Donkey Kong Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Noen som vil danne platoon sammen i kveld? Tankte tier 7 eller 8 Har lyst å grinde til T-44 Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 (endret) Siden vi diskuterte hvor mye man tjener med SU-122-44 på forrige side så poster jeg et bilde av runden jeg nettopp hadde Den er helt rå i tier 7 kamper. Endret 20. april 2013 av iskaldcola Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Siden vi diskuterte hvor mye man tjener med SU-122-44 på forrige side så poster jeg et bilde av runden jeg nettopp hadde Den er helt rå i tier 7 kamper. Imponerende. Den har vel i tillegg ikke samme multiplier som T34. Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 (endret) Fikk denne nettopp. Var matchet på topp. Victory! Battle: Siegfried Line 21. april 2013 08:48:39 Vehicle: SU-122-44 Experience received: 3 678 (x3 for the first victory each day) Credits received: 64 528 Battle Achievements: Steel Wall, Top Gun, Sharpshooter, Master Gunner, Mastery Badge: "Ace Tanker" Standard Account Endret 21. april 2013 av James King 1 Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 T40 - den ultimate morrovogna Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Selvom jeg elsker min Tiger 2, så er jeg fremdeles veldig glad i KV-1. Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Til de som noensinne har sett noen si "Win ratio means nothing because with 15 people you have too little influence on the outcome" eller andre idiotiske ting, ta dere en bolle! (Nei, er ikke meg) 2 Lenke til kommentar
Quickcraft Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Skills og winrate henger sammen for det meste. Finnes seff de som er god men har dårligere winrate, eller de som er ok og har boosta winrate, men det er ingen tvil i mine øyne at de som er god kan sikre seiern i mange situasjoner. 1 Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Ganske åpenbart at de som spiller bedre enn andre over tid vil få en høyere winrate, det er enkel statistikk. Det er som regel baddies nede i 48% og lavere som hevder at winrate kun er basert på flaks... Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Litt flaks er det nok, men når ein tar snittet over mange tusen kamper så gir winrate eit godt utganspunkt til kor god spelaren er. På mange måter er nok winrate den beste måten å skille gode og dårlige spelarar på. Ein av svakheitene i WoT er at ein stort sett kun får uttelling for skade og kills. Ein god tank destroyer spelar kan f.eks sikkre ein heil flanke åleine utan å få meir enn eit par kills. Desverre så er det ikkje så mange som tar på seg desse viktige rollene sidan det ofte fører til dårlig personlig uttelling. På samme måte blir det også med heavy tanks som ofrer seg sjølv ved å sette tanksen på tverrs slik at fienden ikkje kjem seg forbi. Dette får du så og seie ingen XP for å gjere, medan suicide scouts som ikkje hjelper laget sitt i det heile tatt får godt betalt for sin unyttige innsatts. (Det hjelper ikkje laget at fienden blir oppdaga dersom ingen har rukket å komme i posisjon til å skyte mot fienden). Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 T40 - den ultimate morrovogna TRETTEN kills? replay? Litt flaks er det nok, men når ein tar snittet over mange tusen kamper så gir winrate eit godt utganspunkt til kor god spelaren er. På mange måter er nok winrate den beste måten å skille gode og dårlige spelarar på. Ein av svakheitene i WoT er at ein stort sett kun får uttelling for skade og kills. Ein god tank destroyer spelar kan f.eks sikkre ein heil flanke åleine utan å få meir enn eit par kills. Desverre så er det ikkje så mange som tar på seg desse viktige rollene sidan det ofte fører til dårlig personlig uttelling. På samme måte blir det også med heavy tanks som ofrer seg sjølv ved å sette tanksen på tverrs slik at fienden ikkje kjem seg forbi. Dette får du så og seie ingen XP for å gjere, medan suicide scouts som ikkje hjelper laget sitt i det heile tatt får godt betalt for sin unyttige innsatts. (Det hjelper ikkje laget at fienden blir oppdaga dersom ingen har rukket å komme i posisjon til å skyte mot fienden). er enig i at winrate gir ett bra bilde av hvor god en spiller er. Andre ting er gjennomsnitt damage på tank tier&type. Finnes utrolig mange meninger her ute, og det er vel derfor man har effiency, WN1-7, noobmeeter, osv. Nå har jeg spilt med XVM på i en par hundre kamper, og det hjelper faktisk. stats lyver sjelden. Jeg har på overall eff & winrate, kamper og winrate på tanken spilleren spiller nå. Når jeg spiller alene, så brukes denne infoen for og finne ut hvem jeg bør hjelpe, eller hvor jeg trengs, samt hvem man bør skyte på først. Noe slikt som: første pri: die scumbag! andre pri: die unicum! så følger normale regler Lenke til kommentar
In Ter Face Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Helt enig, å bruke XVM til å ta ut unicums først hjelper utrolig mye på winrate. Valget mellom å skyte en 800 eller en 1800 spiller er ganske lett Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Er ofte enklere å kverke de med 800 enn de med 1800 da. Men joda, jeg forstår hva du mener. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Det er som regel baddies nede i 48% og lavere som hevder at winrate kun er basert på flaks... Jeg husker ikke nøyaktig, men en gjennomsnittsspiller havner vel rundt 48% (ikke 50%), siden en viss prosent av kampene ender med uavgjort. Lenke til kommentar
Quickcraft Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 I følge wotlab er avg winrate på eu 49,92% Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Er ofte enklere å kverke de med 800 enn de med 1800 da. I see what you did there! Lenke til kommentar
zarchon Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Er jo håpløst å få noe god winrate når en spiller bare public og sjelden platon.... Har hatt noen kamper der halve laget mitt har vært utradert før det har gått 2-3 minutter. Er så utrolig mye "lame" spilling at det er helt ufattelig til tider. Spesielt de som kjører tier 8++... Kan noen forklare på en enkel og grei måte hvordan jeg installerer XVM mod'en? Prøvd en gang før, men det skjedde ingen ting da ihvertfall. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Er jo håpløst å få noe god winrate når en spiller bare public og sjelden platon.... Har hatt noen kamper der halve laget mitt har vært utradert før det har gått 2-3 minutter. Er så utrolig mye "lame" spilling at det er helt ufattelig til tider. Spesielt de som kjører tier 8++... Kan noen forklare på en enkel og grei måte hvordan jeg installerer XVM mod'en? Prøvd en gang før, men det skjedde ingen ting da ihvertfall. ja, kjør denne http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/196435-xvm-updater-21-one-click-installupdate/ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Først laster du ned og installerer Dookan library. Sørg for å ha Microsoft NET Framework 3.5 (fungerer sikkert med senere versjoner også) installert. Så legger du SWF-ene og XVMCONFIG-fila i gui/flash-mappa i res_mods. Gjør gjerne dine egne endringer i cfg-fila for å få det slik du vil ha det, eller bruk en editor eller noen andres config. Åpnes i Notepad eller lignende. Ikke Word. Du må laste ned både XVM og XVM-stat, XVM-stat-filene legger du i din standard WoT-mappe og starter derfra med xvm-stat-wot.exe eller hva den heter. Eller gjør som -iL- om du er lat. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Det er en online editor av XVM også, har ikke URL for øyeblikket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå