In Ter Face Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Ta humoren, du kan gå andre steder for å finne seriøse svar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Tar meg ikke nær av det, men mener det er utidig med slikt når du svarer på vegne av en bedrift. Og det er wg sin ledelse som lar han holde på. Jeg synes det er uproft. enkelt og greit. Du tar deg tydeligvis svært så nær av det da, slik du driver å rauter. Så mens du sannsynligvis har garderoben full av klær produsert av slaver og barn, er en ironisk spillutvikler det du ønsker å kritisere. Snakk om prioriteringer da mann! Lenke til kommentar
eXa Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Er det en mod som gjør at mans ser dmg done i battle report vinduet? Slik som her: Lenke til kommentar
Satchrat Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Du tar deg tydeligvis svært så nær av det da, slik du driver å rauter. Så mens du sannsynligvis har garderoben full av klær produsert av slaver og barn, er en ironisk spillutvikler det du ønsker å kritisere. Snakk om prioriteringer da mann! Det var da svært da, mann. så det går ikke å si sin mening på diskusjon.no uten å "raute"? må jo få lov å svare for min mening eller? Mine prioriteringer her i livet vet du veldig lite om, mann. Ta deg sammen Lenke til kommentar
slipten Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Er det en mod som gjør at mans ser dmg done i battle report vinduet? Slik som her: En av de moda jeg bruker har en slik skade kollone etter battlen, men den har en del andre modder som den installerer automatisk, som følger med. Her er linken ihvertfall, så får du nesten se sjølv og bestemme om det er verdt det. http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/172141-aiomod-wot-083-crosshairs-xvm-lite-minimap-sounds-tweaks/ Lenke til kommentar
eXa Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Hmm, nei, liker ikke mod pakker. Jeg foretrekker å velge akkurat dem endringene jeg vil ha, selv. 1 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Skjer med den fancy garasjen din? Lenke til kommentar
Quickcraft Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Her er mod for statistikk uten alt det andre fra aiomod: http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/177899-statistics-pack-for-083/ I jula var garasjen julepyntet. Det er nå borte men her er link til 3 forskjellige garasjer; sommer, ørken og julegarasje:http://forum.worldoftanks.com/index.php?/topic/201107-3-new-garages-winter-desert-and-summer-forest/ Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Noen som har link til en bra sound-mod? Gjerne motorlyd, kanonlyd og sånt. Lenke til kommentar
Quickcraft Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Synes denne starcraft voice modden er ganske bra: http://forum.worldof...raft-voicepack/ Regner med at den fortsatt funker på 8.3 Ellers har du historical gun sounds mod Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Jeg sverger til Portal 2 Voice Mod-en. Brukte Company of Heroes en periode, men Portal 2 vant overlegent. I jula var garasjen julepyntet. Det er nå borte men her er link til 3 forskjellige garasjer; sommer, ørken og julegarasje:http://forum.worldof...-summer-forest/ Nice, selv bruker jeg en norsk en, med Drillo-plakat og gode greier. Lenke til kommentar
Quickcraft Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Portal modden hørtes kul ut, den må jeg teste. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Ta barnehagekranglinga utanfor forumet takk. Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Jeg sverger til Portal 2 Voice Mod-en. Brukte Company of Heroes en periode, men Portal 2 vant overlegent. Bruker Portal voice mod her også, men en litt annen en enn den du linker til. Har den du bruker enkelte ganske lange sekvenser ved kampstart? Ble lei den og skiftet til denne. Mye det samme, bare mindre jabb i starten Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Bruker Portal voice mod her også, men en litt annen en enn den du linker til. Har den du bruker enkelte ganske lange sekvenser ved kampstart? Ble lei den og skiftet til denne. Mye det samme, bare mindre jabb i starten Ja, den har det. Jeg tenker ikke så mye på det. Synes bare det er koselig. ^^ Spiller du enda? Jeg har ikke sett deg online på lenge. Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Det som er bedre med War Thunder fremfor WoT er at man ikke blir straffet i samme grad for et dårlig lag. Klarer man å gjøre endel skade og spille bra blir man belønnet godt for det med xp og credits selv om laget taper. Så kan man gjøre en større forskjell i og med at man har opptil 6 fly i hver battle Blir så frustrert over dårlige lag i WoT. Mange noobs ute å ruller. Lenke til kommentar
tstuka Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Er det noen som har hørt noe om hva som kommer i 8.4? Jeg er nysgjerrig.... Lenke til kommentar
slipten Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Britisk td og en tier 6 premium td sovjetisk tank slippes. Ellers så forsvinner Dragons ridge og Serene coast. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Ellers så forsvinner Dragons ridge og Serene coast. Og alle feiret tre dager til ende, spiste seg fete og drakk seg fulle, og så levde vi lykkelige resten av våre liv 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå