Datasmurf Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Denne? http://www.modxvm.com/en/xvm-xvm-xvmconf-configuration-editor/ Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 TRETTEN kills? replay? Ja de stilte seg opp på rekke og rad for å bli skutt. Ingen spektakulær kamp egentlig.. Har ikke replay, gidder aldri å se min egne kamper så tar ikke opp. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 I følge wotlab er avg winrate på eu 49,92% Jøss. Jeg er sikker på at jeg har sett et tall som var overraskende lavt. Mener det var under 49%. Men da det både er lenge siden og jeg ikke engang husker hvor jeg har det fra, er det ikke mye til referanse jeg har å komme med. Lenke til kommentar
Quickcraft Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Skulle jo tro at det var lavere, men med tanke på at det er tett opp mot 200 000, kanskje mer på peak så blir det spilt en del kamper, og det er mange uker siden sist jeg har hatt draw i allefall Lenke til kommentar
BEPP Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Jøss. Jeg er sikker på at jeg har sett et tall som var overraskende lavt. Mener det var under 49%. Men da det både er lenge siden og jeg ikke engang husker hvor jeg har det fra, er det ikke mye til referanse jeg har å komme med. Enig dette må være snitt på de som har registrert seg på wotlabs noe som gir et skjevt utvalg 1 Lenke til kommentar
Quickcraft Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Nei? De har tracket 170k spillere, og det er ikke noe registrering der. Kan ikke være alle som er tracket, men mesteparten. http://wotlabs.net/eu Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Nei? De har tracket 170k spillere, og det er ikke noe registrering der. Kan ikke være alle som er tracket, men mesteparten. http://wotlabs.net/eu Huh, 170k virker da litt lite...tracker kanskje kun aktive spillere siste X dager eller noe? Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Carry more! hadde noen fantastisk carry matcher i går der platooninga ga 18 av 20 seire. Brorparten av de vant vi ene og alene pga av oss 3. dæven og det hjelper med competent team mates. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Til dere som vil lære litt, så snakker Jingles om litt om taktikk og hva man bør tenke på i WoT Map awareness og plassering av tank til rett tid, er hva som skiller god spiller fra unikum spiller Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 8.5 patchen deployes nå gitt. gleder meg bare til nytt kart, er lei av nye tanks. Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 8.5 patchen deployes nå gitt. gleder meg bare til nytt kart, er lei av nye tanks. Samme her. Ønsker flere kart. Men det har sikkert ikke høy prioritet. WG tjener penger på at folk grinder nye tanks. Jeg koser meg med T71 for tiden. Grinder mot T69 som ser morsom ut. 300 pen på premium ammo Er vel sikkert lurt å ha 4 med seg. Må vel kjøpe premium account igjen. Fikk et døgn med premium med bonuskoden. Det renner jo inn cash. Kjørte T34 og SU-122-44 i noen timer Lenke til kommentar
Quickcraft Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Orker ikke å spille uten prem, går jo så seint. Hadde selv med meg 12 HEAT skudd på t69, men skulle gjerne kjørt HEAT only på den Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Folk sier T69 er en gedigen nedtur fra T71, og man må nesten bare a premium shells. Lenke til kommentar
Whitefall Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Støtter opp om den, har T69 selv, og den er en solid nedtur fra T71. Særdeles utsatt for ammorack, noe som ikke er noe særlig når du bruker et drøyt minutt på å lade om magasinet, som forøvrig med topgun kun har 4 skudd. T69 skinner som en support om du har muligheten til å flanke eller gå etter mål som allerede har fått mye juling. Men med fire skudd, så har du ikke råd til å bomme om du er alene, og selv med fire fulltreffere så kan motstanderen gjøre kål på deg når du sitter der med en eviglang reload, og du kan nesten regne med en ammorack i hver kamp. Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 (endret) Ja, ser det er delte meninger om T69. Men er vel det om alle tanks Penetration er vel ganske lik andre tier 8 mediums. T71 går for å være OP, mens T69 er balansert med premium ammo. Litt UP uten premium ammo og OP med. Må vel regne med å bruke litt credits i high tier battles. Er ganske avhengig av lagkameratene i T69 vil jeg tro. Skal ha den uansett Endret 24. april 2013 av James King Lenke til kommentar
slipten Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 virker som nesten alle t69 jeg møter skyter prem nå om dagen. særlig i høyere tier. kan knapt bounce en shell fra t69, en smule irriterende. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Om dere får ammoracks i omtrent hver kamp med t69 så må dere spille mer forsiktig. Det er bare å venne til seg at denne linja er skjør. T54E1 tåler ikke noe den heller og har en megasvær turret ring virker det som. (Liker forøvrig T54E1 mye bedre enn T69) Akkurat som med T71 så er cluet med T69 og T54E1 og antagelig T57 å ikke bli truffet da ingen av dem har god armor og alle kommer nesten garantert til å få noe ødelagt når man blir truffet. Ellers så har dem ikke lang reload... prøv franske linja, dem HAR lang reload. Men ja, T69 er litt avhengig av premium shells. T71 trenger dem ikke i det hele tatt, jeg har med meg ett magasin men bruker det aldri. T69 trenger det myyye mere da den er litt treg. T54E1 har jeg med meg 2 magasiner på, ikke like avhengig som T69 men trenger dem nå og da. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Episk arty runde på Mountain Pass hvor det faktisk var skikkelig teamplay! Mye close combat action og flaks + et episk T110E4 kill fra min side mot slutten! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Skulle jo tro at det var lavere, men med tanke på at det er tett opp mot 200 000, kanskje mer på peak så blir det spilt en del kamper, og det er mange uker siden sist jeg har hatt draw i allefall Når 15 taper er det 15 som vinner. Eneste grunn til at det ikke er 50/50 er muligheten for uavgjort. Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Man skulle gjerne tro det, men det er ikke helt sånn. Faktisk så er gjennomsnittlig loss rate høyere enn win rate. Tilbake i fjor en gang så jeg at snittet var 48% win, 2% draw og 50% loss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå