Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trodde han skulle få et par kills bare. Men å vinne? Jeezez

 

Godrunden det altså, 7k damage og 10 kills, mesteparten gjort med under 100 hp igjen. Makan til suppehuer på andre laget skal du lete lenge etter. 3 arty som ikke gadd og flytte seg til et sted de kunne skyte inn i hullet han stod i...

 

Dog som sagt, det er en 263 ikke en 261, vesentlig forskjell ;)

Lenke til kommentar

Godrunden det altså, 7k damage og 10 kills, mesteparten gjort med under 100 hp igjen. Makan til suppehuer på andre laget skal du lete lenge etter. 3 arty som ikke gadd og flytte seg til et sted de kunne skyte inn i hullet han stod i...

 

Var jo faktisk en arty som splashet ham ned fra 200-og-noe til under 100. Men det var tydeligvis det siste skuddet den fyren gadd fyre av. Til deres forsvar ser det ut som posisjonen han er i kun kan treffes direkte, dersom arty kjører opp på toglinjen...og da ser han de lett og kan skyte dem.

 

Men det laget burde kanskje prøvd seg på flere på en gang, i stedet for å nesten konsekvent kjøre 1 og 1 ut foran ham for å bli skutt i filler.

Lenke til kommentar

Se etter åpninger i fiendens linjer og kom deg inn etter arty osv.

 

Har du muligheten til å angripe en heavy som er alene i åpen mark prøver du å snike deg inn på han for så å sirkle han og skyte hver gang du passerer bakparten hans. Du er rask nok til å snu og kjøre andre veien om han bytter retning.

 

Permanent detracke fiender fungerer ganske godt også om det vil gi resten av laget mulighet til å skyte på dem mens du kun holder dem tracket.

 

 

En annen måte å kjøre light på er ren scouting ved bruk av busker. Husk at lights har så godt som full camo i bevegelse så lenge de holder seg bak busker og ikke skyter.

Har hatt flere runder selv hvor jeg har spottet for over 6000dmg ved å finne meg en busk tidlig som fienden ikke forventer at jeg skal stå og bli der til alt på den siden er dødt.

Endret av Thyristor
Lenke til kommentar

Eg liker den siste planen. Som regel er det kun langt hoegre tier eg havner mot, og med relativt lav damage paa kanona, saa slit eg mot andre tanks sjoelv om eg kjem meg bak dei. Som regel skyt eg mot belta, men eg maa jo vere rimeleg nerme for aa vere bra sikker paa aa treffe.

 

Finne meg ei busk aa lure bak har eg proevd, men ofte kjem dei ein granat utav ingensteds. Dessutan er det litt kjedeleg aa ikkje faa skutt....

Lenke til kommentar

http://www.mediafire.com/download/k2vjttltbarchhc/20130427_2324_usa-T71_05_prohorovka.wotreplay

 

Om du sjekker denne replayen vil du se jeg har lyst til å skyte opptil flere ganger men å skyte i den situasjonen der betyr døden.

 

Greit det kan være småkjedelig å være busk-spotter men du ser godt hvor mye det har å si for laget å ha full oversikt over alle på vestsiden av kartet (helt fra KV-5'en på midten helt til der jeg står blir spottet av meg).

Lenke til kommentar

The 0.8.6 map will be a village map.

0.9.0 will bring "differentr camouflage changes, not tied to visibility".

Historical parameters are not changed in the name of balance, if possible.

The M60 & co have already been tested enough, and will not be available on the open test.

The M60 will not have boosted income compared to other tier 10 tanks.

If the Object 430 is implemented, it would have to be a tier 10.

If you have a Large Spall Liner on a super-heavy tank, you will get a Super-large Spall Liner for free.

No AA tanks.

No arty-free game mode.

0.8.6 will have vertically stabilized sights in sniper mode (like the current ones in third person mode).

 

Q: I have been playing this game for 2.5 years, buying gold regulary. Why is the M60 restricted to those that are in a clan? This way only a select few get them! Why not make it based on skill?

A: If we made it based on skill, you'd still be crying, since a select few would still get them, and you still would not.

 

Q: I see the new campaign trailer! Are these exclusive new tanks the special once you mentioned before?

A: Believe it or not, the trailer came with words, and you can even read those words!

 

Q: (regarding ram damage) Is the spped of a falling tank the same as the tank it's falling on, even if it's standing still?

A: Immediately go to school, and learn physics. This is 6th grade material. Or 7th? Either way, uninstall, and study, study, study. Or our rockets will fall out of the sky.

 

Q: I think Viktor Kisliy is a fan of 80s moview, since SerB and Storm are the bad cop and good cop.

A: Kisliy has nothing to do with it, we figured out this tactic from the very beginning.

 

Q: Has there been a single change that didn't result in massive whining?

A: No. Whine, whine never changes.

 

Q: When a person wants to play a tank, why force them to play another tank? Why don't you fix your script that limits games per day!?

A: Don't smoke that anymore.

 

Q: Can we have an exclusive tank for randoms?

A: How can you, when everyone plays randoms? "You played a CW match, that's it, you're out"?

 

Q: What about grinding up to the top of a tech tree? Is that a comparable challenge?

A: No. Getting an 85% win rate over 1000 battles is. Can you?

 

Q: Are there any premium perks planned?

A: The "battle" button will be replaced with "pay to win".

 

Q: <series of suggestions for reasons people should get the M60>

A: I changed my mind, we will be giving tanks to people with "#1 son" certificates from their mothers.

 

Q: Why didn't you answer my question?

A: Why didn't you read my post?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Battle: Westfield 28. mai 2013 22:47:38

Vehicle: S-51

Experience received: 3 642 (x2 for the first victory each day)

Credits received: 53 661

Battle Achievements: Master Gunner, Mastery Badge: "Ace Tanker"

 

En utrolig spennende og nervepirrende kamp. Gjorde totalt 5251 damage.

 

For interesserte, replay her:

http://www.speedysha...tfeld.wotreplay

Endret av Kron
Lenke til kommentar

argh, tok 3 runder i M103 i går.

 

10 arties i begge, 2x8+3x7 i første, 4x8, 1x7 i andre.

 

camping deluxe!

kjedeligste jeg har vært med på, første som viste snuta si, ble omtrent instant nuka, med mindre man var en fast scout/medium, med veldig flaks.

 

i 8.6 blir jo arties faktisk værre, i og med MM.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...