Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Hehe, 8 kills med Marder II. Alene mot 5 fiender til slutt, med 50% helse. De kommer selvfølgelig rasende en og en for å få siste kill. Til slutt er artilleriet deres det eneste som er igjen, og jeg er jo da litt nervøs for å bli tatt ut. Men han står og skyter på måfå rundt der jeg sist ble spottet, og er følgelig null problem å spotte og ta ut. Koste meg med å lese chatten mot slutten der ja :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, 8 kills med Marder II. Alene mot 5 fiender til slutt, med 50% helse. De kommer selvfølgelig rasende en og en for å få siste kill. Til slutt er artilleriet deres det eneste som er igjen, og jeg er jo da litt nervøs for å bli tatt ut. Men han står og skyter på måfå rundt der jeg sist ble spottet, og er følgelig null problem å spotte og ta ut. Koste meg med å lese chatten mot slutten der ja :D

 

replay?

 

alltid moro med slike battels :)

Lenke til kommentar

Legg gjerne ut replay, hørtes morsomt ut!!!

 

Jeg hadde en litt tilsvarende på Live Oaks igår. Spilte PZ I C i platoon, og endte opp nederst mot Tier V. Venter litt, og kjører sørover mot brua. Vi skjønner fort at fienden går andre veien, med unntak av et par tanks. Vi gir full gass, kommer inn i målområdet, tar ut en arty... Og vinner. Veldig tilfredsstillende :rofl:

 

 

 

Hadde en ninja cap i går på himmelsdorf, som jeg faktisk er stolt av, lo hele veien til banken.

 

IS-8 platoon, og game loader. 2 tier X, ikke ille, 2 arties, ikke ille, men de hadde 7-8 TDs, som gjorde saken mildt sagt verre. North spawn.

Jeg sier til gutta, TDne kommer til og blokke banan gata, og tracks/gata ved siden av.

Åpne plassen er omtrent sucide, så vi blir stående og dinge mot T95 eller JagTigeren.

Hva med hill? vi er såpass kjappe....

 

Sagt så gjort, vi durer opp og møter en enslig type-59. Vi stopper ikke, og kjører bare rett mot han samtidig mens vi skyter.

Jeg penner han, de 2 andre dinger.

Han snur og stikker, så vi skjønner at han er omtrent alene.

Nedover på den østlige veien, står en stakkars T25/2, jeg skyter og tracker, de 2 andre treffer, men han overlever med 20 something HPs, jeg driter i han og jakter på type'n (holder faktisk samme fart nedover). En av gutta rammer T25/2n så han dør, og mister da all fart.

type'n stikker inn 2 gate til høyre, vi kjører rett frem og ser av minikartet at de store TDne til fienden har advanca såpass at vi var på vei til og tape.

vi KAPPER!

type'n har snudd gunnen og penner meg i sida, og jeg dinger på han mens jeg kjører forbi gata han stikker oppover.

i cap circelen står hummelen som jeg tar ut, vi runder kirka og capper fast.

skjellsordene hagler, og vi ler mens vi vinner 6-9 i score :)

 

har replay hvis folk vil se.

Lenke til kommentar

Ser ut som det kommer ganske markante endringer med tanke på armour og gold ammo i 8.6.

 

 

http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/237925-update-86-might-bring-changes-gold-shell-analysis-and-petition-for-balance/page__st__200#top

 

 

http://forum.worldoftanks-sea.com/index.php?/topic/17174-official-86-rumour-thread/#top

 

"Possibly a massive rework and implementation of some suggestions at last.

I.e. reworking older tanks that got left behind. I think we asked for an update that didnt focus on new content, and rather fixing the small issues. This may very well be it. "

 

 

Får utdaterte IS-7 en buff?

Lenke til kommentar
Ser ut som det kommer ganske markante endringer med tanke på armour og gold ammo i 8.6. http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/237925-update-86-might-bring-changes-gold-shell-analysis-and-petition-for-balance/page__st__200#top http://forum.worldoftanks-sea.com/index.php?/topic/17174-official-86-rumour-thread/#top "Possibly a massive rework and implementation of some suggestions at last. I.e. reworking older tanks that got left behind. I think we asked for an update that didnt focus on new content, and rather fixing the small issues. This may very well be it. " Får utdaterte IS-7 en buff?

 

Men IS-7 fikk jo høyere topphastighet? :huh:

 

/sarcasm

 

Hvis neste patch gjør et forsøk på å adressere issues med premium ammo OG balanserer arty :eek: :eek:

 

Men jeg tror det ikke før jeg får se det... :ph34r: :ph34r: :ph34r:

Lenke til kommentar

"Alle spiller i platoon med folk som er bedre enn dem, unntatt meg." :wee:

 

Akkurat sånn jeg har det! (Neida :green: )

 

Hehe er alltid festlig å spille med folk på eget nivå, Storkoste meg forrige fredag når Thyristor, meg og en annen fra klanen rullet rundt i 3xObject 268. De stakkars folka på motstanderlaget visste aldri hva som traff dem :rofl:

Lenke til kommentar

Platooner du mye?

 

Blitt en del platooning i det siste ja.

 

Rundt 50% av kampene er platooning men føler ikke at det er noen stor forskjell på platoon winraten for tia utenom de gangene jeg har kjørt 3 T8/9 mediums sammen.

Hatt to runder med T8/9 meds som endte 15-3 og 19-4 i vår favør.

 

Og nei, HaakonNordengen var ikke med på noen av de to platoonene, går omtrent i minus på winrate når jeg spiller med han :p

Endret av Thyristor
Lenke til kommentar

signature.png

 

Synes ikke jeg gjør det så ille uten å kjøre platoons egentlig. Merk at statistikken er litt ute av lage siden jeg har vært på jobb i tre måneder og ikke har vært hjemme lenge nok til 30 og 60dager ennå. :p

 

Edit. Overall skal være 1,413 og WN7 1,582. Ikke 0. :p

 

Trenger forøvrig en god mod for voices, men finner ikke noe som passer. COH-modden er borte, og jeg ser etter noe i den gata for en skikkelig WWII-feel. Tips?

Endret av Whitefall
Lenke til kommentar

Blitt en del platooning i det siste ja.

 

Rundt 50% av kampene er platooning men føler ikke at det er noen stor forskjell på platoon winraten for tia utenom de gangene jeg har kjørt 3 T8/9 mediums sammen.

Hatt to runder med T8/9 meds som endte 15-3 og 19-4 i vår favør.

 

Og nei, HaakonNordengen var ikke med på noen av de to platoonene, går omtrent i minus på winrate når jeg spiller med han :p

 

Mulig jeg er full, men jeg har aldri sett noen vinne en kamp 19-4 altså!

Lenke til kommentar

Victory!

Battle: Live Oaks 4. mai 2013 01:17:38

Vehicle: M18 Hellcat

Experience received: 4 130 (x2 for the first victory each day)

Credits received: 41 883

Battle Achievements: Pool's Medal, Top Gun, Sniper

 

10 kills :D

 

Suser ned til brua først, for å støtte flanken ettersom lemmingstoget går inn i byen og vi er tre stykker på flanken, meg, en VK3101H og en PZ IV S. Hanker inn en kill, og skader tre andre så de trekker seg. De to andre fortsetter å dytte, mens jeg ser at byen har falt, så suser tilbake til basen for å prøve å stagge angrepet. Det er en ARL39 i basen, men han faller før jeg rekker å komme tilbake. På dette tidspunktet har vi tre vogner tilbake, fienden har 11.

 

Så kommer en armada over jordet, og jeg fyrer løs skudd etter skudd og ber til panserguden om å ikke bli spotta. Gudene er gode, og etter et par minutter er det syv brennende vrak igjen og angrepet ble en nedtur etter å ha rullet over byen, og med åtte kills er det bare kjeft å få fra fienden i chatten. :D En VK3601 har snudd for å forsvare deres base, og tar knekken på vår Pz IV S, mens VK3101H synger på sine siste HPs, så jeg gir full gass nedover for å støtte han. På vei over broa, får jeg et vakkert mål i sikte, en VK3601 i profil, og to skudd senere er det en brennende profil. En arty gjenstår, så jeg gir full gass mot sist kjente posisjon, og en bredside senere er det hele over. :D

 

Denne hadde gjort seg med replay, men den har jeg tydeligvis ikke slått på etter siste patch, så får bli med et skriftlig resume. :p

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Victory!

Battle: Live Oaks 4. mai 2013 01:17:38

Vehicle: M18 Hellcat

Experience received: 4 130 (x2 for the first victory each day)

Credits received: 41 883

Battle Achievements: Pool's Medal, Top Gun, Sniper

 

10 kills :D

 

Suser ned til brua først, for å støtte flanken ettersom lemmingstoget går inn i byen og vi er tre stykker på flanken, meg, en VK3101H og en PZ IV S. Hanker inn en kill, og skader tre andre så de trekker seg. De to andre fortsetter å dytte, mens jeg ser at byen har falt, så suser tilbake til basen for å prøve å stagge angrepet. Det er en ARL39 i basen, men han faller før jeg rekker å komme tilbake. På dette tidspunktet har vi tre vogner tilbake, fienden har 11.

 

Så kommer en armada over jordet, og jeg fyrer løs skudd etter skudd og ber til panserguden om å ikke bli spotta. Gudene er gode, og etter et par minutter er det syv brennende vrak igjen og angrepet ble en nedtur etter å ha rullet over byen, og med åtte kills er det bare kjeft å få fra fienden i chatten. :D En VK3601 har snudd for å forsvare deres base, og tar knekken på vår Pz IV S, mens VK3101H synger på sine siste HPs, så jeg gir full gass nedover for å støtte han. På vei over broa, får jeg et vakkert mål i sikte, en VK3601 i profil, og to skudd senere er det en brennende profil. En arty gjenstår, så jeg gir full gass mot sist kjente posisjon, og en bredside senere er det hele over. :D

 

Denne hadde gjort seg med replay, men den har jeg tydeligvis ikke slått på etter siste patch, så får bli med et skriftlig resume. :p

 

Er så herlig når man ikke blor spotta og kan sitte i fred og ro og ta seg goood tid:D

 

 

Edit:

 

Rant!

 

 

Herrefred så mye idioti i helgene.

 

E75 og M103 igjen mot meg (Type59), VK4502P og en annen tanks og fire arty. Sju mot to altså.

 

Jeg holder M103 alene. Tvinger han til å holde seg bak en stein for å unngå arty slik at resten kan jobbe på E75en. Men med fire arty hadde jeg forventa i hvert fall litt støtte, men får null. Ikke klarer de å ta ut E75en heller.

M103en går lei (stod der vel i rundt halvannet minutt uten at noe skjedde) kommer rundt steinen vi tracker hverandre og han tar meg etterhvert ut. Null støtte fra arty.

 

Laget vårt har mistet meg pluss en tanks til som jeg ikke husker hva var. E75en tar ut VKen, før arty får tatt ut E75. Det er altså fire arty mot M103.

 

Om jeg hadde vært arty nå ville jeg fått litt avstand til de andre. Både for å være i sikkerhet om fienden finner arty campen, men også for å kunne eventuelt spotte han for resten av artyene. Men de står bare stille, relativt tett samlet. Det ene artyet har utrolig nok gått tom for skudd. Vanlig prosedyre da er jo å prøve å spotte i slike tilfeller, men han gjør ikke det før det bare er igjen tre arty. Idiotisk nok bestemmer det minste artyet seg for å prøve å cappe. Så M103 får ta ut det siste brukandes artyet vårt i fre og ro og rekker selvfølgelig å kjøre tilbake til egen base med en M103. Og da er det jo lett å ta ut et arty som man vet står inne i cap sirkelen.

 

Det verste er at jeg sjekka hvor mange skudd han hadde avfyrt, han som gikk tom for skudd. FIRE (4) skudd hadde han avfyrt ...

 

 

 

Endret av Alt-Ctrl
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...