Aasgaard Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Premium tanks er ikke generelt bedre enn vanlige, kanskje med unntak av noen på laveste tier. Löwe er for eksempel veldig populær fordi den gir godt utbytte av credits, ikke fordi den er noe bedre enn andre T8 Heavy. Snarere tvert imot i mine øyne. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Vel, den er i det minste bedre enn KV-5, men den er jo også en premium tank. Foretrekker 38H über alles da. Faens XP-maskin! Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 (endret) Jeg spiller fint uten premium Synes det er gøy å oppdage at ved å gå fra t2 medium til m2 medium, så har jeg tilgang til en 75mm turret, som tar andre tanks på samme\lavere tier med 1 skudd. Har også knerta en KV og eg Hetzer med den Premium er egentlig ikke det jeg ville valgt mest, heller brukt penger på en premium tanks siden de gjerne er litt bedre. Dette er jeg uenig i :-) I det lange løp, kan det muligens lønne seg å kjøpe feks Löwe, men den koster jo virkelig deretter. Premium gjør at du får mer XP og mer credits på samtlige tanks. Visst gir det deg ikke noen direkte konsekvens i selve kampen, men det er få (om noen) premiumtanks som faktisk er bedre enn de andre på samme tier. Stort sett fungerer det slik at de er bedre enn de andre dersom de ikke er oppgradert i det hele tatt, imens når de vanlige er fult oppgradert, er premiumtanks dårligere. Det er jo noe av det som er genialt: Du kan ikke bare betale, og så blir du bedre eller får noen helt klar fordel. Men det kan gjøre at du trenger bruke langt kortere tid på å komme deg framover i treet :-) Dette vises både med premiumtanks (som gir mer credits) og premium (mer credits og XP). Unntaket er premium ammo, men da den ikke gir noe mer skade, men høyere penetration, gjør den deg rett og slett bedre til å skade tier litt høyere enn du kunne ifra før :-) Edit: Jo, jeg er enig i at 38H og T2 Light faktisk skiller seg godt ut, og jeg kan også gå med på at de er bedre enn Tier 2 ellers :-) Glemte dem helt :-D Endret 8. august 2011 av Leifen18 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Og gullammo + konischen til VK3601(H) er en fantastisk kombinasjon! Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 premiumtanks er faen ta juks synes jeg. Du har ikke fortjent en tier 8 uten og ha grindet deg igjennom alle tiers før det, og faktisk skjønt hvordan du skal spille. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Da jeg kjøpte Löwen min, hadde jeg allerede flere kamper klokket inn i KV-3-en min og var nesten på IS-en, trengte bare en cash cow som holdt ut litt mer når jeg møtte tier 10 og som i tillegg alltid var morsom å spille. Men jeg ser ikke helt hvorfor du mener det er juks. Om noen ikke eier økonomisk sans og ønsker å bruke opp pengene sine på dette spillet, så er det helt greit for min del. Jeg er en av dem og stortrives med det. Litt som å spille et koreansk MMO. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Synes grinding på tier 5-7 nesten gir bedre cash-flow enn Löwe-grinding (trenger pengene til T30). Om dette er fordi en gjerne møter mindre erfarne motstandere vites ikke, men synes nå i alle fall det. Har derfor begynt å spille KV13 (skal over på heavy treet) og PzIV, og er ganske happy med det. Må dog bemerke at disse først ble levelig når en fikk beste kanonene på dem Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Jeg antar det er forskjellig fra person til person. KV-13 ja, har vurdert den for å få elita ut tanks. Misliker å ha tanks som ikke er elite i tech treet. Lenke til kommentar
Blake Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Hadde vel Tiger når jeg kjøpte min Löwe, men Tiger II er samme tier og noe bedre IMO. Premiumtanks er som regel ikke noe bedre enn andre tanks i sitt tier. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Som regel ja, men 38H gruser andre tier 2 så vidt jeg har merket meg. ^^ Ikke like uovervinnelig som før nerfen, men fortsatt rimelig god. Lenke til kommentar
magicgunnar Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 premiumtanks er faen ta juks synes jeg. Du har ikke fortjent en tier 8 uten og ha grindet deg igjennom alle tiers før det, og faktisk skjønt hvordan du skal spille. Hehe, det er jo de som betaler som gjør at vi andre kan spille gratis. 2 Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 premiumtanks er faen ta juks synes jeg. Du har ikke fortjent en tier 8 uten og ha grindet deg igjennom alle tiers før det, og faktisk skjønt hvordan du skal spille. Hehe, det er jo de som betaler som gjør at vi andre kan spille gratis. Det er juks i den forstand at det er snarvei til tier VII. Kjenner flere som kjøpte den med en gang de starta spillet. Jeg har spilt i 5-6 uker nå , og er enda bare på tier VI. Virker som det er veldig mange uerfarne spillere som spiller Löwe, ergo gull juksere.... Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 -iL- Men da er det vel greit at de kanskje ikke er like flinke som du er, som har spilt en del mer? Jeg syne det er konge å være med og komme vinnende ut av en kamp, når alle andre er større enn deg selv. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Klart det er mange uerfarne spillere som spiller Löwe, KV-5 og andre premium tanks, men det er også en god del proffe folk som har den for credit-grinding. Jeg kaller ikke meg selv en av de proffe vel og merke. Før Löwe og KV-5 ble introdusert, kjørte folk for det meste rundt i RAM-II og Churchill, da de andre premiumsa over tier 2 ikke var (er) noe tess. Som den håpløse, franske tier 4-heavy-en. Og på 5-6 uker burde du da vitterlig ha klart å komme deg forbi tier 6, vel? Eller, det kommer jo selvfølgelig an på hvor mye du spiller. Om du bare spiller en tank én gang per dag fordi du er som jeg har blitt og bare orker å spille daily double på 22 tanks før jeg avslutter / idler for å preike skit med klanen, så er det mer forståelig. Lenke til kommentar
MentholBlaster Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Har aldri likt arty, men ettersom jeg hadde mye free-xp - og ingen spesiell tank på ønskelisten, reserch jeg meg frem til en hummel. Og til min store overraskelse - dette var gøy ! ! ! Så nå blir det mye arty fremover. Noen her som vet om det verd å klatre høyere på arty-treet? Altså; er høyere tiers arty sååå mye bedre (tenker mest presisjon, da større granater bare møter større tanks, som igjen fører deg tilbake til utgangspunktet)? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Vel, du bør klatre til GW Panther, men etter det, er ikke tysk arty noe stas om man skal tro folka i clanen min. På tier 7 og 8 er det russisk og amerikansk som gjelder visstnok. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 GW Panther er som Datasmurf nevner, meget underholdende. Har veldig stor skuddvinkel pga turret som roterer. Dette fører til at en kan dekke mye større område uten å måtte snu på selve artilleriet, og dermed få en laaang siktetid igjen. Anbefales Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Klart det er mange uerfarne spillere som spiller Löwe, KV-5 og andre premium tanks, men det er også en god del proffe folk som har den for credit-grinding. Jeg kaller ikke meg selv en av de proffe vel og merke. Før Löwe og KV-5 ble introdusert, kjørte folk for det meste rundt i RAM-II og Churchill, da de andre premiumsa over tier 2 ikke var (er) noe tess. Som den håpløse, franske tier 4-heavy-en. Og på 5-6 uker burde du da vitterlig ha klart å komme deg forbi tier 6, vel? Eller, det kommer jo selvfølgelig an på hvor mye du spiller. Om du bare spiller en tank én gang per dag fordi du er som jeg har blitt og bare orker å spille daily double på 22 tanks før jeg avslutter / idler for å preike skit med klanen, så er det mer forståelig. hva ? nei, spilte en del i starten, men nå om dagene er det sjelden jeg gider mer en dobbelt XP på hver tank jeg har igjen. (beholder ikke alle jeg grinder igjennom, feks KV fikk meg nesten til og stoppe og spille) http://uc.worldoftanks.eu/uc/accounts/500956418-Lowlife555/ Synes det er latterlig mye XP for og komme til neste tier, og XPn går ikke akkurat oppovver like mye som credits gjør for hver LVL. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Jeg liker KV jeg. Med KV-2-turreten og 107mm er den awesome. Beholder de fleste tanks jeg liker, hovedsaklig russiske som A-20 og T-28. ^^ Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 (endret) Klart det er mange uerfarne spillere som spiller Löwe, KV-5 og andre premium tanks, men det er også en god del proffe folk som har den for credit-grinding. Jeg kaller ikke meg selv en av de proffe vel og merke. Før Löwe og KV-5 ble introdusert, kjørte folk for det meste rundt i RAM-II og Churchill, da de andre premiumsa over tier 2 ikke var (er) noe tess. Som den håpløse, franske tier 4-heavy-en. Og på 5-6 uker burde du da vitterlig ha klart å komme deg forbi tier 6, vel? Eller, det kommer jo selvfølgelig an på hvor mye du spiller. Om du bare spiller en tank én gang per dag fordi du er som jeg har blitt og bare orker å spille daily double på 22 tanks før jeg avslutter / idler for å preike skit med klanen, så er det mer forståelig. hva ? nei, spilte en del i starten, men nå om dagene er det sjelden jeg gider mer en dobbelt XP på hver tank jeg har igjen. (beholder ikke alle jeg grinder igjennom, feks KV fikk meg nesten til og stoppe og spille) http://uc.worldoftanks.eu/uc/accounts/500956418-Lowlife555/ Synes det er latterlig mye XP for og komme til neste tier, og XPn går ikke akkurat oppovver like mye som credits gjør for hver LVL. Tja, jeg synes faktisk det er lettere å få mere XP på høyere tiers. Om jeg ser igjennom mine stats, ser det ut til at det stemmer (http://uc.worldoftanks.eu/uc/accounts/500402504-hardkjerne/). Det en må dog gjøre er å prøve å spille på styrkene til hver tanks (scouting, sniper, dogfight ...) Endret 9. august 2011 av hardkjerne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå