Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Ja hvordan er T57? Sett noen videoer.. virker litt treg i forhold til AMX 50b. Dårlig reverse speed. Men pumper ut skuddene raskt.

 

Jeg liker T69 godt.

 

T57 er faen meg ett monster, de gangene jeg møter den, har den minst 5k i damage.

 

Sist gang i går, er i platoon med brukandes folk 55-56% winratio, alle tier 9, T57'n er med 2 andre i tier 10 platoon, og omtrent samme winratio som oss.

Vi gjør det meget bra, men blir tatt ut pga av T57'n faktisk, og at de er flere på flanken vi deffer.

Men vi vinner tilslutt for det, da andre flanken faller.

 

T57? 7.6k damage.

Han tapte mot våre 2 E100 som klarte og flanke han (lol)

 

 

____________

 

 

Åpnet IS-7 etter rundt 140 matcher i IS-8.

IS-8 var en fornøyelig grind, moro all the way, og med 30% extra creds, gikk jeg vel minus under 5 ganger bare...

 

Lurer på hvordan M103 grinden blir, dog skal på 1 uke ferie når den bonusen (antagelig) starter, så rekker vel ikke og grinde noe særlig.

Håper bonusen tar seg en pause og ikke begynner rett etter forrige er ferdig.

 

Noen som lurar på hvilken heavy linje tyskerene får bonusen sin? Personlig tipper jeg E-100.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Begynte å spele world of tanks i dag. Steik så artig! Generelt sett er eg verdas mest røtne dataspeler, men er vel mogleg at litt praktisk stridsvognserfaring gjer opp for det :wee:

 

Velkommen i klubben!

 

WoT er et morsomt spill. Har brukt mye tid på det.

 

Vil anbefale deg å kjøpe en premium tank for å sikre jevn tilgang til cash.

Amerikansk tier 8 heavy T34, er mitt tips.

Lenke til kommentar
ikke galt det der til å være en nybegynner. slett ikke galt. overgår glatt mine første famlende steg i dette. men hvilken server er det du spiller på? er det ikke på EU serveren?

Velkommen velkommen :)

 

Er på EU serveren de fleste spiller ja!

 

Velkommen i klubben! WoT er et morsomt spill. Har brukt mye tid på det. Vil anbefale deg å kjøpe en premium tank for å sikre jevn tilgang til cash. Amerikansk tier 8 heavy T34, er mitt tips.

 

Vent med å kjøpe en premium tank til du har spillt litt og fått en følelse av spillet. Bedre å lære seg å spille på de lave nivåene enn å få juling i høytier med en gang...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Velkommen velkommen :)

 

Er på EU serveren de fleste spiller ja!

 

 

 

Vent med å kjøpe en premium tank til du har spillt litt og fått en følelse av spillet. Bedre å lære seg å spille på de lave nivåene enn å få juling i høytier med en gang...

 

men på skjermdumpen hans står det "w.o.t SEA" hva er det?

 

og ja, det er en god ide, på generell basis, og vente med premiumtanken til erfaringen er litt mer på plass. det er bare irriterende om en som ikke helt vet hva han holder på med plutselig er topdog i en tier8 kamp. det er jo litt forskjell på kamper i tier3 og tier 8-9.

men nå skal jo ikke jeg legge noen føringer for hva andre skal gjøre. jeg bare øser ut av min ringe erfaring her.

Lenke til kommentar

Joda, trenger ikke kjøpe premium tank fra dag 1, men jeg følte at jeg ventet alt for lenge med å kjøpe premium tank.

 

Den er veldig grei å ha for cash, og i tillegg få kjenne hvordan en ordentlig heavy er å kjøre.

 

Lettere å ta en avgjørelse på hvilke tech tree man skal satse på videre.

 

 

edit: Ja jeg ville ha byttet til EU-server asap. Ikke spill på sørasiaserver.

Endret av James King
Lenke til kommentar

Takktakk :)

 

Mogleg pingen er dårleg frå Norge til søraustasia, men frå Australia er den vertfall god.

 

Trur ikkje eg kjem til å gå for premium tank. Har ikkje hastverk med spelet. Tek det i mitt eiget tempo, og har det artig med små fislevogner medan eg held på :)

Lenke til kommentar
Takktakk :) Mogleg pingen er dårleg frå Norge til søraustasia, men frå Australia er den vertfall god. Trur ikkje eg kjem til å gå for premium tank. Har ikkje hastverk med spelet. Tek det i mitt eiget tempo, og har det artig med små fislevogner medan eg held på :)

 

Så du er i Australia?

 

Vær klar over at du har ikke mulighet til å migrere konto, så hvis du bare skal være en kort periode i Australia er det bedre å spille på den europeiske serveren så du kan spille nærmere "hjemme" i Norge :)

 

Det du eventuelt kan vurdere etterhvert er å kjøpe deg premium konto. Det gir deg 50% mer XP og credits for innsatsen din og er kjekt å ha. Blir litt som et abonnement sånn som f.eks WoW har.

Lenke til kommentar

Så du er i Australia?

 

Vær klar over at du har ikke mulighet til å migrere konto, så hvis du bare skal være en kort periode i Australia er det bedre å spille på den europeiske serveren så du kan spille nærmere "hjemme" i Norge :)

 

Det du eventuelt kan vurdere etterhvert er å kjøpe deg premium konto. Det gir deg 50% mer XP og credits for innsatsen din og er kjekt å ha. Blir litt som et abonnement sånn som f.eks WoW har.

 

Jepp. Er her på tredje året no, så det er ikkje nokon kort periode det er snakk om, og kven kveit kor lenge eg blir her. Hadde vore artig å spelt mot nordmenn, men det var no default valget eg gjekk for.

 

Premium får vel vurderast. Eg er no i utgongspunktet litt imot abonnement på dataspel, men det er no berre meg :)

Lenke til kommentar

Det som er kjekt her er at du selv kan velge lengden du kjøper:

 

1 dag - 250 g

3 dager - 650 g

7 dager - 1250 g

30 dager - 2500 g

6 måneder - 13500 g

12 måneder - 24000 g

 

Per dag er det selvsagt billigere å kjøpe flest dager om gangen, men samtidig så vil du jo kaste bort en del dager så lenge du ikke spiller aktivt hver dag. Derfor er det kjekt om man spiller av og til og trenger litt ekstra credits/xp til en spesiell tank, å kjøpe seg en dag eller to med litt ekstra boost :)

Lenke til kommentar

Fra Tier 8 og oppover er det nesten nødvendig med premium om du ikke har lyst til å grinde på tier 5 for å tjene credits. På en annen side blir spillet mindre og mindre gøy jo høyere tier du kommer fordi spillerne blir mer forsiktige og du ikke ser like mange idioter :p

 

Håper virkelig ikke du bruker samme nick i WOT som her på forumet :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...