Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

et annet problem siden de innfører tier 10 artys, er at alle grinder sine tier 6 og 7 artys, noe som fører til et forferdelig opphping i tier 10. I går spilte jeg 6 tier 10 kamper, det var minimum 4 artys på hver side i hver eneste kamp. Man kan rett og slett ikke spille mange kart med så mange artys uten å bli straffet hardt. Kan ikke bli mye bedre i 8.6 heller når alle sittter med sin tier 10 artys og skal inn i en match. Jeg lurer på om WG har tenkt godt igjennom dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

et annet problem siden de innfører tier 10 artys, er at alle grinder sine tier 6 og 7 artys, noe som fører til et forferdelig opphping i tier 10. I går spilte jeg 6 tier 10 kamper, det var minimum 4 artys på hver side i hver eneste kamp. Man kan rett og slett ikke spille mange kart med så mange artys uten å bli straffet hardt. Kan ikke bli mye bedre i 8.6 heller når alle sittter med sin tier 10 artys og skal inn i en match. Jeg lurer på om WG har tenkt godt igjennom dette.

Artilleri er ikke godt implementert i WoT, det er alt for høy derpfaktor, de får alt for mye splash og alpha på høyere tiere, og det nytter ikke at teoretisk DPM er dårlig grunnet lav ROF når høyere alpha alltid vil slå høyere teoretisk DPM i et slikt spill.

Lenke til kommentar

et annet problem siden de innfører tier 10 artys, er at alle grinder sine tier 6 og 7 artys, noe som fører til et forferdelig opphping i tier 10. I går spilte jeg 6 tier 10 kamper, det var minimum 4 artys på hver side i hver eneste kamp. Man kan rett og slett ikke spille mange kart med så mange artys uten å bli straffet hardt. Kan ikke bli mye bedre i 8.6 heller når alle sittter med sin tier 10 artys og skal inn i en match. Jeg lurer på om WG har tenkt godt igjennom dette.

 

Jeg gidder ikke grinde mot tier 10 arty. Har min tier 6, SU-14 og den skal jeg beholde.

Spilte endel arty før, men har mista litt interessen.

 

WG blir vel å håve inn på at mange free xper seg opp til Tier 10 arty.

 

De kommer stadig med nye tanks, er der pengene ligger, burde heller kommet med nye maps og game modes.

 

 

Morsommere å spille T-54 og FCM 50t. :p

Lenke til kommentar

i 8.6 blir jo arties faktisk værre, i og med MM.....

 

Huh?

 

et annet problem siden de innfører tier 10 artys, er at alle grinder sine tier 6 og 7 artys, noe som fører til et forferdelig opphping i tier 10. I går spilte jeg 6 tier 10 kamper, det var minimum 4 artys på hver side i hver eneste kamp. Man kan rett og slett ikke spille mange kart med så mange artys uten å bli straffet hardt. Kan ikke bli mye bedre i 8.6 heller når alle sittter med sin tier 10 artys og skal inn i en match. Jeg lurer på om WG har tenkt godt igjennom dette.

 

Det som er tier 8 arty nå, er jo det som blir tier 10 etter patchen...ser ikke helt at det blir den store forandringen?

Lenke til kommentar

Hadde heller gitt gull mot sjansen for og få ekslusivt content, i form av kart og game modes.

 

Ja jeg er enig. Kunne faktisk værtvillig til å betale litt for det.

Bruker ikke mer gull på å grinde/ free xpe frem nye tanks. Kun på premium account p.t.

Har egentlig prøvd det meste av tankskategorier og det gir meg ikke mye å grinde etter nye nasjoner som ligner på annet.

Nå utvikler jeg kun crew og equipment på tanks jeg har, og spiller med de tanks jeg liker best.

Lenke til kommentar
et annet problem siden de innfører tier 10 artys, er at alle grinder sine tier 6 og 7 artys, noe som fører til et forferdelig opphping i tier 10. I går spilte jeg 6 tier 10 kamper, det var minimum 4 artys på hver side i hver eneste kamp. Man kan rett og slett ikke spille mange kart med så mange artys uten å bli straffet hardt. Kan ikke bli mye bedre i 8.6 heller når alle sittter med sin tier 10 artys og skal inn i en match. Jeg lurer på om WG har tenkt godt igjennom dette.

 

Hvis de gjør T10 arty elite fra starten av slik det er med de fleste T10 tanks så er det ikke sikkert at folk gidder å kjøre dem like mye. F.eks min O261 som jeg unlocket for lenge siden måtte jeg vel ha 80k + xp for å elite (2x engine, tracks, radio). Hvis den var elite fra begynnelsen hadde jeg ikke trengt å spille den like mye for å få den CW klar.

For egen del har det gått en del i grinding av M40/43 for å rekke fram til T92 før patchen, og mangler vel bare 20k nå. XP requirement blir vel mindre mellom de to etter patchen, men kostnaden for T10 arty blir vel 6.1 mill credits sånn som det er med andre T10 så det er mye credits å tjene på å kjøpe den før patchen.

Lenke til kommentar

Huh?

 

 

 

Det som er tier 8 arty nå, er jo det som blir tier 10 etter patchen...ser ikke helt at det blir den store forandringen?

Men det er mange som grinder mot tier 8 nå, slik at på release dagen har de en tier 10 arty. Slik jeg har forstått det, har man en lettere grind nå enn det blir etter 8.6. Hvem sier vel nei takk til en lett vei mot tier 10 nå enn om 1 måned?

Lenke til kommentar

Å grinde mot tier 10 arty er svært tidkrevande.

Eg speler litt arty men då helst rundt tier 3. Når eg speler med arty så får eg konsekvent berre halvparten så mykje XP som vanlig per kamp. Kampane varer mykje lenger, og ammunisjonen er dyrare.

 

Eg kunne kanskje vurdert å kjøpe ein premium tier 10 arty, men ikkje å grinde opp til tier 10.

Lenke til kommentar
Men det er mange som grinder mot tier 8 nå, slik at på release dagen har de en tier 10 arty. Slik jeg har forstått det, har man en lettere grind nå enn det blir etter 8.6. Hvem sier vel nei takk til en lett vei mot tier 10 nå enn om 1 måned?
Å grinde mot tier 10 arty er svært tidkrevande. Eg speler litt arty men då helst rundt tier 3. Når eg speler med arty så får eg konsekvent berre halvparten så mykje XP som vanlig per kamp. Kampane varer mykje lenger, og ammunisjonen er dyrare. Eg kunne kanskje vurdert å kjøpe ein premium tier 10 arty, men ikkje å grinde opp til tier 10.

 

Det er ikke lettere å grinde til T10 nå enn etter patchen. Det blir flere nivåer med arty, men mindre xp mellom hvert nivå. F.eks så koster det nå 329 000 XP fra M40/43 til T92, mens fra M103 til T110E5 var det vel 180 000 XP. Tipper det blir relativt likt som det man ser for vanlige T10 nå.

Lenke til kommentar

Men det er mange som grinder mot tier 8 nå, slik at på release dagen har de en tier 10 arty. Slik jeg har forstått det, har man en lettere grind nå enn det blir etter 8.6. Hvem sier vel nei takk til en lett vei mot tier 10 nå enn om 1 måned?

Det er ikke lettere å grinde til T10 nå enn etter patchen. Det blir flere nivåer med arty, men mindre xp mellom hvert nivå. F.eks så koster det nå 329 000 XP fra M40/43 til T92, mens fra M103 til T110E5 var det vel 180 000 XP. Tipper det blir relativt likt som det man ser for vanlige T10 nå.

 

Exactly. Samtidig vil man få mer exp etter 8.6, siden de fjerner 50% nerfen på arty. Det blir dog ikke en dobling av exp, ettersom arty blir samme tier og dermed får mindre av bonus for å skade høyere tier tanks.

 

er flere tråder om det på wot forumet, s-51 bl.a. blir særs nasty og møte

 

S-51 blir vel tier 7 arty, så bare 1 tier opp, men blir sikkert nerfet en del for å holde styr på det. Og tråder på WoT-forumet bør du ta med en klype salt :p

 

Uansett sparer man en del credits på å kjøpe en T8 nå istedet for en T10 senere.

 

Det var det da. Er mye penger å spare på å grinde ut tier 8 arty nå...koster 3.5mill ellerno sånt, etter patchen koster de 6.1mill...er en del å spare der ja!

Lenke til kommentar
Da får man være litt premiumnoob de neste ukene da :p

 

Ligger under 30k unna T92 selv, men jeg bruker alltid opp pengene mine så det blir fort litt rulling med Löwe/T34/SU-122-44 selv her altså! Credits ruller greit nok inn hvis man kjører premium tank og abo :ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...