Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Her er en guide http://obsoletegamer...world-of-tanks/

 

Noen andre som sliter med Caernarvon og Churchill Gun Carrier? Blir ikke venner med de på min vei opp UK treet.

 

Hex.

 

 

Churchill GC er tidenes dårligste tank. Men du får heldigvis den beste tanksen i spillet for sin tier. AT7.

 

Den har mer HP enn alle andre Tier7 TD's. Bare 50 mindre enn Ferdinand faktisk, som er en tier over.

Den har fantastisk bra armour for sin tier, kanonen skyter 10 skudd i minuttet, svært raskt. Og har veldig høy pen.

Som en liten kuriositet har den kanonen helt til høyre på tanken over høyre belte. Dette gjør at du kan gjemme 80% av tanksen din bak en bygning eller stein.

 

Elsket den. Men Churchill er det bare å kaste, bruk free XP så slipper du grå hår.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

T57? Jo jeg liker forsåvidt tanken, men er ufattelig vanskelig å bære ett helt lag alene i den, regner med den skinner i platoons. Er mange ganger jeg har flere kills og over 4k dmg og likevel taper, noen ganger over 5k dmg også faktisk... Så har ufattelig dårlig WR for øyeblikket, håper det blir bedre når jeg selv også blir bedre i tanken. Selv om jeg ikke er helt på jordet for øyeblikket.

Den er selvfølgelig litt tregere enn T54E1 men kommer seg rundt helt greit. Men kanonen er så mye bedre enn på T54E1 at det blir en helt annen opplevelse. Bittelitt lavere aimtid, men samtidig en del bedre accuracy gjør at man sikter seg inn mye fortere og man kan snipe mye bedre. MYE høyere penetration hjelper også selvfølgelig en masse. Kjapp kanon og, spytter fort ut dem 4 skuddene i magasinet og en reload på bare 25ish sekunder er også glimrende.

Det er auto loader kanonen som gjør hele tanken for å si det slik. Vanvittig farlig når man har litt støtte.

 

Har lyst på T57, men er i tvil, har en annen tier 10 autoloader ,Bat Chat, og har begynt å hate den.. Du kan ikke bære et lag med den heller. Har fått så mange dårlige lag med den i tillegg. Og etter å ha spilt T69 en stund så er fraværet av gun depression på baten ekstremt frustrerende.

T57 har jo dette, men virker treg. Reverse speed er jo elendig.

 

Nærmer meg IS-7 som er på 30% salg nå, og jeg tror faktisk jeg skal selge Baten for å finansiere den. IS-7 er en front line tank. Brawler. Liker ikke den supportrollen til Baten...

Lenke til kommentar

Det tok sin tid, men til slutt klarte jeg den lille ekstra dytten for Mastery:Ace på Indien_Panzer.

Dyrt ble det, men så kjapt at dette ble en runde der det kom til å bli nødvendig. Kunne ønske jeg er bedre på å bytte tilbake til vanlig ammo når jeg skyter på mindre armerte ting...

 

d6d4370cfddd0923a0779f6ae4f1d401.png

Lenke til kommentar

Har lyst på T57, men er i tvil, har en annen tier 10 autoloader ,Bat Chat, og har begynt å hate den.. Du kan ikke bære et lag med den heller. Har fått så mange dårlige lag med den i tillegg. Og etter å ha spilt T69 en stund så er fraværet av gun depression på baten ekstremt frustrerende.

T57 har jo dette, men virker treg. Reverse speed er jo elendig.

 

Nærmer meg IS-7 som er på 30% salg nå, og jeg tror faktisk jeg skal selge Baten for å finansiere den. IS-7 er en front line tank. Brawler. Liker ikke den supportrollen til Baten...

Jeg antar du ikke snakker om US tier II arty og at jeg nok en gang må logge inn og spille? :p

Lenke til kommentar

Hvor mange timer i snitt spiller folk WoT per dag? Jeg har per i dag 1800 spilte kamper, noe som ikke er i nærheten av hva mange her har, selv om jeg synes jeg har spilt en del. Kontoen min er noen år gammel, så har kun spilt i perioder.

 

Hmm, i snitt har jeg spilt 14,5 kamper hver dag siden konoen min ble åpnet. Vart litt skræmt no ja!

 

Fikk endelig til denne skranglekassa i dag: c09b80922646cf2cb3bed7e0efdc558e.png

Lenke til kommentar

Hvor mange timer i snitt spiller folk WoT per dag? Jeg har per i dag 1800 spilte kamper, noe som ikke er i nærheten av hva mange her har, selv om jeg synes jeg har spilt en del. Kontoen min er noen år gammel, så har kun spilt i perioder.

 

Selv så har jeg spillt 9500 (blank faktisk :w00t: ) kamper siden jeg startet kontoen 13.05.2011, noe som vil si 13.1 kamper i snitt hver dag :eek: Hvis man regner 7 min per kamp så bruker jeg da 1.5 timer om dagen. Hittil vil det da si litt over 45 dager :ph34r:

Lenke til kommentar

I dag var jeg med på et vinnende lag (yay). Jeg og en del andre går etter de siste to tanksene mens et par andre går for cap. Plutselig ser jeg at folk skriver "wtf" osv i chatten, så ser jeg at han ene har blått nick og -1. Da har jævelen teamkilla for å kunne cappe alene og få invader medalje.

 

Han hadde, ikke overraskende, elendig stats.

 

Uansett, jeg skrev til han at jeg kom til å sende inn replay og klage. Fikk ikke svar, men det fikk jeg fra wot folka.

 

 

 

Thank you for reporting us this extremely rude player. We are sorry you had to meet such behavior in the game.

 

We have investigated the matter thanks to the file, which you have sent us. He violated the rules we put in place to keep a good gaming environment. Therefore, we will take the appropriate measures against the player.

 

For privacy reasons, we are not able to disclose what we have done. We hope you will trust us to take the right decisions.

 

Hopefully, you won't meet any more problems in the game but if you do, feel free to contact us and it will be our pleasure to help you.

 

Enjoy the battlefields ;)

 

Kind regards,

 

Laure Tristan

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...