eXa Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Capping gir ikke så mye xp heller. Får mer xp av å gjøre skade. Capping er siste utvei for min del iaf. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Har inntrykk av at de fleste generelt ligger på mer cap points enn def points. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 1.74 defence, 1,72 cap for min del iaf. Lenke til kommentar
BEPP Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Her er jo en med mer def enn cap http://worldoftanks.eu/community/accounts/500146589-emu87/ Lenke til kommentar
bytrollet Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 spørsmål. spiller dere mye per dag? selv er jeg bare på ca timen når jeg spiller. og jeg spiller heller ikke hver dag. men det blir nok et snitt på 7-8 timer på en uke. Lenke til kommentar
BEPP Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Jeg har ca 10.200 matcher, snitt pr match er 4 min og 50 sek + 45 sec countdown ++ mellom hver match = 949 timer. Har spilt siden april 2011 = 22 mnd dvs ca 1.4 timer per dag. trolig noe mer med venting, CW ++ slik at svaret er ALT FOR MYE Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 fordi? forandrer det spillestilen din? Hvis man er lur, så ja. Jeg bruker ikke XVM selv, men platooner med en som gjør det. Det gir en stor fordel å vite hvor god personen man engager er. Lenke til kommentar
bytrollet Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Jeg har ca 10.200 matcher, snitt pr match er 4 min og 50 sek + 45 sec countdown ++ mellom hver match = 949 timer. Har spilt siden april 2011 = 22 mnd dvs ca 1.4 timer per dag. trolig noe mer med venting, CW ++ slik at svaret er ALT FOR MYE måtte regne ut mitt eget snitt og havnet på litt under en halv time per dag....hmmmm lurer litt på om ikke dette er tall å vise madammen? hun er nemlig hellig overbevist om at jeg sitter hele døgnet med dette spillet. det eneste som er rett i hennes antagelser er at dette er det eneste spillet som jeg holder på med. og da gjør det jo ikke saken bedre at jeg egentlig suger hardt i det også. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Hvor ser dere snitt? flere steder, reg deg på planetwot.com feks Lenke til kommentar
eXa Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Hvor er dem andre stedene da? Lenke til kommentar
BEPP Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Hvor er dem andre stedene da? hvis du laster opp statsene dine her for du tidforbruk per kamp per vogn, samlet per tank (prepare to be shocked) og snitt per kamp http://wot-dossier.appspot.com/ Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Egentlig ikke, synes bare jeg er OK+. Tja får ta en titt, dog liker ikke replays så mye, man får jo ikke med seg hva spilleren tenker med sine handlinger, noe man får på youtube. Garbad er en av de mest oppskrytte spillerene i spillet. Eneste grunnen til at han er populær er at han er kjent igjennom forum og streams. Han er ikke spesielt god dersom du sammenligner han med gode europeere eller russere. Jeg lastet opp en del replays, men det er 3 månder siden sist jeg spilte. http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/166355-tordinvarglund-replay-collection-the-perspective-of-a-unicum/page__st__20#top Merk at disse er fra eldre versjoner av WoT. Jeg vet ikke hvorvidt de fungerer i de nyere patchene. Om du vil ha kommenterte games anbefaler jeg deg å søke etter emu87 sin twitch konto. Der ligger det mye bra, og han er ærlig talt den eneste av de som er linket så langt jeg ville tatt meg bryet med. De fleste andre er kun gode i platoons (inkludert Garbad), og det er lett å se at de ikke alltid har like god kontroll når de blir tatt på senga, og må klare seg selv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 (endret) Ikke bare er Garbad oppskrytt, han er en drittsekk også. http://www.youtube.com/watch?v=SX2zgH6x_w4 Se denne videoen, og helt i starten blir han bannet. Se hva grunnen er... Endret 13. mars 2013 av Kron Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Bannet av hvem? Han gjør det jo strålende jo.. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 (endret) hvis du laster opp statsene dine her for du tidforbruk per kamp per vogn, samlet per tank (prepare to be shocked) og snitt per kamp http://wot-dossier.appspot.com/ Åja, sjekket jo den for en uke siden, la ikke merke til time fanen. Takk Edit: 8843battles og 757timer. Endret 13. mars 2013 av eXa Lenke til kommentar
olefurz Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Bannet av hvem? Han gjør det jo strålende jo.. Sjekk 0:48 1 Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Har inntrykk av at de fleste generelt ligger på mer cap points enn def points. Dette av di de fleste som spiller dette spillet har en lei tendens til å få fullstendig tunnel vision, og ignorerer minimap'en fullstendig. De ser ikke de røde merkene 100-200m fra egen base, og durer i full fart mot fiendens base 500m vekke mens det hagler "CAP FAST!" i chatten. Når de endelig kommer til fienden sin cap er fienden allerede oppe i 60%+ cap og heisann så tapte vi den også. Se denne videoen, og helt i starten blir han bannet. Se hva grunnen er... Hehe, 99% sannsynlighet at han har slengt "faggot" etter noen. Ser folk slenge rundt seg med det stadig vekk på US server, enda folk blir chatbannet for akkurat det i hytt og pine. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Kanskje, men jeg har hørt at Garbad ofte blir chatbannet, nettopp fordi han er så frekk og angripende. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Dette av di de fleste som spiller dette spillet har en lei tendens til å få fullstendig tunnel vision, og ignorerer minimap'en fullstendig. De ser ikke de røde merkene 100-200m fra egen base, og durer i full fart mot fiendens base 500m vekke mens det hagler "CAP FAST!" i chatten. Når de endelig kommer til fienden sin cap er fienden allerede oppe i 60%+ cap og heisann så tapte vi den også. Det er vanvittig irriterende. Ofte jeg sitter og dinger som et helvete på minimappet for å få de til å få opp øynene. Skrive i chatten, hva som helst for å få de til å snu. Men neida, de stikker og capper, skyter de to artiene som er alene mens motstanderen capper og sender en eller to tilbake for å forsvare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå