Gromle Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 (endret) Bittert å tape når man faktisk har mer exp enn beste på motstanderlaget.... Endret 21. januar 2013 av Gromle Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 War Thunder - Herlig spill. Her er en video for deg som har spilt WoT. Veldig greit at man kan ta med seg flere fly fra garasjen i et slag. Noen fightere, bombefly, torpedobomber osv. 1 Lenke til kommentar
scuderia Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Beste er jo at etter at hele gjengen har rygget, og du har ladet ferdig, kommer det en modig sjel som tenker at NÅ, NÅ har han sikkert dratt et annet sted Forøvrig, hvorfor sammenlikner du ISU og JT? Må jo sammenlikne 704 og JT i såtilfelle 704 og ISU har samme kanon selv om folk sier at den er litt mindre "rar" på førstnevnte. Selv om 704 ikke akkurat er en festning på hjul så er beskyttelsen noe helt annen en ISU. Jagdtiger kontra 704 så holder jeg en knapp på 704. Det som er latterlig er når man alene i en TD kan holde tilbake 3-4 motstandere. At folk ikke forstår at det bare er å rushe TD'en så er den ferdig. Lenke til kommentar
Satchrat Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 War Thunder - Herlig spill. Her er en video for deg som har spilt WoT. Veldig greit at man kan ta med seg flere fly fra garasjen i et slag. Noen fightere, bombefly, torpedobomber osv. Vi må vel lage oss en egen tråd Lasta ned WT på fredag å har har ikke logget på wot siden. Snakker om awesome spill!!! ingenting som sier FU som 4x1000lbs bomber rett i dekket på en carrier. Nei, for mye win i det spillet! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 War Thunder - Herlig spill. Her er en video for deg som har spilt WoT. Veldig greit at man kan ta med seg flere fly fra garasjen i et slag. Noen fightere, bombefly, torpedobomber osv. Med andre ord har de greid å implementere garage battles allerede i betaen. WoT har ikke engang planer om å få det lansert i 2013 -_- Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Hva er garage battles? For en salig røre helgas bonus var, KV-1S galore, samt en god del PzIV. Meste jeg opplevde var totalt 19 stykk KV-1S. (den sida med flest , vant overlegent) Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Hva er garage battles? Betyr at man kan ta med flere fly fra garasjen i samme slag. Tenk deg at du kan velge Bat Chat, T-54 og E-75, trykke "Battle" og bruke alle tanks i samme slag. Når Baten er ferdig, velger du en annen tanks og fortsetter. Det hadde vært noe i WoT!! Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Betyr at man kan ta med flere fly fra garasjen i samme slag. Tenk deg at du kan velge Bat Chat, T-54 og E-75, trykke "Battle" og bruke alle tanks i samme slag. Når Baten er ferdig, velger du en annen tanks og fortsetter. Det hadde vært noe i WoT!! heh, hvor skulle så neste tank komme fra? høres ut som ett balanserings helvete. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 heh, hvor skulle så neste tank komme fra? høres ut som ett balanserings helvete. Neste tank vil nok komme fra spawn Spawns til denne modusen vil jo selvfølgelig ikke være i kombinasjon med "capture the flag" som dagens kart. Nye kart vil lages til denne modusen som sannsynligvis vil ha andre måter å vinne på. Om du ønsker å se hvordan det kan gjøres se på en gameplay video av War Thunders garage battles. Man kan vinne ved å enten ta ut alle motstandere eller å ødelegge alle motstandernes mål på bakken. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 704 og ISU har samme kanon selv om folk sier at den er litt mindre "rar" på førstnevnte. Selv om 704 ikke akkurat er en festning på hjul så er beskyttelsen noe helt annen en ISU. Jagdtiger kontra 704 så holder jeg en knapp på 704. Jeg bare reagerte på at armor på JT ble sammenliknet med armor på ISU, siden disse tross alt er 2 forskjellige tiers og fundamentalt forskjellige. ISU er definisjonen på glasskanon, mens JT er en kombinasjon av sykt nøyaktighet og grei armor Lenke til kommentar
bytrollet Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 704 og ISU har samme kanon selv om folk sier at den er litt mindre "rar" på førstnevnte. Selv om 704 ikke akkurat er en festning på hjul så er beskyttelsen noe helt annen en ISU. Jagdtiger kontra 704 så holder jeg en knapp på 704. Det som er latterlig er når man alene i en TD kan holde tilbake 3-4 motstandere. At folk ikke forstår at det bare er å rushe TD'en så er den ferdig. og jeg holder en liten knapp på JT. et enormt frontarmor som mange vogner sliter hund med. det, sammen med et voldsverk av en kanon som har, nærmest, uovertruffen nøyaktighet og en grei slagkraft. det som drar ned er selvfølgelig en høydeprofil som kun de største OBOS-blokkene kan overgå og en fart som ikke akkurat river skinnet av pølsa. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 det som drar ned er selvfølgelig en høydeprofil som kun de største OBOS-blokkene kan overgå og en fart som ikke akkurat river skinnet av pølsa. Samt en landingsplattform for artyskudd på taket som effektivt dreper hele tanksen, og en skuddskive på baksiden som garanterer flere criticals per kule. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Neste tank vil nok komme fra spawn Spawns til denne modusen vil jo selvfølgelig ikke være i kombinasjon med "capture the flag" som dagens kart. Nye kart vil lages til denne modusen som sannsynligvis vil ha andre måter å vinne på. Om du ønsker å se hvordan det kan gjøres se på en gameplay video av War Thunders garage battles. Man kan vinne ved å enten ta ut alle motstandere eller å ødelegge alle motstandernes mål på bakken. var det så rart spørsmål da? som du sier vil det jo ikke fungere med dagens capture the flag. Vil ikke ett slikt battle ta mye mye lengre tid, iogmed at alle har 3 "liv" Lenke til kommentar
Daron Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Hmm.. spillet låser seg når jeg forsøker å logge inn i spillet... Det oppdatere seg fint nok, og sier jeg har siste oppdateringen.. Men når jeg skriver brukernavn/passord og trykker login så skjer det ikke noe annet enn at WoT logoen kommer opp.. Noen som har funnet noen gode løsninger ? Lenke til kommentar
ingeplinge Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 (endret) rar matchmaking for tia vi ha 9 elc amx og fienden 8 stk i en kamp Endret 21. januar 2013 av ingeplinge Lenke til kommentar
bytrollet Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 .....det, samt en sann overflod av KV-1S. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 .....det, samt en sann overflod av KV-1S. Det er ikke pga av MM, det er pga av helgas event. ...som er over nå. Når vi snakker om KV-1S, hadde en helt awsome battle i går. Highway kartet, vinner byen, så cry for help i defence. Løper hjem sammen med platoon mate, rydder opp, så taper lemmingtrainet angrepet også. Vi drar i angrep, og vinner hele driten. 5 kills hver, 10 totalt. (replay ligger på mywot replays siden min som jeg har linka til før) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 På tide å fyre opp WoT igjen for første gang på jævlig lenge. Hva er nytt siden 8.0? Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 På tide å fyre opp WoT igjen for første gang på jævlig lenge. Hva er nytt siden 8.0? Foreslår du leser patch notes, det går fortere enn å forklare 8.1: http://worldoftanks.com/news/1712-81-update-note/ 8.2: http://worldoftanks.com/news/1831-82-update-notes/ 8.3: http://worldoftanks.com/news/1936-83-update-notes/ Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 På tide å fyre opp WoT igjen for første gang på jævlig lenge. Hva er nytt siden 8.0? smurfen da! hvor har du vært! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå