Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan få mod pakka jeg har samla for klanen ? litt enklere

bruker

sånn cirka heter de:

locostan HD maps,

pogs contours,

acostan contour, (light XVM uten stats)

garage+ingameclock

statistics

en eller annen scope som gir reload tid og teller ned

Lenke til kommentar

og jeg holder en liten knapp på JT. et enormt frontarmor som mange vogner sliter hund med. det, sammen med et voldsverk av en kanon som har, nærmest, uovertruffen nøyaktighet og en grei slagkraft.

det som drar ned er selvfølgelig en høydeprofil som kun de største OBOS-blokkene kan overgå og en fart som ikke akkurat river skinnet av pølsa.

Camo er bedre på 704 men enig i at 128mm er mer "praktisk" i kamp. Er vel ganske godt matchet disse to og uansett opplever jeg de franske TD'ene som overlegne dem begge.

Lenke til kommentar

Hver sin smak. Personlig ser jeg fortsatt frem til World of Warships. Og i mens får jeg bare oppdatere mods og lære meg kinesiske tanks. Spilte et par av de lavere tier light-tanksene, ikke det beste jeg har vært borti, men det gjelder de britiske også. Får nok bare spille favorittene mine til jeg får nok freexp og sølv til å hoppe opp noen tier.

Lenke til kommentar

Camo er bedre på 704 men enig i at 128mm er mer "praktisk" i kamp. Er vel ganske godt matchet disse to og uansett opplever jeg de franske TD'ene som overlegne dem begge.

såpass...da får jeg prøve et par av dem da. jeg har tenkt på dem, men har liksom ikke fått meg til å begynne på den linja der.

men jeg skal gi dem et forsøk.

Lenke til kommentar

Lurer i grunn på hvor langt jeg hadde kommet meg om jeg hadde fortsatt å spille etter at 8.0 kom ut, i stedet for å ta meg en jævlig lang pause siden i fjor sommer. :p

Du har sikkert hatt godt av å ta en pause. Jeg skulle sikkert hatt noen flere pauser fra wot selv.

Men nå som jeg har prøvd War Thunder har jeg ikke kjørt tanks på flere dager. :p

Har nådd rank 5 på britiske fly.

Digger min Beaufighter, Boomerang og Spitfire :)

Håper Wargaming kommer med flere game modes og innfører garage battles i wot. Det kan være en utfordring å implementere med tanke på balansering. Men de bør komme opp med noe nytt snart for å holde på interessen. Hjelper ikke å bare innføre nye tanks.

Endret av James King
Lenke til kommentar

Jeg hadde vært fornøyd om jeg kunne holdt meg til å spille encounter og assault dagen lang. :p Sluppet standard-battles. Selv med en pause på over et halvt år, merka jeg fort at standard fortsatt var helt balle i forhold til de to andre. For mange idioter i trege og store tankser på vei opp hill på Himmelsderp.

Lenke til kommentar

Har nådd rank 5 på britiske fly.

Digger min Beaufighter, Boomerang og Spitfire :)

HVordan er det med det spillet, er det BETA fremdeles sånn at eventuell progress du bygger deg opp nå på et tidspunkt vil bli fjernet? Og hvis det ikke er BETA, hvordan er det å spille med/uten "premium" i det spillet? I WoT gidder jeg ikke å spille uten, spiller såpass få kamper at når jeg først spiller vil jeg få den XP og pengene jeg fortjener ;)

Lenke til kommentar

BETA er lagd sånn at du beholder progresjonen. Den blir ikke fjernet.

Har kjøpt "Typhoon start pack" for $20. Da får jeg med 15 dager premium, et høy tier premium eller gift fly kalt Typhoon Mk1b , og 2000 gold, eller golden eagles som det heter i WT.

Premiumabbonement er mye billigere enn i WOT. Husker ikke nøyaktig i farta.

Og premium gir mye mer credits og xp. Men du kan fint kjøre uten premium.

Det finnes mange morsomme lav og medium tier premium-fly og vanlige fly som drar inn mye credits og xp.

Spillet er mye likt wot med tanke på at repair costs går opp jo høyere tier du kjører. I starten har man gjerne 15 - 20 free repairs.Men i WT så reparerer flyene seg selv hvis du ikke bruker dem på x antall timer/ dager.

Du trenger ikke bruke masse gull/penger på å retraine crew som du må i wot. Når mannskapet har lært å

kjøre et fly så glemmer det ikke det. Veldig greit :p

Etterhvert som man bygger opp rank med xp, kan man også bruke free xp for å få høyere rank fortere. Konverteres med gull. Men koster mye mindre enn i wot. Høyere rank gir deg rett til å kjøpe høyere ranket fly.

Endret av James King
Lenke til kommentar

Tror det bare er xp og penger.

Ja ok. I WoT tjener du jo sykt mye mer med priemium pga det er brutto income som ganges med 1.5 så du stort sett ender opp med flere ganger den normale fortjenesten netto. På høyere tiers er dette nesten den eneste måten å ha en levedyktig income, vil det være sånn her også? Blir kanskje vanskelig å svare på for din del hvis du ikke har høyere fly enn tier5?

Lenke til kommentar
Ja ok. I WoT tjener du jo sykt mye mer med priemium pga det er brutto income som ganges med 1.5 så du stort sett ender opp med flere ganger den normale fortjenesten netto. På høyere tiers er dette nesten den eneste måten å ha en levedyktig income, vil det være sånn her også? Blir kanskje vanskelig å svare på for din del hvis du ikke har høyere fly enn tier5?

Det blir nok det samme i WT. Repair costs-greia er for å gi incentiv til å spille tanks og fly fra alle tiere.

Hvis ikke ville alle kun kjørt høy tier. Men det er morsomt å kjøre lav tier fly også. De kan gjøre mye skade de og. Har en torpedobomber på tier 1 som kjører 750lb torpedo som kan lage mye elendighet :p

Etterhvert som man spiller unlocker man rene single missions som man også kan samle credits og xp fra.

Spillet er overraskende polert og pent, selv om det kun er i beta. Grafikkmotoren er mye bedre enn wot.

Kartene og landskapet er utrolig bra laget.

Lenke til kommentar

Hmmm, må få satt på og få WT ferdig nedlaset idag.... Bare det at det går så treigt, ligger vel på en 400-600kb ned, tar jo evigheter....

Btw: er det best å sitte "utenfor" flyet eller i cockpit best? Er vel mulig å kjøre både arcade og sim?

Endret av zarchon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...