Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Må si jeg liker GW Pantheren, pleier ikke spille så mye arty så har egentlig ikke så mye erfaring. Har grinda på èn linje helt siden august 2011:P

 

Kamper: 19

Average damage: 1635

Efficiency: 1338

 

Men er jo klin umulig å vinne med den. Har bare vunnet 36,84% av kampene.

 

Har likevel average XP på 524, så er vel håp for at det forbedres.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan generelt være vanskeligere å påvirke en kamp med arty enn andre tanks. Du er avhengig av beskyttelse og spots for å gjøre damage, altså er du avhengig av laget ditt. Hvis det, som det pleier å gjøre, består av denne gjengen:

monkey_computer1.jpg

så sier det seg selv at det kan bli vanskelig...

Lenke til kommentar

snart 4400 kamper siden 17. mai 2011. så det blir vel en 6-7 kamper per dag i snitt. men jeg har ikke fler en 7-8 vogner i garasjen min heller da så det kan jo være en grunn til det forholdsvis lave antall kamper per dag.

 

edit: i hummel har jeg 52% winrate på 211 kamper. (har den ikke nå) med GWPanther har jeg 57,1% winrate på 77 kamper.(har solgt den også)

Endret av bytrollet
Lenke til kommentar

Hvem vil frivillig innrømme at de spiller arty????

 

mhmm, si det, ikke jeg i alle fall, og har mitt på mitt tørre.

Tier 9 og 10, er man uheldig, så er de uspillbart. campfeast deluxe, ingen som tør og bevege seg for fear of arties

 

8.6 har jo nerf, men av leaaks jeg har sett til nå, er det ingen damage nerf i det hele tatt, som er det største problemet.

Lenke til kommentar

Videoen over er vel et perfekt eksempel på hvorfor folk misliker SPG, nettopp fordi de aller fleste ikke har snøre peiling på hvordan man spiller med og mot en.

Folk innser ikke verdien av å ta ut frontlinje tanker, som holder de spottet, selv om det betyr at man må spise et skudd. Ei heller verdien av godt dekke, eller å holde seg mobil. Noen tilfeller så vil man bli truffet av SPG uten at man gjør noe direkte feil, men i det store og hele så kan man unngå det meste med å spille smart.

 

Jeg mener at de som spiller denne linjen er de beste til å beskytte seg mot seg selv, når man da kjører andre tanker. Man ser hvor man er sårbar, og vet å unngå de områdene hvor man er i det åpne og lett kan bli skutt. Når det er sagt, så er det så vanvittig mange som får totalt tunnelsyn når det blåser som verst, meg inkludert til tider, som gjør at de fatale feilene kommer fram.

 

Å spille SPG mot dårlige spillere er noe av det enkleste som er. Mot spillere som vet hva de gjør, så er det en særdeles frustrerende opplevelse.

 

<--- 1275 kamper spilt med forskjellige linjer SPG.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bamsefar har et viktig poeng i det at arty-spillere gjerne vet hvordan man kan unngå å bli truffet når man selv vet hvor arty har muligheten til å treffe.

 

Kan konklusjonen være at de som ikke spiller arty er noobs og ikke vet bedre enn å klage på arty når de blir tatt ut ?

Lenke til kommentar

Bamsefar har et viktig poeng i det at arty-spillere gjerne vet hvordan man kan unngå å bli truffet når man selv vet hvor arty har muligheten til å treffe.

 

Kan konklusjonen være at de som ikke spiller arty er noobs og ikke vet bedre enn å klage på arty når de blir tatt ut ?

 

Veldig enig. Har lært mye om hvordan man unngår arty, ved å spille arty selv.

Lenke til kommentar

jeg kan helt sikker kalles for noob, og vel så det. men hovedgrunnen til at jeg klager på Arty er vel det at jeg stort sett brumler rundt i TD. og de har vel ett eller annet skilt på toppen av vogna som det står "sikt her" på. jeg føler hele tiden at alt som finnes av arty har meg på kornet hele tiden. selv om jeg gjemmer meg på de mest utspekulerte plassene, så finner de meg.

og jeg har jo bittelitt erfaring i å være arty og tror jeg vet sånn cirka hvor de står, og plasserer meg deretter. problemet er at da får jeg ikke gjort noe særlig nytte for meg. jeg har jo, som regel, den mest effektive kanonen i platoonen og vil selvfølgelig bruke den.

men det kan være vanskelig p.g.a arty.

 

nuvel, en anne sak er at ikke får til heavy tank Tier8. hvorfor det? jeg har Tiger2 og AMX50 100. isolert sett to gode vogner. for alle andre en meg. winratioen er på ussle 45% på begge to.

uansett hva jeg gjør så blir det feil. jeg kan heller ikke skjønne hva jeg gjør feil med dem. med AMXen gjør jeg som Franskmenn flest. gjemmer meg til kampene er over for da og komme inn og ninjakille de skada fiendetankene.

med Tigeren prøver jeg å være litt mer offensiv og bruker kanonen for det den er bygd for.

men samma f*** hva jeg gjør så blir det deng.

skal jeg rett og slett bare freeXP meg forbi dem?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...