Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks

Anbefalte innlegg

Noen som har fått litt ut av specialen denne helgen?

Må si jeg var spesielt fornøyd med 3x crew bonus på TierX, endelig har Object 268 fått seg 6th sense :w00t:

Forøvrig, hvis du har en elite TX med acc crew training aktivert og premium så får du: 5x3x2x1.5 = 45xXP for first win på den personen i crewet med minst XP :eek: Kan si det sånn at loaderen min som hadde vesentlig mindre XP enn resten av crewet har kost seg!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
lite action på meg også i helga. var på hytta og prioriterte familien. fikk meg noen få runder i går kveld med blandet resultat da. ble heller ingen handling på meg siden det ikke var noe av interesse på "salg" i helga.

Equipment og consumables på 50%?

Lenke til kommentar

lite action på meg også i helga. var på hytta og prioriterte familien. fikk meg noen få runder i går kveld med blandet resultat da.

ble heller ingen handling på meg siden det ikke var noe av interesse på "salg" i helga.

merkelig! hadde du ingen tier 8 tanker du kunne kjøpe?

Lenke til kommentar

egentlig ikke. har det som jeg trenger til alle mine vogner. nå skal det dog skrives at jeg bare har 7-8 vogner i garasjen min. selger unna fortløpende de som jeg ikke bruker.

det kan jo også forklare at jeg har relativt høy winrate på enkelte av mine tut-tuter. slik som f.eks 66,7% på Pz4 S, 76,9% på JP2, og 58,8% på JagdTigern på siste 20ich kamper.

men jeg har jo relativt stygge tall i andre enden da: 33% på ELC AMX, 41% på AMX50 100, 42% på Tiger2 og 43% på AMX 12t.

men nå er jo heller ikke jeg den som bruker mest tid per dag på dette heller da. og da taper jeg jo en del læring og kontuitet som jeg ville fått om jeg spilte flere timer per dag.

edit: har låst opp de to Tier8 vognene som jeg kan. har ikke gått opp Engelsk, amerikansk eller Sovjets treene.

Endret av bytrollet
Lenke til kommentar

Burde rydde opp i garasjen jeg og. Bat Chat bruker jeg sjelden, vurderer å selge den.

Kjøper IS-7 nå og har lyst på T-62A. Den er ferdig reseachet for lengst...

Gidder liksom ikke å grinde cash i det uendelige, og kjøper ikke credits med gull...

Lenke til kommentar

Trenger noen tips, hva skal jeg gå for nå. kan ente skaffe meg T-80 og gå videre der fra.... eller T-28 og gå veien derfra..... begge vil ende opp på is-3.... noen tips??

Hvis målet ditt er IS-3, ville jeg gått ned T-28 linjen, da du slipper å researche en ekstra tank (KV 13) på veien. Men jeg ville uansett gå opp hele medium treet også i tillegg. Ska du fort opp til IS-3, så gå via T-28 du :)

Lenke til kommentar

Her kommer nok en kjedelig rant. Legger den i spoiler for de av dere som er lei å lese slikt, må bare få det ut.

Har kjørt en del T95 i kveld, eller, en del og del. Prøver bare å få femdobbelen. Fem kamper, fem tap gjennomsnittsXP på ca 6-700. Stort sett bra runder, men utrolig, ufattelig dårlige lag.

Vi har klart flest tanks igjen, men null arty

Motstander har tre T8 arty og en Batchat og en E75.

Av en eller annen grunn drar hele laget for å cappe, utenom jeg og en til

Trodde jeg

Han kjører i siksakk inne i byen, bruker unødvendig lang tid, men stikker etterhvert for å cappe han og.

Jeg ber, og ber og ber om at han blir med tilbake til egen base. For, som sagt, de har arty, det har ikke vi og de har også begynt å cappe.

Får NULL respons i chatten, tror de er hjernedøde

Jeg kjører T95 og er således tvunget til en laaang tur tilbake til egen base

Jeg vet hva som kommer til å skje

Jeg vet at de kommer til å spotte de som capper, trekke seg tilbake og la arty gjøre jobben. Vi er på 70%

Jeg når etterhvert egen base og får resatt cappen deres og drept han som capper.

Ikke uventet går spådommen i oppfyllelse og jeg er sistemann igjen av laget.

BRENN!

Edit: Fem kjempebra runder ender i fem tap.

Sjette runde. Kryper meg fremover etter start, blir spotta og får umiddelbart arty på meg, TRE av de. Blir tracka gang på gang og har ikke sjans. Er nede før minuttet er omme. Tenker at det er typisk om det blir seier etter en sånn runde. Nok en spådom som går i oppfyllelse ...

Fy faen altså!

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar

Her kommer nok en kjedelig rant. Legger den i spoiler for de av dere som er lei å lese slikt, må bare få det ut.

Har kjørt en del T95 i kveld, eller, en del og del. Prøver bare å få femdobbelen. Fem kamper, fem tap gjennomsnittsXP på ca 6-700. Stort sett bra runder, men utrolig, ufattelig dårlige lag.

Vi har klart flest tanks igjen, men null arty

Motstander har tre T8 arty og en Batchat og en E75.

Av en eller annen grunn drar hele laget for å cappe, utenom jeg og en til

Trodde jeg

Han kjører i siksakk inne i byen, bruker unødvendig lang tid, men stikker etterhvert for å cappe han og.

Jeg ber, og ber og ber om at han blir med tilbake til egen base. For, som sagt, de har arty, det har ikke vi og de har også begynt å cappe.

Får NULL respons i chatten, tror de er hjernedøde

Jeg kjører T95 og er således tvunget til en laaang tur tilbake til egen base

Jeg vet hva som kommer til å skje

Jeg vet at de kommer til å spotte de som capper, trekke seg tilbake og la arty gjøre jobben. Vi er på 70%

Jeg når etterhvert egen base og får resatt cappen deres og drept han som capper.

Ikke uventet går spådommen i oppfyllelse og jeg er sistemann igjen av laget.

BRENN!

Edit: Fem kjempebra runder ender i fem tap.

Sjette runde. Kryper meg fremover etter start, blir spotta og får umiddelbart arty på meg, TRE av de. Blir tracka gang på gang og har ikke sjans. Er nede før minuttet er omme. Tenker at det er typisk om det blir seier etter en sånn runde. Nok en spådom som går i oppfyllelse ...

Fy faen altså!

Hva er det du sier? Går det an å SNU når du har vunnet på en flanke? Må du gi deg! Når du bryter gjennom på en flanke så er det full fart til fiendens cap, uansett. Minimapen er til for å slås av!

Seriøst, 90% av folka som spiller dette spiller er så innesnødd at jeg fatter ikke hvordan de klarer å starte spillet en gang.

Speaking of:

http://www.youtube.com/watch?v=Kpb8JE_CmKs

Der har dere et greit eksempel. Om dere orker se mer enn 2min :p

Enda en:

Endret av Valle79
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva er det du sier? Går det an å SNU når du har vunnet på en flanke? Må du gi deg! Når du bryter gjennom på en flanke så er det full fart til fiendens cap, uansett. Minimapen er til for å slås av!

Ryktene er sanne!

Bare på de seks kampene jeg spilte med T95 endte jeg opp med å være den som måtte snu og gå tilbake til egen base for å resette to ganger. På den ene var vi de tre tregeste på laget som snudde for å resette, mens en IS8 og noen andre heavies endte opp med å bli spist opp i åpent lende. Det var for øvrig også en match vi hadde overtall i. Men siden jeg, som egentlig stod i en veldig god posisjon til å skyte (NULL arty til og med) på de som var spotta måtte snu og kjøre i halvannet minutt og da også ikke være til noen nytte. Så endte det selvfølgelig i tap. Alternativet ville vært å tape på cap.

Skal se videoene senere.

Edit: Er videoene veldig hakkete eller er det bare hos meg?

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar

Skal se videoene senere.

Edit: Er videoene veldig hakkete eller er det bare hos meg?

De hakker begge to, mest sannsynlig har han en elendig PC :p

Den andre videoen er den som er mest akseptabel å se på, ikke akkurat noe mesterverk likevel...

Endret av arni90
Lenke til kommentar

Hei, jeg fikk en bonuskode til WoT da jeg nylig kjøpte nytt grafikkort, 7500 gull.

Så jeg trenger noen anbefalinger hvordan disse skal brukes.

Hvis jeg veksler inn til creds så får jeg 3mill, men ser det er noen tanks som kun kan kjøpes for gull, så tenkte jeg skulle høre med ekspertpanelet før jeg veksler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...