Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks

Anbefalte innlegg

Huff. I mangel på kjente online så kjørte jeg noen runder alene, og hadde ett game med AMX 13 75 som jeg var rimelig fornøyd med - helt til jeg gikk tom for ammo.

Oppgitt over at laget var totalt blåst, så sluttet jeg før runden var over, men vi tapte og jeg endte opp med 1200 XP for loss...

Kjenner det er på tide å ta steget videre, og har noen kjennskap til en klan med høye forventninger til spillekvalitet, godt voksne folk som platooner og levler, men ikke nødvendigvis stiller krav til CW (da jeg ikke har tid til det), så er jeg takknemlig for forslag. Gjerne helnorsk, men inget krav fra min side :)

Endret av bamsefar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har begynt på UK TD treet. Akkurat skaffet meg AT-2, tror denne kan være litt morsom selv om den er veldig treg. Hatt noen få kamper, ene hadde jeg 5025 potential damage recieved, jupp mer enn 11ganger min egen hp(450). En annen runde kom det seg en T-15 bak meg, og jeg var for treg til å kunne snu meg. Men han kunne ikke engang skade meg bakfra så han ga opp tilslutt :p

Edit: Tok meg bare 5 kamper å få ace tanker i den. :hmm:

Endret av eXa
Lenke til kommentar

Har sett en del på youtube for og finne tips til og bli enda bedre, men finner ingen som er superflinke.

Kanskje de ikke lager videor?

Quickybaby er ok, men føler meg på samme nivå som han, og ikke så mye og lære.

tips?

Lenke til kommentar

Kjenner det er på tide å ta steget videre, og har noen kjennskap til en klan med høye forventninger til spillekvalitet, godt voksne folk som platooner og levler, men ikke nødvendigvis stiller krav til CW (da jeg ikke har tid til det), så er jeg takknemlig for forslag. Gjerne helnorsk, men inget krav fra min side :)

Klanen TROLL/TROII (troll/troii) er eneste helnorskje jeg kjenner til. Slik jeg har forstått det, er klanen inndelt i to seksjoner: TROLL og TroII (med to store i). TROLL er en den avdelingen som fokuserer minst på CW, men som ofte platooner(troller) sammen. Eneste kravet de stiller er vel en tier 10 tanks i tilfelle CW skulle komme på planen.

Søkte forresten opp bamsefar på noobmeter, og fant en kar med 850eff. Skjønte heldigvis raskt at det ikke var deg det var snakk om :)

Endret av olefurz
Lenke til kommentar

Takk for tipset, skal ta en titt.

Heh, bamsefar var opptatt da jeg hoppet på WoT-toget for en tid tilbake, men søker du opp Raebman så gir det litt mer mening. Plukket opp WoT igjen i Januar, etter å ha vært borte i godt over ett år. Hoppet rundt i mye lav tier-tanks, og det høyeste jeg hadde før jeg plukket det opp igjen var T5.

Litt lærdom rundt vinkling av tank, litt rundt hvordan busker faktisk fungerer, og litt mer ro i kroppen, så er eff, wn6,wn7 eller hva du enn nå ønsker å måle det i på strak vei oppover etter jeg plukket opp spillet igjen.

Lenke til kommentar

i går gikk jeg til det tunge skrittet å selge min Jagdpanther. den ble rett og slett for dyr i drift.

ammoen er jo i samme prisleia som Jagdtigern. og man kan sikkert si mye godt om den gønnern til JP, men den har ikke samme futten som en 128mm.

i tillegg så har den en tendens til å havne i høytier kamper. da blir det lite penger igjen selv om man vinner kamper.

veldig synd på mange måter siden jeg likte den godt kampmessig.

Lenke til kommentar
i går gikk jeg til det tunge skrittet å selge min Jagdpanther. den ble rett og slett for dyr i drift. ammoen er jo i samme prisleia som Jagdtigern. og man kan sikkert si mye godt om den gønnern til JP, men den har ikke samme futten som en 128mm. i tillegg så har den en tendens til å havne i høytier kamper. da blir det lite penger igjen selv om man vinner kamper. veldig synd på mange måter siden jeg likte den godt kampmessig.

Spill med 88mm! Bedre acc, høyere dpm (bittelitt) 3 mer pen, skuddene koster 25% av 105 mm. Whats not to like?

Lenke til kommentar

Spill med 88mm! Bedre acc, høyere dpm (bittelitt) 3 mer pen, skuddene koster 25% av 105 mm. Whats not to like?

Hmm har ingen problemer med og gå med overskudd på jagdpantheren, jagdpantherII derimot. salig helvete.

Gi meg en ping hvis noen vil platoone, er som regel på hver kveld, nick LowLife555

Lenke til kommentar

Hmm har ingen problemer med og gå med overskudd på jagdpantheren, jagdpantherII derimot. salig helvete.

Gi meg en ping hvis noen vil platoone, er som regel på hver kveld, nick LowLife555

snedig..jeg har det mye bedre i setet på JP2. der deler jeg ut tung smerte fortløpende til motsandere som krysser min vei. føler også at 2ern "dinger" mer fientlige treffere en JPen.

jeg tror det er en langt bedre vogn til min spillestil...hva nå en det er.

Lenke til kommentar

Solgte T69 og IS-8 igår og kjøpte meg T54E1. Ikke spillt mange kampene, men førsteintrykket er bedre enn T69 iaf, så tror jeg kan komme til å like denne litt bedre enn T69. T69 var bare ok for min del, men jeg gjorde det ikke spesielt bra i den likevell (endte opp på 49% W/R :hm: )

Endret av eXa
Lenke til kommentar

Synes jeg har gjort det greit. Men når jeg ser på statsen til Garbad så er det tydeligvis mye som kan forbedres.

http://www.noobmeter.../PaladinAltCtrl

Ser ut som du gjør lite skade, 1066 average damage med av Tier 7.3. Du har også under 1 kill per kamp (0.95) som jo ikke er spesielt bra. Ser for meg ut som du er ganske agressiv, langt mer cap points enn def points og lav survival rate indikerer det. Det kan også forklare litt av avg kills, dør du relativt fort rekker du sjelden å drepe tanks selv om du godt kan skade dem mye.

Sa aldri at jeg hadde problemer med å gå i overskudd med JP, men jeg skjønner ikke poenget med å bruke 105mm kanonen på den. Det eneste den har er høyere alfa og litt raskere aim, resten eier 88mm den på og er etter mitt syn en langt bedre kanon for JP siden den er en sniper, ikke en brawler.

Når det gjelder JP2 må du gjøre noe fundamentalt feil, det er en av de beste tanksene jeg har spillt i WoT! Etter 100 kamper med den har jeg i gjennomsnitt nesten 2200 damage og 1,7 kills/kamp.

Kanonen er voldelig og veldig treffsikker. DPM er høy og tanksen er rask og mobil. Armor er ikke mye å skryte av, men det gjelder jo for de fleste TDer, inkludert JP1.

Endret av HaakonNordengen
Lenke til kommentar

Ser ut som du gjør lite skade, 1066 average damage med av Tier 7.3. Du har også under 1 kill per kamp (0.95) som jo ikke er spesielt bra. Ser for meg ut som du er ganske agressiv, langt mer cap points enn def points og lav survival rate indikerer det. Det kan også forklare litt av avg kills, dør du relativt fort rekker du sjelden å drepe tanks selv om du godt kan skade dem mye.

Ja, er til tider veldig aggressiv og kan være utålmodig. Har nok mye jeg kan bli bedre på. Kjører en del "kjappe" tanks, og i blant merker jeg at farten kan være min værste fiende. Altså at jeg kommer så langt forran lagkompiser at jeg ender opp alene mot fienden. Men jeg er klar over akkurat det, og prøver å bli bedre.

Spiller ikke så ofte nå lenger da, så tar det ikke så tungt heller:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...