Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Erm, JT har jo tross alt kroppen til en Tiger II. Dvs at upper glacis ligger på ca 205mm med vinkelen. Om det er casematen du tenker på så har den riktignok 250mm. Men IS-7 har 260mm pen med standard AP, så om du ikke vinkler en god del så går det greit å skyte gjennom uten gullskudd.

 

Aldri før har IS7 pennet min JT 3 ganger på rad på angeled UFP, så det sier vel sitt.

Endret av LoveAmiga
Lenke til kommentar

Erm, JT har jo tross alt kroppen til en Tiger II. Dvs at upper glacis ligger på ca 205mm med vinkelen. Om det er casematen du tenker på så har den riktignok 250mm. Men IS-7 har 260mm pen med standard AP, så om du ikke vinkler en god del så går det greit å skyte gjennom uten gullskudd.

 

Jagdtiger har faktisk 233mm effektiv pansring på UFP. Og angler man, blir det enda mer.

 

http://wwiitanks.co.uk/tankdata/1944-Germany-TigerII-JagdtigerSdKfz186.php

Lenke til kommentar

Håper en av de tyske tier X heaviene kommer på salg også. Det kunne jeg faktisk hatt nytte av.

 

Ja, det er T100E5 som kommer etter T-32 --- M103 linja.

 

takk, har masse XP på T-32, så det blir ikke noe problem, dog ser ikke for meg at jeg grinder 200k+ på M103 etter den er låst opp, på under 14 dager.

 

Kommer nok E-75 E100 tilbud etter det tenker jeg.

 

De andre mindre nasjonene er vel mer tvilsomt.... ?

Lenke til kommentar

Hadde en ninja cap i går på himmelsdorf, som jeg faktisk er stolt av, lo hele veien til banken.

 

IS-8 platoon, og game loader. 2 tier X, ikke ille, 2 arties, ikke ille, men de hadde 7-8 TDs, som gjorde saken mildt sagt verre. North spawn.

Jeg sier til gutta, TDne kommer til og blokke banan gata, og tracks/gata ved siden av.

Åpne plassen er omtrent sucide, så vi blir stående og dinge mot T95 eller JagTigeren.

Hva med hill? vi er såpass kjappe....

 

Sagt så gjort, vi durer opp og møter en enslig type-59. Vi stopper ikke, og kjører bare rett mot han samtidig mens vi skyter.

Jeg penner han, de 2 andre dinger.

Han snur og stikker, så vi skjønner at han er omtrent alene.

Nedover på den østlige veien, står en stakkars T25/2, jeg skyter og tracker, de 2 andre treffer, men han overlever med 20 something HPs, jeg driter i han og jakter på type'n (holder faktisk samme fart nedover). En av gutta rammer T25/2n så han dør, og mister da all fart.

type'n stikker inn 2 gate til høyre, vi kjører rett frem og ser av minikartet at de store TDne til fienden har advanca såpass at vi var på vei til og tape.

vi KAPPER!

type'n har snudd gunnen og penner meg i sida, og jeg dinger på han mens jeg kjører forbi gata han stikker oppover.

i cap circelen står hummelen som jeg tar ut, vi runder kirka og capper fast.

skjellsordene hagler, og vi ler mens vi vinner 6-9 i score :)

 

har replay hvis folk vil se.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Grinder mot IS-7 as we speak, runda 140k XP i går, så rekker dette fint.

Blir værre med T110E5, er det den som kommer etter T-32?

 

Skal prøve å grinde mot IS-7 jeg og. Men mangler 167.000 xp. Så jeg må nok bruke endel free xp.

Men har nesten ingenting.

 

Blir grinden en pain så dropper jeg det.

Endret av James King
Lenke til kommentar

De andre mindre nasjonene er vel mer tvilsomt.... ?

 

Welp, news item på US server sier: "Looking ahead to our 15 year anniversary taking place this August, we've decided to roll out a new series of events called On Track. These discounts and bonuses will run twice a month and feature vehicles from the upper reaches of the tech trees. The debut for these On Track bonuses go to the Soviet heavy line!"

 

Såe...to events hver måned, frem til August og kanskje lenger....burde være plass til nasjoner utenom de 3 originale!

Lenke til kommentar

Vel jeg har unlocket E100, JT, mangler 3k til AMX50B, litt mer til T110E5 og en 80k til ST-I som jeg kommer på i farten, så det ser ut til å bli en del T34/Löwe/SU-122-44 fremover gitt :eek:

 

Hvis de i tillegg inkluderer TDer så blir det JT i hvertfall.

 

Jeg trenger special med halv pris på garage slots! De 49 jeg har er fulle :omg::green:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...