UriasX Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Tja, har en positiv ting til å si om SU100M1. Likte den i alle fall bedre enn SU101. Takk, det hjalp... Lenke til kommentar
Quickcraft Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Eneste som frister på den linja er su-122-54. Resten ser dårlig ut i mine øyne, mer fristende med obj 268 Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 (endret) Har den andre TDlinjen allerede, skal runde det russiske tech treet Endret 22. mai 2013 av HaakonNordengen Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Tja, har en positiv ting til å si om SU100M1. Likte den i alle fall bedre enn SU101. Tuller du? Liker SU101 mye bedre! Joda, høyere matchmaking, men også mye bedre kanon! Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Får ikke logget meg inn på www.worldoftanks.eu, men kommer inn i spillet. Merkelig. "Unknown error. Please try again later." Lenke til kommentar
BEPP Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 merkelige dager, igår ca 30% wr på 30 kamper. idag 81% på 39 kamper....vet da faen hva skjer men rart er det. lavere tier idag men hadde snitt damage på ca 2400 igår samt flere kills per battle.. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 merkelige dager, igår ca 30% wr på 30 kamper. idag 81% på 39 kamper....vet da faen hva skjer men rart er det. lavere tier idag men hadde snitt damage på ca 2400 igår samt flere kills per battle.. I WoT er spørsmålet alltid hvilket lag som er minst elendig Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Vurderer FCM 50t. Er den morsom? Har et bra fransk crew som bare driver dank i barracks. Kanonen virker bra. Bra med hp men crappy armour. Bra MM. Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 I WoT er spørsmålet alltid hvilket lag som er minst elendig I WoT er spørsmålet hvor stor sekken din er, og om pubbiesene har med seg noen ambolter og anker sånn at stroppene ryker når du prøver å bære dem! Vurderer FCM 50t. Er den morsom? Har et bra fransk crew som bare driver dank i barracks. Kanonen virker bra. Bra med hp men crappy armour. Bra MM. Den er mer medium enn heavy. Stor som en heavy, men rask som medium...og pansret som medium. Alt i alt grei tanks! 1 Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Jeg kjøpte FCM 50t tidligere i kveld. Spilt noen runder med den. Herlig med mobiliten og den raske skuddtakten. Bra pen også, med gullammo så tar den "alt". Er vel egentlig en stor medium med mye hp. Man lever litt på hpen, altså at man kan ofre litt for å ta ut noen, men kan faktisk bounce noen skudd og. Er flanking som gjelder. Liker den godt så langt. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Jeg fikk kjøpt meg Tiger i helga, og hittil har jeg gjort meg tre observasjoner: Det er svært få som bruker den kompetent. Selv om den er bygd som en kasse er panseret tykt nok til å sprette av en del skudd fra tier 7 og lavere om du posisjonerer deg riktig vinkelmessig. 88L71-kanonen er fantastisk på tier 7. Hvis Tiger II er bedre for sin tier må den ligge på grensa mot OP, hvorfor i alle dager får Tiger så mye hat? Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Folk kan ikke spille den, det som er problemet, elsker min Tiger med 72% win rate ^^ Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Jeg fikk kjøpt meg Tiger i helga, og hittil har jeg gjort meg tre observasjoner: Det er svært få som bruker den kompetent. Selv om den er bygd som en kasse er panseret tykt nok til å sprette av en del skudd fra tier 7 og lavere om du posisjonerer deg riktig vinkelmessig. 88L71-kanonen er fantastisk på tier 7. Hvis Tiger II er bedre for sin tier må den ligge på grensa mot OP, hvorfor i alle dager får Tiger så mye hat? Jeg spillte tigeren ganske tidlig i min "karriere" i WoT og statsene reflekterer det, men jeg lurte også på hva folk klagde på. Jeg holder med Suncz i at folk er ubrukelige og ikke aner hva som er bak og fram på en tanks. For sånne folk er sikkert tigeren litt mindre tilgivende enn f.eks IS. Det flate frontpanseret gjør tanksen utmerket for vinkling og kanonen er veldig god. Som 95% av all sutring rundt WoT kan klagingen på TigerH arkiveres under "ubrukelige folk"... Lenke til kommentar
bytrollet Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Tigeren får jeg også godt til. har noen seriøse runder med den som gjør at jeg liker den veldig godt. er en undervurdert tank i mine øyne. men jeg får ikke til Tiger2 på samme måte. mulig jeg er for aggressiv i den? eller at jeg ikke plasserer den smart nok? jeg tenker ikke på selve vinklingen, for den klarer jeg. men at jeg ikke bruker terrenget til min fordel? og så føler jeg at kanonen på Tigeren var langt mer treffsikker. mulig det bare er en illusjon, men den er der. så: jeg hadde noen hysteriske runder med min "nye" Jpz 1 i går. det er vanvittig morsomt å ratte rundt med den i tier2 kamper. med kamo og kikkert er det ikke mye som unngår min vrakbringende kanon. i går var vi bare 3 stykker i gjen på mitt lag etter at resten av våre allierte kjøte rett inn i solnedgangen og heltedøden. de hadde rett nok tatt noen med seg, men det var urovekkende mange igjen av fienden når sluttoppgjøret skulle finne sted. men de kom trillende en og en som om jeg skulle ha sendt dem en skriftlig invitasjon. og de hensyn til at kanonkulene mine ikke kan gå gjennom vegger eller stein, så de stilte seg opp i åpent lende som ga meg fri skuddvinkel. så da stillheten og røyken senket seg, hadde jeg 8 kills og noen livlige meldinger på chatten. det blir lite kredits av det men det er fantastisk morsomt. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 i går var vi bare 3 stykker i gjen på mitt lag etter at resten av våre allierte kjøte rett inn i solnedgangen og heltedøden. Dette du kaller heltedøden? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Jeg spillte tigeren ganske tidlig i min "karriere" i WoT og statsene reflekterer det, men jeg lurte også på hva folk klagde på. Jeg holder med Suncz i at folk er ubrukelige og ikke aner hva som er bak og fram på en tanks. For sånne folk er sikkert tigeren litt mindre tilgivende enn f.eks IS. Det flate frontpanseret gjør tanksen utmerket for vinkling og kanonen er veldig god. Som 95% av all sutring rundt WoT kan klagingen på TigerH arkiveres under "ubrukelige folk"... Jeg har såvidt passert 1000 kamper, så jeg vil definitivt si at jeg er tidlig i min karriere. Mulig det har noe å gjøre med at jeg har spilt Panther II og derfor har litt erfaring med hva kanonen kan (og ikke kan) gjøre, men jeg må jo gjøre noe riktig når jeg får Ace Tanker + Steel Wall + Sniper + Top Gun den første kampen etter at jeg oppgraderte tårnet Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Jeg har såvidt passert 1000 kamper, så jeg vil definitivt si at jeg er tidlig i min karriere. Mulig det har noe å gjøre med at jeg har spilt Panther II og derfor har litt erfaring med hva kanonen kan (og ikke kan) gjøre, men jeg må jo gjøre noe riktig når jeg får Ace Tanker + Steel Wall + Sniper + Top Gun den første kampen etter at jeg oppgraderte tårnet Hehe fikk samme achievments som det på andre kampen min med Panther 2 Jeg startet på USSR og IS linjen og gikk vel opp til IS-4 før jeg hadde tigeren. Accuracy på Tiger kanonen var jo fantastisk i forhold til hva jeg var vant med! Lenke til kommentar
bytrollet Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Dette du kaller heltedøden? var du også med på den kampen i går? det der lignet misstenkelig på den taktikken som ble brukt av mine allierte, ja. og Arni90, du må jo helt klart gjort noe riktig siden du gjør det såpass bra. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 og Arni90, du må jo helt klart gjort noe riktig siden du gjør det såpass bra. Jeg mistenker at noe av skylda kan komme av inkompetente VK3002DB-førere Jeg møtte på to som kjørte VK3002DB med 88L56-kanonen, og ingen av dem hadde hjernekapasiteten til å forstå at de ikke kunne gå gjennom frontpanseret mitt når jeg sto rundt et hjørne med 45-50 grader vinkel mot dem, så jeg sto bare der og pepra skudd i dem mens deres egne skudd spratt av, etterpå ble jeg anklaget for å jukse og bruke gullskudd Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Skjønner ikke whiningen om gullskudd eller premium ammo. Noen kommer med eder og galle. Kaller deg "Gold noob" osv. Flere tanks er balansert med premium ammo. F.eks T69. De fleste har vel med seg 5 til 10 premium shells. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå