IskaldCola Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Haha, det der er så urettferdig! Klikka dataen eller? Mente aufklärungspanzer (forkortet til afk) panther, ikke at jeg ikke var tilstede. Misforståelse der ser jeg Den er regnet for å være ganske ubrukelig, og jeg er stort sett enig i det Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Er den veldig stor, eller er det bare svært liten turret\tårn på den? Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Begge deler. Det er en vanlig panther, dvs like stor som de fleste heavy tanks, men har tårnet fra leopard (stock) og VK2801 (oppgradert). Spesielt med leopardtårnet ser den virkelig rar ut. Veier 41 tonn og er klassifisert som en light tank Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 En joke av en tank er en light tank som ikke er rask eller kan svinge, ubrukelig kanon. Som sagt over her, bare god for å spotte, som regel Lenke til kommentar
Thyristor Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 En joke av en tank er en light tank som ikke er rask eller kan svinge, ubrukelig kanon. Som sagt over her, bare god for å spotte, som regel Hadde akkurat en runde i T71 hvor jeg spotta over 9000dmg og fikk rundt 2000xp, så spotting er fint det 1 Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 God start med T69. 72% winrate etter 25 kamper Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Hadde akkurat en runde i T71 hvor jeg spotta over 9000dmg og fikk rundt 2000xp, så spotting er fint det Joda, har du en rask liten tank med høy camo value, ikke en treig bauta med dårlig camo value som den har Sa bare at spotting er det ENESTE den kan gjøre xD Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 (endret) T71 kan gjøre vanvittig mye damage hvis den får være i fred. Endret 28. april 2013 av Svedge Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Sexton I was unbalanced. Malinovka's windmill upgrade will probably spread to other maps. Decrease of skill requirements for 4th and 5th skills was explored, and rejected. The Hetzer might get renamed to its real name (Jagdpanzer 38(t)) when the second TD tree comes out. Another Soviet medium line is not coming this year. A second German TD tree is coming this year. All premium tanks of one tier have the same profitability coefficient. Separate company/randoms stats are coming eventually. It is unknown if they can split off existing company stats. Devs are revisiting the idea of re-training useless crew members into less useless specialties. Despite WoWP having a pilot model, tanks will never ever have crew models. There may be some loyalty rewards, but no comment for now. Tier 8 arty will be able to play in Champion companies after 0.8.6. The overall point limit is unlikely to change. If you destroy a tank with a blind shot, you only share XP with the spotters if it was unspotted less than 5 seconds ago. "Dutch loading" of autoloader magazines will not be implemented. Every patch from now on will bring a new map. There will be new tier 8 premiums in the second half of this year. Serene Coast and Komarin will return in the second half of the year, massively changed. The ELC will not be able to turn its turret fully (it was able to do so while sitting still). Hull height is the only parameter that determines drowning depth. No "nuclear wasteland zombie mutant" historical battles for tier 10s. Modules still require repairs, and those repairs are not free. When you drown, all modules are destroyed. Q: SerB says that premium accounts will be improved, Storm says they will not, who's wrong and what do I do? A: No one is wrong. Don't do anything. Q: I am a player that plays in CW, tournaments, and I never have enough silver for new tanks. Will the economy be rebalanced? A: Play better. Q: Do you plan on rewarding players for skill improvement? A: Yes. Players that improve their skills earn more credits, XP, and medals. Q: Are you going to solve the problem of players spending most of their time farming credits? A: That's not a problem. Q: Why not let players design maps? I'm sure many talented players will be able to make an interesting and original map. A: We don't want maps to be interesting and original, we want maps to be good. Q: Where is Veider? I haven't seen him lately. A: I'm here, watching you. Q: I saw a player with only 1000 battles with an Object 907! A: I sincerely apologize for not consulting you about our testing methodologies. Q: I saw a player named "ViktorKis", and I think he was shooting all gold! A: Why "think"? Viktor Kisliy is not a poor man, he can afford real gold. Q: Will we get the ability to merge accounts? A: Sure, we'll get right on that feature most requested by hackers, freeloaders, and ToS violators. Q: I heard that the 88L/71 had HEAT, will we get it in the game? A: Don't smoke that anymore. Q: German commanders preferred armoured cars for scouting. Will we get them in the game? A: We're not German commanders. Q: Are you going to treat something that's not win rate as the primary measure of skill (accuracy, average damage/experience, etc)? A: No. Win more. Q: Prohorovka Encounter has a very fast cap rate. A: It's a conspiracy, for sure. Q: What can I do if a teammate shoved me off a bridge? A: Drown. Q: Is gameplay going to be radically changed by skills or equipment? A: No, we're not planning the "Jump drive" skill or "turn the tank into a helicopter" equipment. Q: Why do I get massive ping spikes during certain battles? A: Your ISP is playing on the opposite team. Q: Can Storm answer questions? His answers are more informative. A: No, he suffers from whiners much more than I do. Q: You've earned -3 rep per day from me! A: I'm so sad I can cry. 1 Lenke til kommentar
darket Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 flere som ønsker seg en norsk klan? Enten om du vil spille cw\platoons\company, send meg en message eller sjekk ut WWMR Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Begge deler. Det er en vanlig panther, dvs like stor som de fleste heavy tanks, men har tårnet fra leopard (stock) og VK2801 (oppgradert). Spesielt med leopardtårnet ser den virkelig rar ut. Veier 41 tonn og er klassifisert som en light tank Mein little tank Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Hahaha what? Fair matchmaking... Regner med dere valset greit over stakkars motstanderen? Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 ... Hva slags XVM er det du bruker? Om jeg ikke misforstår helt så har du historikk over spilleren i den aktuelle tanken, og det kunne jeg tenkt meg Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Var nok ikke meg i den kampen, men regner med at de vant ganske greit ja. Og det er siste versjon XVM, usikker på akkurat hvem som har moddet til den der configen. Men om du gidder så kan du mekke det til selv med editoren her: http://www.koreanran...%B2-xvm-editor/ Har selv mekka det sånn at jeg ser overall winratio over tanksen til folk, og når jeg holder inne alt får jeg opp win-rate i den tanksen. Loading screen er under loading, og det som henger overtanksene til folk er under markers -> text fields. Listen over makroer du kan bruke er i readme-filen som kom med xvm. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Kjenner til XVM editor, men det blir litt for mye arbeid. Jeg tar gjerne i mot din config, og du vil/ønsker dele Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 (endret) Eh.. hvordan oppdaterer jeg til siste XVM versjon? Installerte denne for ett par patcher siden: polzomer xvm 3.3.2 http://www.youtube.com/watch?v=BARl77Bqc40 Skulle gjerne hatt den moden det jeg ser hvem jeg har gjort skade på og hvor mye, underveis i kampen. Endret 29. april 2013 av James King Lenke til kommentar
Abacist Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 http://code.google.com/p/wot-xvm/downloads/list Min XVM-config: https://www.dropbox.com/sh/6ohl6n8fz2zo3is/cMUx8z6blr Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Andre natt på rad med skitdårlig matchmaking, har blitt grusa totalt 90% av tida både i går og i dag fordi den ene sida har blitt totalt eid. Noen andre som har hatt det like "gøy"? Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Noen kan vel gjøre det beste ut av det og ikke whine på forum ^^ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå