Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 (endret) Man skulle gjerne tro det, men det er ikke helt sånn. Faktisk så er gjennomsnittlig loss rate høyere enn win rate. Tilbake i fjor en gang så jeg at snittet var 48% win, 2% draw og 50% loss. Ja, det er jo det jeg sa. Eneste grunn til at det ikke er 50/50 er mulighet for uavgjort. Hvordan tror du det snittet du siterer ville sett ut uten mulighet for draw? Endret 24. april 2013 av Kron Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Erm, dersom det ikke kunne bli draw i de kampene, ville det ene laget vinne og det andre tape. Ergo ville vi ende opp med 49/51? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 (endret) Erm, dersom det ikke kunne bli draw i de kampene, ville det ene laget vinne og det andre tape. Ergo ville vi ende opp med 49/51? Det er ikke et mulig utfall. En kamp ville alltid ha generert like mange tapere som vinnere, derfor ville det blitt 50/50. Unntaket her blir om noen kamper har ulikt antall spillere. Så det eneste som påvirker det i en annen retning må være companies hvor 12 spillere slår 10 f.eks. Så det riktige anslaget i public matches nå minus company er nok: 49 - 2 - 49. 48 - 2 - 50 er korruptert av company battles og gir ikke et riktig bilde av public matches. Endret 24. april 2013 av Kron Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 8.5.... fikk ikke nye kartet på rundt 20 kamper. Testet 2 nye tanks, tier IV medium tysk, og tier II T60, samt tier T70 russiske lights. T60 var ett makkverk, altfor treg, men tåler mye. T70 var ganske snasen, dog spilte vel bare 1 match. Tyske mediumen var helt ok, men stock for now. Noen kart var vel endret litt på, men så ikke store greiene. meh patch Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Den nye tier 4 tyske mediumen er en rar sak spør du meg...den er rett og slett en tyngre, dårligere pansret PzIII, med svakere motor. Apropos motor, den har to oppgraderinger som kun kan brukes på den tanksen (heldigvis koster de lite exp). Mens PzIII sin toppmotor er første oppgradering på PzIII/IV, og toppmotor på PzIV og StuG. Det er ikke så mye som taler for å gå via D2001 i stedet for PzIII... Lenke til kommentar
slipten Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 skal vel være glad for at du ikke har vært på pearl river enda, heavies gikk til meds corner sammen med meds. dermed var direkte linja mellom basene helt åpen. Jeg regner med jeg kommer til å bli frustrert på det mapet framover Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Jeg vurderte den nye tyske linja. Men den virker ikke så interessant egentlig. Har VK2801, men grinden etter den virker ikke bra. Da blir det heller tysk TD. Har ganske bra crew som jeg har kjørt en stund på på Hetzer og Dicker Max. Hvordan er Stug III? Er det derp gun eller 7,5 cm 42/L70 som gjelder? Kjøpt premium account for en måned, så nå grinder jeg T71 mot T69. Hvordan er T69 stock og hvordan oppgraderer jeg denne? Ny gun eller bedre mobilitet først? Lenke til kommentar
Whitefall Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Anbefaler mobilitet først, stock gun er den samme som er top på T71, og den er ikke så ille. Med top gun så har du bare 4 runder i magasinet, og er avhenging av å komme deg ute av veien så fort som mulig når du må lade. Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Jeg vurderte den nye tyske linja. Men den virker ikke så interessant egentlig. Har VK2801, men grinden etter den virker ikke bra. Da blir det heller tysk TD. Har ganske bra crew som jeg har kjørt en stund på på Hetzer og Dicker Max. Hvordan er Stug III? Er det derp gun eller 7,5 cm 42/L70 som gjelder? Kjøpt premium account for en måned, så nå grinder jeg T71 mot T69. Hvordan er T69 stock og hvordan oppgraderer jeg denne? Ny gun eller bedre mobilitet først? Auflkarerpanzer Panther er...uh, welp. Det er en Panther med mindre turret og mer motor. Og Konisch kanonen. Den kan fungere, men er ikke akkurat min favoritt. Mye bedre å gå via VK3002. På StuG vil jeg anbefale 75mm'en. Den kan fungere med derp, men du møter tanks en tier høyere nå og du tar lettere skade. Bedre å ligge litt bak med 75'en! Anbefaler mobilitet først, stock gun er den samme som er top på T71, og den er ikke så ille. Med top gun så har du bare 4 runder i magasinet, og er avhenging av å komme deg ute av veien så fort som mulig når du må lade. T69 er en medium, og er langt tregere enn T71, selv med maks motor. Sånn er det bare. Men med beste motor er den grei til medium å være. Vil samtykke med Whitefall om at du bør gå for mobilitet først...med et lite unntak: om du er villig til å fyre 100% premium ammo med beste kanonen, så går du for det først! Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Den nye tier 4 tyske mediumen er en rar sak spør du meg...den er rett og slett en tyngre, dårligere pansret PzIII, med svakere motor. Apropos motor, den har to oppgraderinger som kun kan brukes på den tanksen (heldigvis koster de lite exp). Mens PzIII sin toppmotor er første oppgradering på PzIII/IV, og toppmotor på PzIV og StuG. Det er ikke så mye som taler for å gå via D2001 i stedet for PzIII... Jeg låser opp og spiller alle tanker (-SPG) Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 SU-122-44 er klart den morsomste premium tanken jeg har spilt. DPM beast. 390 damage og reload på 6,9 sec. Og den er mobil. Særlig når man er på topp/midten i MM. Bouncer en god del og troller de med kanonen. Høy fun factor. Lenke til kommentar
olefurz Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 SU-122-44 er klart den morsomste premium tanken jeg har spilt. DPM beast. 390 damage og reload på 6,9 sec. Jeg regner med det er gode gamle russiske 122mm med 175 pen den har? Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Jeg regner med det er gode gamle russiske 122mm med 175 pen den har? Stemmer det, dog med litt bedre acc og syk skuddrate! Koser meg også stort med SU-122-44 så lenge kanonen ikke går BL-10 på deg (skudd flyr i alle retninger, og når de først treffer så er det 0% i tracken) Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Hva er den beste måten å skaffe utviklingspoeng på? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Spille platoon med folk om det er en spesifikk tanks du vil får mer exp. på 1 Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Spille platoon med folk om det er en spesifikk tanks du vil får mer exp. på Er helt ny på det spille her, så jeg håper det er greit at jeg spør hva "platoon" er...? Lenke til kommentar
darket Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 platoon i forhold til solo spilling er at du kan ta med 1-2 venner\bekjente\clanners og spille med de i samme kamp.. 1 Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 (endret) Men sånn generelt så er det du får mest uttelling for: damage. Jo mer du skader fiendetanks, jo mer exp og credits får du. Det er noen små bonuser for å være første til å spotte en fiendetanks, og cap/defence points, men det er skade über alles som er tingen! Verd å nevne er scout tanks, som kan få ganske bra uttelling av å spotte fiender som resten av laget ellers ikke kunne se, og som laget så skyter på. Enkelte brett har bedre plasser for sånt enn andre...starter du øst på Malinovka f.eks, så kan du dure norde og mot vannet, så er det noen busker der du kan sitte stille i og spotte fienden sine tanks som er på vei opp på hill. Men om du akkurat har begynt så er kanskje det siste ikke så brukbar info enda, kommer litt senere i tiers! Edit: Hadde en kamp tidligere, der en nisse introduserte meg til nye teorier om matchmaker: Trenger ikke laste ned replay en gang, bare klikk på linken, og så på chat, og les. (Begynner etter at jeg takker laget for hjelpen) Endret 25. april 2013 av Valle79 Lenke til kommentar
eXa Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Lol... noen er virkelig "smarte". Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Men sånn generelt så er det du får mest uttelling for: damage. Jo mer du skader fiendetanks, jo mer exp og credits får du. Det er noen små bonuser for å være første til å spotte en fiendetanks, og cap/defence points, men det er skade über alles som er tingen! Verd å nevne er scout tanks, som kan få ganske bra uttelling av å spotte fiender som resten av laget ellers ikke kunne se, og som laget så skyter på. Enkelte brett har bedre plasser for sånt enn andre...starter du øst på Malinovka f.eks, så kan du dure norde og mot vannet, så er det noen busker der du kan sitte stille i og spotte fienden sine tanks som er på vei opp på hill. Men om du akkurat har begynt så er kanskje det siste ikke så brukbar info enda, kommer litt senere i tiers! Edit: Hadde en kamp tidligere, der en nisse introduserte meg til nye teorier om matchmaker: Trenger ikke laste ned replay en gang, bare klikk på linken, og så på chat, og les. (Begynner etter at jeg takker laget for hjelpen) Ser dere bruker ordet "tiers" en del. Hva betyr egentlig det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå