BEPP Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Er det noe jeg har fått med meg i en mod eller fikk tanksene vinger når de døde også? Lenke til kommentar
bytrollet Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 det stemmer det, så dem for første gang i går. og en annen ting er at det virret en masse pent brettede papirfly rundt på brettene. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 ...en del av 1. april spøkene tipper jeg. Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Har kjøpt T21. Den er full oppgradert. Egentlig en tank jeg kunne tenkt meg å skippe med free xp. Den utmerker seg ikke på noen måte. Men har bestemt meg for å grinde gjennom den mot de amerikanske autoloaderne. Har spilt lite lights i det siste så det blir faktisk litt gøy. Håpe på busker og masse arty Ganske stor tank, men bra traverse speed, og føles veldig mobil selv om den ikke har toppfarten til T-50-2. Er vel en typisk passive scout/ bush spotter. Rask reload, ca 3 sek mellom skuddene og med noen premium shells så blir kanonen faktisk ganske bra. Andre som har eller har hatt denne? Lenke til kommentar
Quickcraft Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Spilte den i va 20 kamper, og hatet den alle kampene. Er vel pga det du sier at den er middels på alle områder, utmerker seg ikke på noe. T71 er derimot konge, og en tank jeg har i garasjen fortsatt Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Jeg har faktisk top XPn min i T21. Liker den veldig godt, bruk den som 2nd line scout, og lær deg mobiliteten dens. Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 (endret) Jeg har faktisk top XPn min i T21. Liker den veldig godt, bruk den som 2nd line scout, og lær deg mobiliteten dens. Jeg liker den også egentlig, men bare spilt 15 kamper så langt. Deilig å kjøre med den mobiliteten. I likhet med VK2801 så er T21 også tung så man kan ramkille fiendens scouts/lights. Festlig. Men T21 mister veldig lite fart når man svinger og har hyggelig repair costs. Endret 2. april 2013 av James King Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Er det noe jeg har fått med meg i en mod eller fikk tanksene vinger når de døde også? det stemmer det, så dem for første gang i går. og en annen ting er at det virret en masse pent brettede papirfly rundt på brettene. Garantert en del av 1.april opplegget til WG. Akkurat den flyvende tanks engelen var jo litt festlig da Lenke til kommentar
major_stuen Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Fikk ikke spilt i går, er de der enda? jeg vil prøve månekartet Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Litt arti 1. april spøker i går da, den Löwe hundehuset i garasjen, Tier I special, månekartet... Også hadde de byttet ut fuglene med papirfly^^ Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Fikk ikke spilt i går, er de der enda? jeg vil prøve månekartet Finnes ikke månekart, de bare påstod at WoT hadde landet på månen med dette episk bra manipulerte bildet : Månekart (finnes ikke): Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Men det hadde faktisk vært utrolig artig med et slikt kart som en avveksling i blant Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Men 1/5 av gravitasjonen også da eller? Lenke til kommentar
eXa Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Med ELCer og T-50 2 osv som flyr avgårde... Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Med ELCer og T-50 2 osv som flyr avgårde... Hadde jo flyvende ELCer på Siegfried line før de fikset den glitchen 1 Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Noen som har sett leaken på 8.5? Lenke til kommentar
Abacist Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 In-game chatkanal: søk etter norge eller norway Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Hva synes dere om de nye tyske som kommer: http://worldoftanks.eu/news/6724-german-tanks-update-85/ Vurderer å selge VK2801. Er blitt nerfet ganske hardt og høy repair cost. Litt lei den. Flytte crewet over til denne: Aufkl.Panther: Tier VII Light Tank. Men i tvil om den nye linja slår T-54 uansett. Har mye moro med den. Fått researcha T-62A, men vet ikke om jeg skal ha den. MM til T-54 er jo mye bedre. Gøy og være på topp med den. Tror kanskje oppgraderingen fra IS-8 til IS-7 er en bedre oppgradering hvis jeg skal velge en av de. Men trenger fortsatt mye xp her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå