Quickcraft Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Det er jo ikke det det er snakk om, det som ville skjedd er at det hadde blitt like mange gode som dårlige på hvert lag Lenke til kommentar
olefurz Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Hvordan spiller man mot? CW`? For meg virker det som man bare spiller tier IX og X på CW, og det er uinteresant. Klanene har vel også mulighet for å spille company når de ikke spiller CW. Der er det mulig med flere tiers. Company kan du forsåvidt spille uten en klan også. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Er gode weekend deals på NA serveren nå. 50% credit income på T71, jay! Halv pris på gold ammo, jay, kjøpte 1000skudd til T-54(blir sikkert flere i løpet av helga). 5x xp first win, jay. Halv pris på T-25, jay! Halv pris på utvidelse av barracks, jay, kjøpte en. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Er gode weekend deals på NA serveren nå. 50% credit income på T71, jay! Halv pris på gold ammo, jay, kjøpte 1000skudd til T-54(blir sikkert flere i løpet av helga). 5x xp first win, jay. Halv pris på T-25, jay! Halv pris på utvidelse av barracks, jay, kjøpte en. 150% credit income 50% ville betydd en halvering. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 EU special x5 experience bonus for the first victory of the day with every vehicle. That’s right, it’s a x5 experience weekend! Enjoy it, and don’t forget to take every tank out for a ride! 50% discount on the following Tier VII medium tanks: T-43 (Soviet) KV-13 (Soviet) VK 3002 (DB) (German) PzKpfw V Panther (German) T20 (American) Comet (British) T-34-1 (Chinese) Fill your garage up with tier VII medium tanks of (almost) all nations! Bonus 50% credit income for all the vehicles mentioned above. Win more credits after each battle played with these vehicles. 30% discount on the Panther-M10 premium Tier VII medium tank. It’s a great moment to purchase this special German tank, which pretends to be an American tank destroyer! 50% discount on garage slots. Is it starting to feel crowded in your garage? If yes, it is time to build an extension and to let some more air in! 50% discount on all consumables. Is your storeroom getting empty? Are you starting to be miserly with repair kits because it’s too expensive to use them in every battle? Time to put an end to this madness! Stock up and keep on rolling with full speed! Lenke til kommentar
eXa Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 NA passet meg mye bedre da Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 fuck hater 5x XP! det gjør bare at jeg låser opp enda fler tanker jeg ikke har råd til og kjøpe. discount på tanks liker jeg, mangler bare Comet i den lista der. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 mangler bare Comet i den lista der. Er den ikke der da? Lenke til kommentar
Quickcraft Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Han mener vel at det er bare comet fra den lista han ikke har i garasjen? 1 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Aaaaahhhh Skal bli godt med helg kjenner jeg. Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 En klan spiller mot/med folk som besitter mer kunnskap om spillet enn en middels gløgg ape. Dermed slipper klanspilleren å spille med de "idiotene som alltid ødelegger hans gode runder". Slik skal det hjelpe. Joda, å spille platoon med folk som ikke er komplett ubrukelig hjelper jo på, men din kommentar var at "Folk som er lei randoms kan bare joine en clan". Det blir jo fortsatt randoms. Klanene har vel også mulighet for å spille company når de ikke spiller CW. Der er det mulig med flere tiers. Company kan du forsåvidt spille uten en klan også. CW er maks noen få kamper om dagen, og alltid top-tier. Company er generelt for spesielle tanks på spesielle tier, har du ikke de så vil folk gjerne ikke ha deg med i company. Så da sitter man der med randoms igjen Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Kjøpte meg Panther i helgen og har fått spillt noen kamper med den. Kan ikke si annet enn at det er en relativt god tanks fullt oppgradert. Lav damg men høy pen bra acc og sykt rask skuddrate gir noen interessante permadetrack situasjoner Ganske rask er den også, selv om den snur seg som et middels tankskip. Det er dog en diger elefant som tramper rundt i glasshuset mitt her, og det er modulskaden Så godt som hver eneste skudd skader motoren, og grillpølser blir det bruk for omtrent annenhver kamp. Ammoen ligger tydeligvis og slenger, for racket blir skadet ofte det også. Crewmembers sitter utenpå tanksen virker det som, det er sjelden at alle overlever kampen. Beste eksempelet var en kamp der jeg ble skutt en gang i motoren og tok fyr. Slukket brannen og reparerte motoren, før jeg fikk et nytt skudd i motoren som gjorde den rød (men ikke brann). Siste skuddet detonerte ammoracket. Så 3 skudd: 2 i motoren + 1 brann, og 1 i racket Definitivt en snipertank dette altså Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 5 x weekend = noob weekend... For en møkkahelg. Utrolig mye tap. Bat Chaten har jeg lyst å sprenge i fillebiter... haha Vurderer å selge den, bruke pengene på noe annet nytt. F.eks IS-8. Lenke til kommentar
Truls84 Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 5 x weekend = noob weekend... For en møkkahelg. Utrolig mye tap. Bat Chaten har jeg lyst å sprenge i fillebiter... haha Vurderer å selge den, bruke pengene på noe annet nytt. F.eks IS-8. Tabu å selge en tier 10! Og spesielt en så slem tank som BatChat25t! Og BTW, når du spiller med n00bs så spiller du og mot n00bs. Ha det i tankene å du kan briliere bra i random kamper. Lenke til kommentar
Abacist Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Har vært en lei 5x-weekend ja. Det var helt sykt vanskelig å dra hjem seire på dagtid, men på ettermiddag/kveld så fikk man rettet opp mye..... Mye frustrasjon ja...... Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Helt enig i frustrasjonene deres. MAnge av kampene som ente 15-0, 14-1, 13-2 eller motsatt. I ALLE kamper på Desert, Encounter, var det forsøk på ninja capping. Sykt kjedelig. Lenke til kommentar
Abacist Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Problemet er at folk fokuserer på alle tanksene de skal ha 5x på fremfor å fokusere på å spille skikkelig i den kampen de er i.... Fryktelig mye rar spilling i helgen. Lenke til kommentar
Truls84 Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Vri det til noe positivt:) Kjører du en kjapp heavy eller en bevepnet medium så er det duket for XP plukking i capzone. BTW, noen flere her som kjører/beholder WZ-132? Lenke til kommentar
Abacist Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 He he. Jo da, det er jo vesentlig bedre for efficiency å resette cap enn å cap'e selv med den nye formelen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå