Abacist Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Må da for svarte være lov å si meningen sin, når WoT legger opp til "kjempefeiring" ? Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Må da for svarte være lov å si meningen sin, når WoT legger opp til "kjempefeiring" ? Hehe jada, og er tildels enig i at det ikke var voldsomt å rope hurra om her. Er bare litt morsomt å se kommentarene til hver eneste special på wot forumet, det klages uansett. Forøvrig leste jeg en kommentar fra Supercharge, English Community Manager: There is more to come but you need to be patient! Så det kommer nok noe mer. Dog tipper jeg at dette har med gift shoppen å gjøre. Dette kan jo også være gratiskoder osv. Lenke til kommentar
Abacist Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Første gang jeg har klaget på en "special" Poenget mitt er bare det, at WoT melker oss nok som det er, så når de da annonserer "jubileum, WOOHOOO!" Så burde det være noe det svinger litt av også for de som har spilt lenge. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 5x xp... jay. 30% avslag og 30% bonus fortjeneste på tier 8, jay. Jeg skal kjøpe tilbake Pershing og kjøpe meg T28. Ellers har jeg T32, Tiger 2, 50 100, ISU 152. 13 90, T-44, SU-14 på tier 8... Se om jeg orker å grinde T25/2 og kjøpe meg T28 proto også, eventuelt grinde comet og kjøpe centurion I, eventuelt grinde jpanther og kjøpe ferdi. Ellers så er det +100% fortjeneste på type T-34 så da får jeg grinde den og skaffe meg 59 16 som det også er +50% fortjeneste på. AT-2 og M4 har jeg også spart på, dem er det også +100% fortjeneste på. Og må ikke glemme half pris på equipment. Mye snacks her Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Jeg finner det fantastisk. Jeg drar nytte av alt. Kommer til å bruke helga på å spille på to kontoer. Kan bli interessant. I tillegg så er det fjerde beta weekend for Neverwinter, så jeg kommer vel knapt til å se solens lys denne helgen. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Hvorfor to kontoer? Du har vel både EU og NA, men hva er poenget? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 En for å spille med gamle venner i EU, en for å spille med nye venner på NA. Deriblant Valle. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Synes det går tregt nok med èn konto, men to? Bah Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 (endret) Defeat! Map: Ensk Date: 11. april 2013 21:54:54 Vehicle: AT 7 Exp: 1 378 + Credits: 54 810 Achievements: : Radley-Walters's Medal, Top Gun 8Kills Det gjør så jææævlig vondt. Det verste var mongoen som prøvde å cappe med 50% av motstanderne igjen mens to light tanks stod og holdt meg detracka. "Help me cap" var svaret hans når jeg ba om hjelp rett rundt hjørnet ... Edit: Var for øvrig ikke langt unna å vinne, men svinet av en light tank sirkla og tok meg ut sakte men sikkert bakfra mens jeg var på nippet til å ta ut Tigeren deres. 4342 i dmg, mer enn de fem neste på lista til sammen. To JagdpzIV som har delt ut mindre enn 200 i dmg TILSAMMEN. I blant mister jeg trua på folk, dette er en av de ... Endret 11. april 2013 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 (endret) Jeg hadde ikke giddet det å etablere konto på NA. Men hvis man liker å grinde low tier så er det vel ok. Youtuberen neithervoid nevnte at han skal etablert en EU-konto for å spille sammen med Mighty Jingles. Endret 11. april 2013 av James King Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Noen som vet om det finnes en side å laste opp replays på som gjør at du kan se replayen rett i nettleseren? Lenke til kommentar
eXa Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Ikke uten å ta opp kampen, eller replayen av kampen først. Legg merke til hvor liten replay fila til WOT er, det er fordi den bare inneholder info om hva alle gjorde i spillet, mens selve visningen av allt krever selve spillet i seg selv. Måtte vel omtrent lagd en nettleser versjon av WOT først for å få det til. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Seff må jeg har replayen Men hadde vært kult om det fantes en side som gjorde om filene til rene videofiler som de viste rett på nettsiden. Burde jo være mulig, men sikkert myye arbeid. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Synes det går tregt nok med èn konto, men to? Bah Jeg hadde ikke giddet det å etablere konto på NA. Men hvis man liker å grinde low tier så er det vel ok. Vel, jeg har noen og 40 tanks på EU som jeg nesten aldri spiller med lenger, så da var det like greit å starte på nytt. Kan forøvrig konstatere at spillerne er like dårlige der som her. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Det tror jeg på. Det er tross alt snakk om flest amerikanere som spiller på den. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Kan ikke klage på hva som er gratis, men sammenlignet med hva RU fikk/får, så er EU/NA vesentlig dårligere. Sammenlign selv: http://translate.google.com/translate?sl=ru&tl=en&js=n&prev=_t&hl=en&ie=UTF-8&eotf=1&u=http%3A%2F%2Fworldoftanks.ru%2Fnews%2F1379-world-of-tanks-2-year%2F Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Det tror jeg på. Det er tross alt snakk om flest amerikanere som spiller på den. Er polakker der også. Støtte på en klan kalt SIEMA elns. Kan selvfølgelig ha vært folk som kødda da de spamma chatten med moonspeak opp og i mente, men ... Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Kan ikke klage på hva som er gratis, men sammenlignet med hva RU fikk/får, så er EU/NA vesentlig dårligere. Sammenlign selv: http://translate.goo...tanks-2-year%2F Tja, de får 3x crew exp, halv pris på premium ammo...men så får de også bare tier 7 tanks på tilbud, ikke tier 8. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Ja, det var ikke akkurat mye å skryte av det de fikk. Lenke til kommentar
zarchon Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Er da ikke så værst dette..... Bare typisk at en er bortreist fredag-søndag... From 12th April 07:10 CEST (GMT+2) until 16th April 07:00 CEST (GMT+2) you can enjoy this magnificent in-game second anniversary special offer: X5 Experience Medal Hunt Discount and Profit Bonus on Tier VIII Vehicles and Tier VI SPGs Discount on Tier VIII Premium vehicles Profit Bonus on Tier V Vehicles Discount on Equipment and Crew Training Discount on Premium Accounts Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå