hardkjerne Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Hei, jeg fikk en bonuskode til WoT da jeg nylig kjøpte nytt grafikkort, 7500 gull. Så jeg trenger noen anbefalinger hvordan disse skal brukes. Hvis jeg veksler inn til creds så får jeg 3mill, men ser det er noen tanks som kun kan kjøpes for gull, så tenkte jeg skulle høre med ekspertpanelet før jeg veksler. Ville ikke vekslet de inn. Er flere premiumtanks som bare kan kjøpes med gull, samt at en kan bruke de på premium-abonnement. Lenke til kommentar
bytrollet Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 jeg synes også det er bortkastet å veksle dem inn i creds. bruk dem heller på premiumtanker. du samler fort inn creds nok med dem. om du liker TD kan du gå for SU-122-44, eller AT15A, de samler fort å gæli en masse creds. i medium er vel Super Pershing det store. uten at jeg har prøvd den da. skal du ha en heavy Tank ville jeg slenkt på noen gull til og gått for T34. men å veksle dem inn for creds....nei, det ville jeg ikke gjort. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Hei, jeg fikk en bonuskode til WoT da jeg nylig kjøpte nytt grafikkort, 7500 gull. Så jeg trenger noen anbefalinger hvordan disse skal brukes. Hvis jeg veksler inn til creds så får jeg 3mill, men ser det er noen tanks som kun kan kjøpes for gull, så tenkte jeg skulle høre med ekspertpanelet før jeg veksler. For all del ikke bruk det på creds! Utvid garasjen! (ment vent til det er halv pris på garasjespots) Kjøp gjerne en premium tank, de har 50%+ i credits per battle. Hvilken premium tank spør du? Vel det spørs på spillestil, de er veldig forskjellige, og det er forskjell på hva folk får til i de. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Her kommer nok en kjedelig rant. Legger den i spoiler for de av dere som er lei å lese slikt, må bare få det ut. Har kjørt en del T95 i kveld, eller, en del og del. Prøver bare å få femdobbelen. Fem kamper, fem tap gjennomsnittsXP på ca 6-700. Stort sett bra runder, men utrolig, ufattelig dårlige lag. Vi har klart flest tanks igjen, men null arty Motstander har tre T8 arty og en Batchat og en E75. Av en eller annen grunn drar hele laget for å cappe, utenom jeg og en til Trodde jeg Han kjører i siksakk inne i byen, bruker unødvendig lang tid, men stikker etterhvert for å cappe han og. Jeg ber, og ber og ber om at han blir med tilbake til egen base. For, som sagt, de har arty, det har ikke vi og de har også begynt å cappe. Får NULL respons i chatten, tror de er hjernedøde Jeg kjører T95 og er således tvunget til en laaang tur tilbake til egen base Jeg vet hva som kommer til å skje Jeg vet at de kommer til å spotte de som capper, trekke seg tilbake og la arty gjøre jobben. Vi er på 70% Jeg når etterhvert egen base og får resatt cappen deres og drept han som capper. Ikke uventet går spådommen i oppfyllelse og jeg er sistemann igjen av laget. BRENN! Edit: Fem kjempebra runder ender i fem tap. Sjette runde. Kryper meg fremover etter start, blir spotta og får umiddelbart arty på meg, TRE av de. Blir tracka gang på gang og har ikke sjans. Er nede før minuttet er omme. Tenker at det er typisk om det blir seier etter en sånn runde. Nok en spådom som går i oppfyllelse ... Fy faen altså! Jeg spiller alle tanker (uteom arty) og selger ingen. Men T95 tror jeg ikke jeg kommer til og låse opp. Til nød T28-proto av de uber heavy slow ass TDr. Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 jeg synes også det er bortkastet å veksle dem inn i creds. bruk dem heller på premiumtanker. du samler fort inn creds nok med dem. om du liker TD kan du gå for SU-122-44, eller AT15A, de samler fort å gæli en masse creds. i medium er vel Super Pershing det store. uten at jeg har prøvd den da. skal du ha en heavy Tank ville jeg slenkt på noen gull til og gått for T34. men å veksle dem inn for creds....nei, det ville jeg ikke gjort. Enig. Kjøp SU-122-44, men har du mulighet.. legg på litt mer gull og kjøp T34. Lenke til kommentar
tstuka Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Har ikke sett på videoene, men jeg har testet flere programmer for opptak og mange av dem hakker med WOT. FRAPS funker bra hos meg Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 FRAPS funker bra hos meg Det er jo ikke verre enn å aktivere opptaksfunksjonen i spillet og ta opp de gode matchene i ettertid? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Jeg spiller alle tanker (uteom arty) og selger ingen. Men T95 tror jeg ikke jeg kommer til og låse opp. Til nød T28-proto av de uber heavy slow ass TDr. T95 kan være usannsynlig morro. Men når du kommer i en drittkamp, ja, da kommer du i en drittkamp. Noe av det kjipeste er når laget ditt er så overlegent det andre at du ikke klarer å holde følge med fremrykkingen. Men, har spilt litt platoon med to andre som har T95 i helga, og må si det er noe av det artigste. Folk lager vei for deg når det kommer tre T95 rullende Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 De hakker begge to, mest sannsynlig har han en elendig PC Den andre videoen er den som er mest akseptabel å se på, ikke akkurat noe mesterverk likevel... Litt av poenget! Fyren er jo fullstendig løkrull...1100 kamper og 46% win ratio, jaggu på tide å lage noen videoer for å fortelle folk hvordan de skal spille! Her er noen faktiske sitat fra videoene hans: If you're gonna be playing like this, don't waste other players' time. Very stupid. *TBC cough* Other people might say "uninstall the game", but I'm not uninstalling the game, I love the game. I love world of tanks. There's just too many friggin stupid people out here that don't take it seriously, it's just like checkers. It's called strategy game, not "romper room". And by the way, there are people under 18 playing this game and this is an R-Rated game, they shouldn't be playing this game. I'm gonna put you right in my ignore list. And that's nothing, I got a list, I put all the, uhnnn, teamkillers and, uh, stupidity-players in there. Og her er en video han har laget som viser ukens dårligste spillere. Som han legger på youtube for å vise frem offentlig hvor dårlige desse folka er. Fullstendig uten ironi og selvinnsikt. http://www.youtube.com/watch?v=kEuBscLbASs Og dette er vel gjennomsnitts-spilleren i WoT. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Litt av poenget! Fyren er jo fullstendig løkrull...1100 kamper og 46% win ratio, jaggu på tide å lage noen videoer for å fortelle folk hvordan de skal spille! Her er noen faktiske sitat fra videoene hans: Og her er en video han har laget som viser ukens dårligste spillere. Som han legger på youtube for å vise frem offentlig hvor dårlige desse folka er. Fullstendig uten ironi og selvinnsikt. Og dette er vel gjennomsnitts-spilleren i WoT. Jeg skulle til å spørre om hvordan i alle dager han hadde 46% winrate, men så innså jeg at han spiller jo kun tier I og tier II 1100 kamper på så lav tier virker dog rimelig rart. Hvis dette er den gjennomsnittlige spilleren i WoT er det ikke rart at Random Battle virkelig er tilfeldig. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Litt av poenget! Fyren er jo fullstendig løkrull...1100 kamper og 46% win ratio, jaggu på tide å lage noen videoer for å fortelle folk hvordan de skal spille! Her er noen faktiske sitat fra videoene hans: Og her er en video han har laget som viser ukens dårligste spillere. Som han legger på youtube for å vise frem offentlig hvor dårlige desse folka er. Fullstendig uten ironi og selvinnsikt. Og dette er vel gjennomsnitts-spilleren i WoT. Han der hørtes ut som en feit taper med rageproblemer. Om du ikke takler å spille med noobs kom deg vekk fra public games da, han presterer å klage på noen som kræsjer i han også, da det var like mye hans feil.. Jeg håper det er sånne jeg skyter i filler når jeg tar ut noen. En pustende, røykende whiner :-) 1 Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Han der er den ene typen. Her har vi en god samling av den andre typen: Unger....huff! Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 At han brukt så lang tid på å drepe de andre er jeg undrende til ... Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 (endret) Og der kom Big and Heavy bonus #2, ikke overasket over at det ble T32, M103, og T110E5 linja. Personlig er jeg blakk ingame etter helge bonusen, men har allerede låst opp M103, så dermed blir det cred grind før jeg får grindet den. Endret 15. mai 2013 av -iL- Lenke til kommentar
zarchon Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Får endelig tak i M103.... Spilles den på mye samme måten som T32, hull down? Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 (endret) Får endelig tak i M103.... Spilles den på mye samme måten som T32, hull down? Not so much. I gamle dager var det hull down fra T29 og opp, men så kom M103 og T110E5. Den har ikke all verdens armor på papiret, men snodig front gjør at mange pubbies (som knapt vet å trykke på knappen for å skyte) dinger i hytt og pine. Den kan vel gå hull-down, men ikke på samme måte som T29 og T32. For å utdype litt: T32 har 10 grader depression, M103 har 8. Fortsatt bra, men ikke like bra. Endret 15. mai 2013 av Valle79 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Vurderer å kjøpe meg T32 igjen. Elsket den tanksen. Lenke til kommentar
bytrollet Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Så litt på den videoen til Dave nå. Du snakker om gutt med selvinnsikt. Sitter å sutter på en sigg mens han puster og Peser ut sine forbannelser om hvor elendige alle er utenom ham selv. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 har kun spilt meg opp litt på light tanks, så er ganske fersk i gamet, tenkte jeg skulle gå veien i panserjeger, noen som spiller den klassen? er det verdt å gå den? er den gøy osv?? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Så litt på den videoen til Dave nå. Du snakker om gutt med selvinnsikt. Sitter å sutter på en sigg mens han puster og Peser ut sine forbannelser om hvor elendige alle er utenom ham selv. I den siste videoen gjør han jo ikke en dritt selv engang. Plasserer seg i åpent lende og blir selvfølgelig spotta og tatt ut rimelig kjapt. Prøver ikke sikte seg inn på motstanderen engang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå