Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks

Anbefalte innlegg

Hvordan er amerikansk arty etter M7Priesten? Solgte hele driten for en stund tilbake.

Bruker 10sek på å sikte inn (på en stillestående heavy), bommer fremdeles på 9 av 10 skudd. Det skuddet som treffer tar kanskje 10% HP.

I motsettning til da jeg spiller heavy og blir tatt på 2-3 skudd fra 100%.

Er det verdt det i lengre løp eller skal jeg bare fortsette på Grillen?

T92 er kremen av SPGer, så det er verdt det i lengden. Ett jævla mas å grinde opp, ett alternativ er å gjøre det i en Löwe mm. Litt mindre smertefullt den måten.

Som sagt, Tyske SPGer er litt undervurderet (ikke best, men ikke ræva når du vet å bruke det riktig).

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Akkurat fått meg BL-10 kanonen til ISU-152 og må virkelig si at det er det latterligste jeg har sett.

Drepe en IS-4 med 50% på ett skudd (høy damage roll, vet) uten å egentlig sikte noe serlig = Pure win :new_woot:

Og det å få kanonen på en tier 8 TD gjør det hele enda mer gøy.

Lenke til kommentar

Akkurat fått meg BL-10 kanonen til ISU-152 og må virkelig si at det er det latterligste jeg har sett.

Drepe en IS-4 med 50% på ett skudd (høy damage roll, vet) uten å egentlig sikte noe serlig = Pure win :new_woot:

Og det å få kanonen på en tier 8 TD gjør det hele enda mer gøy.

Blir litt som når jeg kom med en Tier 3 tanks, og tok en hetzer fra siden med 1 skudd. Det var førøvrig første gang jeg avfyrte kanonen etter oppgraderingen, og trodde mer enn hetzere foran meg tok skade :p

Digger små stridsvogner med store kanoner :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Storkoser meg de dagene man har x5 XP på dagens første seier. :thumbup:

Lol. nice. Har ikke nådd mer en drøyt 6k jeg. Men nå har jeg ikke noobtanken Løve heller :)

Lenke til kommentar

12 aug til 15 aug :-)

Har vært uten PC hele perioden, og kommer til å være det enda en stund...

En i klanen fikk over 12 000 XP på en runde med en tier 7-tanks. Det var (og er) også hans aller beste runde han har kjørt, så det var jo bare flaks at den havnet akkurat på dagens dobbel, akkurat da det var femdobbel istedetfor :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...