikke

Lenke til kommentar

Jeg synes egentlig det opprinnelig var en grei variasjon med 261, GWtE, T92, hvor 261 var rask og treffsikker, T92 med monstersplash og dårlig acc + lang reload og GW i mellom en plass. Så kom franske tullevogner og pluselig har du sykt treffsikre arty med kort reload og for høy skade. Når det i tillegg hopet seg opp arty på den måten det har gjort det siste halve året+ så har du jo oppskriften på katastrofe..

 

Helt enig. Bedre med dårlig acc og lang reload. Sånn som før.

 

Det skulle vært som i gamle dager + at de nerfet acc ennå mer slik at færre og færre giddet spille arty :tease:

Lenke til kommentar

S-51 vil ha store problemer med å treffe mål i bevegelse. Har en svært smal gun traverse, og shells på mortarkanonen til S-51 vil få en stor nerf i velocity. Dette blir en SPG for å straffe campere, uten tvil.

 

Dessuten har den jo en latterlig lang reload, og får sikkert en ytterligere nerf?

 

På testserveren har den nå 49-50sek reload, med 100% crew og rammer. Fortsatt 12 skudd maks, men nå kan den nesten aldri gå tom lenger! :p

Lenke til kommentar

Har aldri split dette før men var en jævel på tanks i BF42 serien i sin tid. Er det noen vits i å hoppe inn i dette spillet nå eller blir man fullstendig gruset her uten å være høyt level?

 

Min erfaring er at de fleste multiplayer spill er jævelig artige med en gang de kommer ut før alle lærer seg alle kartene utenatt og blir helt udødelige....

 

tja, jeg nærmer med 2 år med dette spillet, med noen pauser nå og da.

Fremdeles like arty

Lenke til kommentar
Har aldri split dette før men var en jævel på tanks i BF42 serien i sin tid. Er det noen vits i å hoppe inn i dette spillet nå eller blir man fullstendig gruset her uten å være høyt level? Min erfaring er at de fleste multiplayer spill er jævelig artige med en gang de kommer ut før alle lærer seg alle kartene utenatt og blir helt udødelige....

 

Nærmer meg 10 000 kamper i spillet selv, og føler jeg har blitt skikkelig god i spillet (det må det være lov til å å si :p ) Derimot er det mange mange folk som ikke har spillt så mye, så flesteparten av de du møter vil du være på relativt likt nivå med. Du vil av og til snuble over folk som stomper deg men disse er i fåtall.

 

Fordelen med dette spillet til forskjell fra spill som Planetside der folk får superduper kanon, ekstra armor og hva det nå må være, og kan kjøre rundt og gruse alt bare ved å se stygt på dem, så er det ganske begrenset hvor store fordeler du kan opparbeide deg her. Du kan skaffe deg litt bedre crew etter å ha spillt ugudelig mange kamper med dem, og det finnes equipment som er for dyrt å kjøpe i starten som gir tanksen din noen fordeler men dette er ting som i stor grad går på min/maxing, det aller meste går på player skills.

 

Når det gjelder kartene så er det klart at man har en fordel hvis man kjenner dem ut og inn, men det er ikke som i BF der det finnes en lurkebusk du er udødelig i, og kan sitte og pixle RPG skudd inn på helispawn til motstander osv. Ulike tanks har ulike fordeler og vil ha sine styrker på forskjellige steder på kartet. Dessuten, flesteparten av de som spiller mangler fullstendig gangsyn og vet knapt hva minimappet er for noe, så det er ingen overhengende fare for å bli utspilt av 90% av de som kjører rundt :p

 

En annen ting med kartene er at for de laveste tierene med tanks så er det kun 4 tilgjengelige maps på rotasjon (Himmelsdorf, Province, Mines og Malinovka) så du får tid til å lære deg disse å kjenne i starten.

Lenke til kommentar

Blir aim time også nerfet?

 

Så til de grader.

 

tja, jeg nærmer med 2 år med dette spillet, med noen pauser nå og da.

Fremdeles like arty

 

I see what you did there!

 

Og bombuhr sier at "arty isn't any less accurate" og uh...det stemmer muligens. Fikk ikke prøvd så veldig mye før jeg gav opp pga latterlige lagsammensetninger og russere som teamkiller. Men lengre aimtime og jallareload gjør sitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...