major_stuen Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Kanskje blasfemi å nevne dette i denne tråden, men har noen av dere prøvd War Thunder? Jeg prøvde det i går, og må si jeg liker det godt. Foreløpig kan man bare fly, men de skal gjøre det jeg håpte WG hadde planer om, nemlig fly, tanks og slagskip på samme map. Om tanks delen blir like bra som i WOT gjenstår å se, men om den blir det kan jo dette bli riktig så kult. Han her har lagd en del gode videoer fra spillet: http://www.youtube.c...r/BohemianEagle Lenke til kommentar
Whitefall Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Bannes over at ammorack sploderer i omtrent hver eneste kamp med T69. Installerer wet ammorack, og har loader med safe stowage. Ammorack har nå 62.5% mindre sjanse for å splodere. Ammorack sploderer fortsatt like trofast som før og jeg kan kose meg med å gå fra 25sec reload til 50.62sec reload. Ragequitter. 1 Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 (endret) Kanskje blasfemi å nevne dette i denne tråden, men har noen av dere prøvd War Thunder? Jeg prøvde det i går, og må si jeg liker det godt. Foreløpig kan man bare fly, men de skal gjøre det jeg håpte WG hadde planer om, nemlig fly, tanks og slagskip på samme map. Om tanks delen blir like bra som i WOT gjenstår å se, men om den blir det kan jo dette bli riktig så kult. Han her har lagd en del gode videoer fra spillet: http://www.youtube.c...r/BohemianEagle Jeg har sett på noen av de videoene. Jeg skal teste det en dag. Ser ut som det er bra. BohemianEagle synes det er mye bedre enn World of Warplanes. Endret 10. januar 2013 av James King Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Største turret ER T32, pokker du går jo fra 114/76.2/76.2 til 298/197/152 !!!!! Kan jo ikke sammenliknes på noen som helst måte. FreeXP that shit og rull rundt med et av de desidert beste turretene på spillet! å faen er det så stor forskjell, har spilt noen runder ja, og går ikke veldig bra, så det er nok noe av grunnen hehe. Har vel 7k XP, så blir vel ikke mye freeXP? husker ikke hva den koster og researche. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 å faen er det så stor forskjell, har spilt noen runder ja, og går ikke veldig bra, så det er nok noe av grunnen hehe. Har vel 7k XP, så blir vel ikke mye freeXP? husker ikke hva den koster og researche. 21 400 XP. Før og etter kan ikke sammenliknes Lenke til kommentar
Efagimo Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Kanskje blasfemi å nevne dette i denne tråden, men har noen av dere prøvd War Thunder? Jeg prøvde det i går, og må si jeg liker det godt. Foreløpig kan man bare fly, men de skal gjøre det jeg håpte WG hadde planer om, nemlig fly, tanks og slagskip på samme map. Om tanks delen blir like bra som i WOT gjenstår å se, men om den blir det kan jo dette bli riktig så kult. Han her har lagd en del gode videoer fra spillet: http://www.youtube.c...r/BohemianEagle Fy flate! Såg jævlig rått ut Lastar det ned no 1 Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Har ikke tid til enda ett MMO spill, og WoWP var rimelig råtent. Mulig dette er bedre. Lenke til kommentar
major_stuen Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Jeg har sett på noen av de videoene. Jeg skal teste det en dag. Ser ut som det er bra. BohemianEagle synes det er mye bedre enn World of Warplanes. Har ikke tid til enda ett MMO spill, og WoWP var rimelig råtent. Mulig dette er bedre. Jeg synes også det er mye bedre enn WoWP. Man kan velge kamper med forskjellig "vanskelighetsgrad" med alt fra simplified til realistic, skal komme mulighet for simultaion også. Kampene er også bra lagt opp, hvor man tar med seg flere fly inn i battle. Når et blir skutt ned, bytter du bare til neste og fortsetter. I tillegg har det en stor singleplayer del, med dynamic campaign, historical campaign, single missions og mission editor. Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 (endret) Jeg synes også det er mye bedre enn WoWP. Man kan velge kamper med forskjellig "vanskelighetsgrad" med alt fra simplified til realistic, skal komme mulighet for simultaion også. Kampene er også bra lagt opp, hvor man tar med seg flere fly inn i battle. Når et blir skutt ned, bytter du bare til neste og fortsetter. I tillegg har det en stor singleplayer del, med dynamic campaign, historical campaign, single missions og mission editor. Laster det ned nå Finnes det en egen tråd på dette spillet? Endret 12. januar 2013 av James King Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 (endret) Hadde nettopp en meget bra runde på PzII, 9 kills, og 7 av de var jeg alene mot! http://mwreplays.com...y/CBU9RUINSLL8/ PzII battle på Himmelsdorf, der platoon maten min bestemmer oss for hill. Vi tar ut 3 tanker, før vi ser at vi må hjem til basen. Raskeste vei er banan gata, og der ser vi en T18 og en cruiser. (mens vi bare fyker forbi en loltraktor og en T1E6 i basen deres) Cruiseren får seg litt damage, men han kjører videre mot vår base. T18 får inn litt damage på oss, før han er ute også. (Var vist han som hadde ryddet opp, med 5 kills) 4 kills so far, og stilling 7-13, dvs det er bare oss igjen. Cruiseren står og capper, og jeg får inn litt damage og resetter. Han gjemmer seg bak kirka. Vi kaster oss rundt for og drepe de, men platoon maten får inn 2 skudd på seg og er nesten død, og vi rekker ikke og drepe MS-1, før han tar ham. 8-14, og meg mot 7 tanks. tl;dr: Spol frem til 10:29, jeg er alene mot 7 tanks. Tar ut MS-1n, og en T1E6 som gjemmer seg rundt neste hushjørne. Får ikke med meg en T-26 som kommer bak meg, han får inn en par-tre hits før jeg rekker og hjemme meg bak liket til T1E6n. Her har jeg brukt opp gullskuddene, og skjønner ikke hvorfor jeg bare får avgårde 2 skudd Han er død, men får hjelp av en PzII; får nesten tatt denne før en T-18 kommer susende rundt hjørnet, og BOMMER helt episk! PzII bruker tydeligvis HE, og får inn ubetydelig skade mens jeg tømmer magasinet i T-18, helt panisk, tom for skudd og T-18 har 2HPs igjen! Var helt overbevist om at nå dør jeg! nop. Han skyter ikke, ammo racked? Får så tatt han og Pz2n, 13-14 2 igjen! Jeg TROR at loltrakotren er afk, hvis dere så når vi kjørte forbi basen dems sto en loltraktor der, samt en T1E6, så derfor kjører jeg mot deres base, snur så når jeg ser han capper. Får inn ett fullt magasin på han, mens han rygger febrilskt. Neste magasin også, mens han skyter og bommer grovt. Neste magasin er han ferdig. Igjen står jo bare AFK loltraktor? jepp. En bunch av medaljerr, og greit med XP. Burde cappa til 100 for så og drepe han, siden jeg antok at han var AFK, så hadde jeg rekt det Endret 13. januar 2013 av -iL- Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 War Thunder står på lista over spill jeg har tenkt til å prøve. Når det gjelder stridsvogner, fly og båter på samme brett, tror jeg det er mye fornuft i Wargaming sine motargumenter. Fly må ha mye mer plass enn stridsvogner, det vil ikke nødvendigvis være så artig å knote rundt i en treg stridsvogn på den ene enden av et monsterbrett mens det er action på den andre siden. Det vil nok også bli ganske vanskelig balansemessig, stridsvognene vil nok være temmelig hjelpeløse mot fly og båter. Hvis noe slikt skal fungere må man nok ha et helt annen type gameplay enn hva Wargaming sine spill har. Jeg tenker større slag med mange flere enheter og ulike delobjektiver, for eksempel kontrollere soner både på land og i vann for å tjene seierspoeng (tenk Battlefield hvor ulike enheter kjemper om forskjellige objektiver). Det er helt sikkert ikke umulig å få til en god balanse, men det er ikke så trivielt som mange later til å tro. Du kan ikke bare å smelte sammen WoT, WoWP og WoBS, røre rundt og tro at det vil fungere godt. Det ville blitt et helt nytt og fullstendig annerledes spill. Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 For de som lurer på åssen SU-122-44 er: Victory! Map: Mines 10. januar 2013 03:28:43 Vehicle:: SU-122-44 Exp: 4 320 (x2) + Credits: 103 936 Achievements: : Kolobanov's Medal, Pool's Medal, Steel Wall, Top Gun, Defender, Mastery Badge: "Ace Tanker" Klikk på bildet rett over for replay! 1 Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 For de som lurer på åssen SU-122-44 er: kan være Rettet på den der for deg. Sier ikke at den ikke er god, men du får vel ikke sånne runder hver gang 1 Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Rettet på den der for deg. Sier ikke at den ikke er god, men du får vel ikke sånne runder hver gang Hehe, sant nok! Tier 9 kamper kan være litt slitsomme...men 390dmg hvert 6,75sek er moro! At tingen flytter på seg omtrent som en T25-AT gjør ikke akkurat ting verre! Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Synes ikke du spilte spesielt bra der, men ja den ser digg ut. Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Noen som benytter seg av hacks i wot? Selv har jeg ikke tenkt så mye på det. Men jeg ser det ligger mange linker på dette. Google: wot gold hack. Kan vel risikere nedstengt konto i verste fall... Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Noen som benytter seg av hacks i wot? Selv har jeg ikke tenkt så mye på det. Men jeg ser det ligger mange linker på dette. Google: wot gold hack. Kan vel risikere nedstengt konto i verste fall... Det skal godt gjøres å finne en hack til WoT. Så lenge alt foregår serverside må du faktisk hacke deg inn på serveren for å få endret på f.eks gullmengden din osv. ALle Wot gold hack osv er phishing svindel o.l. Det nærmeste du kommer hacks er ulovlige mods, som modden som f.eks: -Mod som tegner laserstråler ut fra kanonløpet til alle tanks, altså vet du til enhver tid hvor alle synlige tanks sikter. -Mod som gjør alle tanks gjennomsiktige med kun et strek-grid rundt. Alle moduler er nøyaktig tegnet inn, eksakt der de ligger. Den gjør deg i stand til å skyte akkurat de modulenedu ønsker. -(ble fikset) Mod som gjorde at arty tracere ble mer synlige og varte mye lenger. Dette var grunnen til at tracere ble fjernet fra klienten og nå kjøres serverside. Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Q: Everyone has a tier 5 light that works as a top tier scout, why not the Crusader? Why don't the British get a scout? A: You are welcome to scout in your FV4202. Q: Will the Leopard 1 carry a Rheinmetall 120mm? A: Why don't we just give you a Leopard 2 with a gauss gun? Q: Why can't you put a camo net on the 261 anymore? A: Hm, I wonder why? I took my net off, put it back on, I must be doing something wrong. Q: Why can't I penetrate the Matilda with my PzB2? A: The horror! Q: How about a real answer? A: The only real answer I can give you is don't play the PzB2. Q: Why does every shot knock my tracks off? A: Don't play anything that has tracks. Q: But you won't put in tanks without tracks! A: If you're worried about getting your tracks shot off, a game about tanks is not for you. Q: Will you ever make this game not play like it was made for Downs children? A: But then how will you play it? 2 Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 top tier scout? tja vi har jo både tier VI og tier VII scouts nå..... Patch dag i dag? Lenke til kommentar
scuderia Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 For de som lurer på åssen SU-122-44 er: Victory! Map: Mines 10. januar 2013 03:28:43 Vehicle:: SU-122-44 Exp: 4 320 (x2) + Credits: 103 936 Achievements: : Kolobanov's Medal, Pool's Medal, Steel Wall, Top Gun, Defender, Mastery Badge: "Ace Tanker" Litt heldig med MM ser jeg. TD'er kan være kronisk opp og ned. Noen ganger er man rett og slett på rett sted til rett tid og alt går som en drøm. Andre ganger så baller bare alt til seg og det blir bare tull. Tok en runde med min ISU i natt og tror jeg satte ny dmg rekord med over 6000 damage.. med BL-10 i godt humør er den artig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå