olefurz Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Om det andre laget har spilt "campfest a la idiot" har jeg ingen ting til overs for å drukne meg selv som arty f.eks. om jeg er siste gjenlevende og jeg vet jeg straks er dau. Jeg er bare kjent med SU-14. Skal jeg drukne meg i den, må jeg planlegge 10 minutter i forveien Lenke til kommentar
eXa Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Så du vil heller gi opp credits og xp ved å drukne deg selv istedet for å gjøre ingenting? Eventuelt kansje tjene mer xp og credits med ett heldig skudd? Lenke til kommentar
Thyristor Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Om runden tilsier at de ikke har fortjent den siste xp'en på å drepe meg, så ja. Og vil som regel sitte og vente på at noen kommer og prøve meg på et heldig skudd, men om jeg da også bommer er det rett i vannet. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Det å havne som bottom feeder derimot ser jeg bare på som en mulighet da damage på høyere tiers betyr mer xp. Da må du ha langt bedre matchmaking enn det jeg har, en typisk bottom-feeder runde for meg er at alle top-tiere på mitt lag blir skutt i filler i løpet av 3-5 minutter og de overlevende blir plukket opp i slakten som finner sted etterpå. Det hjelper fint lite at jeg får mer XP av å skade Tier 10-tanker når laget alltid kjører lemming-strategi og/eller kjører på totalt åpne steder som rett over sletta på Malinovka med alle fem IS-7ene Lenke til kommentar
Nielsen85 Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Ingen linjer er generelt sett dårligere eller bedre enn andre, men det er noen forskjeller. Franske TD'er er generelt sett raske når du begynner å komme litt opp i tierene, har høy frontarmor og gode kanoner med flere skudd ladd om gangen for så å ha en lenger periode med reloading etter 3-4 skudd. Frem til og med tier 5 er det dog litt triste greier i min menining men de klarer seg greit nok. Tror d kun er siste tank destroyeren, tier 10, som har autoloader. Fram til den så er d standard loader, men loader kanskje hvert enkelt skudd noe kjappere enn de andre nasjonene. Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 (endret) Herrejemini... Spilte encounter med SU-85 på El Halluf. I starten er teamet elendig, alle camper på toppen rundt "spawn". Det kommer seg så litt etter hvert. En AT2 som gjør en OK jobb, og en KV-1 som i hvert fall prøver. Vi klarer så å få redusert fienden ganske godt. Jeg får 6 kill før jeg blir tatt ut - er i grunnen ganske heldig føler jeg da mye skjer på kloss hold mot raske vogner, men de har ikke vett til å flanke. Til slutt er det en Cruiser II og Priest på vårt lag igjen mot en Grille. Cruiseren har campet på toppen av fjellet hele kampen og gjort null nytte for seg, men etter mye "hard tiltale" i chatten får vi han endelig til å kjøre ned i cap. Så lenge han holder seg i bevegelse eller gjemmer seg godt bør det jo gå greit. Hva gjør han? Jo han stopper udekket i cap og begynner å rotere vogna rundt og rundt! Grillen kommer rolig kjørende, stopper, får god tid til å sikte, og boom. Priesten vår? Jo, han er afk. *SUKK* Heldigvis ender det med draw fordi fiendens Grille også er en idiot og ikke capper. Det sier vel sitt når jeg, med unntak av AT2'en, gjør min. 4 ganger så mye skade som de andre på teamet og får det dobbelte i XP. Edit: Begynner dog å like SU-85. Sluggish når det kommer til manøvrerbarhet sammenliknet med (favoritten) StuG og treffsikkerheten er jo også litt dårligere. Men liker at den har høyere topphastighet, og den ekstra skaden skuddene gjør kommer godt med. Er mye som går i lufta etter to treffere Fikk akkurat "Ace" med den også. Endret 17. mai 2013 av Hugo_Hardnuts Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Blir så forbannet avogtil. Jævla dritt arty, brenn i helvete. Hvem kan seriøst ikke påstå at arty er OP når dem kan treffe en E5 i bevegelse (direkte 90grader i forhold til posisjonen) 10 sek etter spot er borte og gjøre skade for 1500+ og resten av hp forsvinner i brann. Jeg ble så sur så jeg bare stakk selv om jeg hadde 90hp eller noe igjen. Tok også ut tracks og ammorack, turretring, drivstofftanker pga brann. Arty damage er OP. Resten...not so much. De sier at arty skal være anti-camping mechanic. Welp. Beste idèen jeg har hørt er vel ned med damage, opp med accuracy og rate of fire, og lengre aim time. Men siste rykter er vel at accuracy skal bli enda dårligere...noe som bare gjør arty ubrukelig for alle parter. Ellers...fire extinguisher er fint. Nå får du til og med kjøpt automatic fire extinguishers for credits! Lenke til kommentar
Quickcraft Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Hadde vært bedre med lavere damage ja, nå som mest sannsynlig acc blir dårlig er det enda mer opp til RNG om man treffer eller ikke. Men det er vel for mange som spille arty nå, i tier 10 kamper er det fullt opp 1 Lenke til kommentar
eXa Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Ellers...fire extinguisher er fint. Nå får du til og med kjøpt automatic fire extinguishers for credits! Jepp. Hadde manuelt på, glemt å bytte til automatic på E5. Men ble så oppgitt at jeg bare så på den brenne og så levnet jeg. Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/247547-changes-in-game-mechanics-086/#top 8.6 vil gi en del forandringer. Changes in gun accuracy, better acc. overall HEAT-shells nerfed Camo changed More XP for TDs and arty New mechanics for HEAT shells: Currently the way the mechanics work means that the effect of HEAT shells is barely different to normal Armour-Piercing shells. To increase the difference between them, and also to decrease the influence of HEAT shells on gameplay, we have decided to change their mechanics in Version 0.8.6 to make them more realistic: • HEAT shells will start to ricochet if the impact angle is greater than 80 degrees. (please note that every shell can have slightly different settings). The armour penetration after ricochet will remain the same. • After penetration, a HEAT shell cannot ricochet inside the tank (as the shell is transformed into a continuous stream.) • After penetration, the HEAT shell will lose 5% of armour penetration force for each 10cm of travelling distance • After penetration, the force with which the HEAT shell continues to travel through the armour will take into account the angle of impact between the armour and penetration spot. Overall, these changes mean that HEAT shells will now have ricochets instead of penetrations with 0 damage and less armour penetration values when it meets spaced armor (Maus drivers will love this change). Note: The tracks of a vehicle will also count as spaced armour for HEAT shells. Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Yes, bittelitt usikker på hvordan accuracy changes egentlig blir...i sitt forsøk på å "dumb down" matten så har de gjort det hele verre å forstå 1 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Kompis av meg fikk en kul medalje nå. Husker ikke navnet. Men han fikk den fordi han ikke ble spotta igjennom hele gamet, og fordi han var den eneste som cappa. Noen som har fått den før? Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Jepp, Raider. Du finner den stort sett hos ubrukelige folk! Det er generelt to måter å få den på. 1: Spill arty, hele laget dauer, men fiendelaget dauer også. Dur avgårde til fiendebase, cap. Fiendens arty kjørte annen vei til din base, og du capper først. 2: Camp basen helt til hele laget ditt er dødt, Fiendens lag er også nesten borte. Kjør til fiendens cap og cap, fiendens siste tank kjørte til din base og kverka arty men du capper først. Førstnevnte er ok måte å få den på. Sistnevnte er grunnen til at jeg sier det stort sett er ubrukelige folk som har den. Samme med Invincible. Spill 5 kamper på rad uten å ta skade. Det skjer generelt dersom en fyr afk-botter og har griseflaks med laget 5 kamper på rad, eller med folk som camper basen 5 kamper på rad uten å se en fiendetanks, fordi de hadde flaks og kom på det gode laget. Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 StuG er også er ganske enkel vogn å få invincible med, særlig hvis man får noen åpne kart på rad. Raider har jeg dog aldri vært i nærheten av å få, men da er visst det et kvalitetstegn Lenke til kommentar
eXa Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Enig Valle79, er ikke status å få dem medaljene igrunn... Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 E-50 låst opp, og på første match jeg spiller i spretter 4800 damage av, men ettersom teamet suger taper vi. Neste kamp tanker jeg 3800 damage, får steel wall, top gun, og 3000 damage med en 88L/71... For et monster den kommer til å bli når jeg får på plass 1200HP-motoren og 10.5cm-kanon Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Jepp, Raider. Du finner den stort sett hos ubrukelige folk! Hehe;) visste ikke den fantes engang jeg. Vi kjørte arty platoon. Var igjen oss to og en E50.De andre hadde også to arty, T30, T34 og KV5. E50 hadde kjørt forbi motstanders cap zone og vi artiene visste vi måtte flytte oss for å unngå å bli tatt ut. Jeg gjemte meg og hjalp E50en i å ta ut T34 og KV5 mens kompisen min rusha mot cap. Derfra hjalp han også å ta ut et arty og skade T30 før vi vant. Jeg endte på mellom 3-4000 damage. E50 tror jeg fikk med seg åtte kills og nærmere 5000 damage. Synes vi gjorde jobben vår for å si det sånn. Litt artig med E50en egentlig, så rimelig lett at han var en over gjennomsnittlig god spiller. Mediumen Lenke til kommentar
olefurz Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Må man ikke være light tank for å få raider medaljen? Eller roter jeg fælt nå? Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Må man ikke være light tank for å få raider medaljen? Eller roter jeg fælt nå? Alle kan få den uavhengig av tank klasse. Du må unngå å bli sett hele kampen og solocappe flagget etterpå... Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Konisch AP isn't really AP, it's APCR with a steel core, instead of a tungsten one. It still behaves like AP in game. The T-35 will have a KT-28 main gun (short 76.2 mm howitzer). It will be approximately a tier 4. The M3 Lee will get its turret activated for sure, and maybe the B1 too. Multiple turrets require seriously redoing the netcode. Multiple turret tanks will be introduced in batches, not one by one like premiums. There will be a setting to receive private messages from friends only. SerB can't wait. British Shermans are coming, no ETA. Despite all the forum whining and threats, WG has never been taken to court. It is possible that the removed captured premiums (Hotchkiss, Pz B2) will be reintroduced as captured tanks, as soon as captured tanks become a thing. A press account is revoked after 1-2 weeks. Arty tier limits in companies will be increased. The point limits will not. There is no arty in WoT Blitz, since the maps are too small. The Sturmtiger will be a TD, not arty. A tank with camo on it does not sell for more than a tank with no camo. No Linux WoT, but the question of a Mac client has not yet been explored. British artillery is coming this year. As for the Japanese tanks, it is not known. Movable objects that are not tank corpses are coming, no ETA. Most maps (24/34) are 1200 meters by 1200 meters. Maps could be rectangular instead of square, in theory. Identical module hitpoints (say, T-44 and SU-122-44 tracks) are not necessarily identical. If a tank is really miserable stock, its modules are discounted. Effectiveness of bushes will be reduced. There will be a new map in 0.8.6 Q: I heard about a Henschel turret for the E-100. Are you going to put it in? A: And I heard that everyone with a cross in their avatar...well, you know. The Henschel turret is fiction. If we will put in another turret, it will be Maus-like. Q: My suggestion got a lot of upvotes, how come you didn't implement it? A: Upvotes are for players' dickwaving. They do not affect our decisions. Q: It's unfair that the Somua S35 (a French tank) is German, and the FCM36 (a German tank) is French. A: Go to the Hague for fairness, and to previous posts in this thread for answers. Q: Is WoT used as a training program for tankers? A: Yes, in the same places that use WoW for infantry. Q: I am writing an article on exceptional animosity in online games. Do you have any material for me? A: Take some screenshots from the in-game chat, that should be plenty. Q: I proposed a joint Asian tree and a joint African tree, and a joint Oceanic tree. I was told there was not enough for even one tree. Has anything changed recently? A: Yes, proposals get 3 days of RO now, instead of 14. Q: Are you planning a medal for distance traveled? A: Yes, and also revolutions around your axis! Q: The E-25's KwK 44 should be better than the KwK 42, but penetration is the same. Why? A: Only secret Ahnenerbe technology can increase penetration with the same shell and barrel length using nothing but Aryan spirit. Q: Are you going to have any special WoT merchandise? A: Yes, a collector's edition matching tinfoil hat and asbestos chair cover. Q: Are there going to be anti-plagiarism rules? There seems to be no longer a point in making a clan with an original name. A: When they named me Sergei, I thought I would be special, but turns out there are so many plagiarists around! Q: Are the developers satisfied with the level of culture in the chat, and if not, what are they going to do about it? A: No, and better educate upcoming generations. Q: And what kind of education do the players deserve? A: The belt and bread/water diet kind. Q: Can the premium policy be changed? I buy premium for a week, but can play for 2-3 hours a day. A: Beds should be discounted. You buy them permanently, but only use them for 8 hours a day or less! Q: SerB, maybe you should retire, and invite a new head producer that will contribute something new. A: Send in your resume, we'll have a good laugh. Q: <suggestions redacted> A: Pro tip: if you put a question mark at the end of your Ingenious Idea, it does not become a question. Q: Why does the Jagdpanzer IV's engine break and catch fire from every shot? A: Conspiracy, 146%. Q: When I complain about bullshit bounces, you tell me to read a trigonometry textbook. What does that have to do with anything? A: If you do not understand what trigonometry has to do with ricochets and effective armour thickness, modern medicine cannot help you. Q: Is there a mistake with the way experience is calculated? A: There are no mistakes, there is a Personal Conspiracy Against You. Q: You said "I slap myself on the hand to stop myself from giving the Soviets a T-62A with an Object 167M hull and a D-83". Does that mean that this is planned? A: No, the hand-slapping is successful. Q: If spawn locations are random, how do you explain 20 consecutive spawns on the same side of Wide Park? That is impossible! A: If it happened to you, it is possible. Q: Have you considered making tanks reload faster while stationary? A: Why, to achieve an even bigger camp-fest? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå