Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dersom det lar seg gjøre, skrev jeg. Det funker forsåvidt bra dersom du ikke blir flanket, som regel ved hjelp av andre på laget til å holde fiendene opptatt. Ganske så avhengig av situasjon og TD. Å brawle mot andre TD-er funker som bare det. :D

 

Hvis de andre på laget holder den du "brawler" med opptatt, er det strengt tatt ikke brawling...

Lenke til kommentar

 

 

3 x pen på rad av IS7 på UFP på min JT sier vel sitt..... Gullammo søppel!

 

Unntaket som bekrefter regelen. Det er forholdsvis lite gullammo som flyr rundt. Men t10 er vel der det er mest.

 

Men husk at penetrasjonsmerkene ikke er nøyaktige. Du blir ikke nødvendigvis truffet der merket er.

Lenke til kommentar

Hvis de andre på laget holder den du "brawler" med opptatt, er det strengt tatt ikke brawling...

Så det du mener er at den er en god flanker?

 

Mulig jeg har misforstått her, men er ikke brawling nærkamp? Flanking fungerer forsåvidt med alle raske tanks.

 

La meg "demonsterere": Følgelig må man ha et mål som kan kan klare å drepe. Videre bør jo man klare å drepe målet uten at du blir omsvermet av de andre, gjerne ved at du har en med deg i platoon. Så er det "bare" å kjøre på. Fordi man ikke har turret så må jo man sørge for at man ikke blir flanket. Akkurat hvordan det gjøres varier. Å ramme kan fungere bra, men dere forstår hva jeg mener?

 

Uansett hva man kan kalle det, så gjør jeg det til tider slik, mest fordi det er gøyt og det ser ikke ut til å skade stats

 

edit: Jeg mente ikke at den jeg angriper er opptatt med andre, men gjerne at de andre rundt han er opptatt, fordi jeg ikke vil ta selvmord, eh?

Endret av Chris93
Lenke til kommentar

Armour er fortsatt fullt brukelig. Er ikke sånn at prem ammo = autopen.

 

BÅde kv4 og protoen eter skudd som bare det.

 

Har kjørt en del med KV-4 og koser meg så lenge folk spiller med normal ammo. Du må sikte for å skyte gjennom, og du kan tanke mye skudd med riktig vinkling.

 

I det siste har det dog vært svært annerledes. Dinger de to første skuddene, deretter hamrer alt rett gjennom vinklet mantlet og upper front plate, folk gidder ikke sikte engang... Enten får de fjerne de pokkers skuddene, rebalansere dem, eller gi meg noe som reduserer farten til det jeg skyter på med minst 50%. Det er bare rimelig at jeg kan skyte dem med noe som senker farten deres til KV-4 sitt nivå, når de kan bla opp litt ekstra credits å neglisjere den fordelen tungt pansrede tanks har...

Lenke til kommentar

Ny personlig rekord (2 541 xp), satt med Type 59 i dag.

 

Victory!

Battle: Prokhorovka 1. mai 2013 13:32:38

Vehicle: Type 59

Experience received: 5 082 (x2 for the first victory each day)

Credits received: 153 553 (fine for causing damage to allies: 540)

Battle Achievements: Steel Wall

Lenke til kommentar

3 x pen på rad av IS7 på UFP på min JT sier vel sitt..... Gullammo søppel!

 

Erm, JT har jo tross alt kroppen til en Tiger II. Dvs at upper glacis ligger på ca 205mm med vinkelen. Om det er casematen du tenker på så har den riktignok 250mm. Men IS-7 har 260mm pen med standard AP, så om du ikke vinkler en god del så går det greit å skyte gjennom uten gullskudd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...