Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Hvordan henger dette sammen? Agressiv spillestil er jo ideelt for raske tanks.

Eller tenker du hodeløs rushing inn i en haug med fiender?

De som spiller aggresivt med kjappe tanker er ofte de som dør iløpet av det første minuttet i en kamp. Raske mediums og lights skal spille taktisk, angripe svake punkter som flanker, spotte, drive harrassment og støtte heavies og TDs.

Når man sier aggressivt spilling mener man en godt pansra heavy som peiser på en side og starter et fullskala angrep på fienden.

Endret av Kron
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når man sier aggressivt spilling mener man en godt pansra heavy som peiser på en side og starter et fullskala angrep på fienden.

Tenkte mer på å benytte fart og manøvrerbarhet til å utnytte svakheter i linjen til motstander til å angripe enten arty eller flanke/komme rundt motstandere som står og peek-a-boo'er med friendlies.

Hvis du vil trene litt på agressiv brawling så skaff deg en T-54. Spilt riktig er den sykt kraftig i nærkamp. Er både rask og manøvrerbar, og har armor som kan bounce mye med riktig vinkel!

Lenke til kommentar

Næh... går ikke så mye i underskudd. med mindre du kjører standard konto. Og hvis du kjøper gull ammo når det er halv pris på dem så er det virkelig ikke ille i det hele tatt. Jeg har dog brukt opp lageret mitt, men raker fortsatt inn masse credits fordi jeg også spiller andre tanks :p

Lenke til kommentar

Sant det, men jeg føler sjelden at jeg trenger premium ammo på tanks med en så bra kanon som T-54 (bruker den gamle toppkanonen)

Forøvrig, halv pris på masse premium ammo nå, løp og kjøp! Er jo nesten ikke forskjell på normal AP og premiun for en del tanks nå :eek:

Lenke til kommentar

Prøver å laste opp med premium ammo på T-54, men går det bare an å laste max 50 shells i depoet?

Tenkte jeg skulle kjøpe 500 nå som det er på tilbud :p

Yes, du må gå til store, og velge shells. Så må du finne rett type shell, og klikke på de for å kjøpe...går an å sortere etter land og type da.

Lenke til kommentar

The IS-7 will probably never get its historical stats, or else "nothing will save other tanks".

WG is considering making the VK3601H a heavy, but since the gameplay change will be negligible, SerB doesn't care enough to do it.

One of the upcoming patches will include a mechanism for crediting you with damage dealt by shoving someone off a cliff.

There will be no tier 9 or 10 premium tanks.

Arty won't get cheaper to repair after the nerf.

Garage battles are not coming in 2013. Historicals, maybe. ( :()

Every tree is balanced to be completed in 2500 battles from tier 1 to tier 10 for an average player without premium.

XVM will not be banned, not even for the new feature where you can see the number of cappers.

Ramming an ally breaks your Sniper, even if you didn't shoot them.

Q: Why no love for artillery! What's with such a cruel nerf?

A: We love arty. The nerf is because we love non-arty too.

Q: Will the T18 suffer the fate of the Marder II?

A: *fiery all-seeing eye of Wargaming turns to the small T18* well well well, what do we have here?

Q: <whine about not getting free barracks slots> And this is how you get a Golden Joystick? How sad.

A: Call the Golden Joystick people and tell them that Big Mean Wargaming should have its award revoked because they won't share.

Lenke til kommentar
Den gamle kanonen har mye lengre aim tid og dårligere accuracy. Også litt lavere ROF. Med den nye kanonen og gull ammo så er det en del som mener den er bedre enn T-62A Edit: Sjekk ut CarbonWard, han gjør det ganske bra i T-54 ;)http://forum.worldof...rbon-style/#top

Den nye kanonen ble garantert lagt til for alle som skyter premium ammo...

Med premium ammo er den sykt mye bedre enn den gamle. Hvis du skyter normal AP er de stort sett like gode, men har forskjellige styrker.

Q: Will the T18 suffer the fate of the Marder II?

A: *fiery all-seeing eye of Wargaming turns to the small T18* well well well, what do we have here?

:laugh:

Endret av HaakonNordengen
Lenke til kommentar
Har folk sett visualstats.net ?

Slike sider er ikke alltid så nyttige, fordi de kun samler statistikk fra folk som selv laster det opp. Det vil gi et svært skjevt utvalg av spillere, fordi det stort sett kun er de bedre/mer dedikerte spillerene som gidder å benytte seg av slike sider.

Lenke til kommentar
Slike sider er ikke alltid så nyttige, fordi de kun samler statistikk fra folk som selv laster det opp. Det vil gi et svært skjevt utvalg av spillere, fordi det stort sett kun er de bedre/mer dedikerte spillerene som gidder å benytte seg av slike sider.

Trenger ikke laste opp noenting.

Bare taste inn inn-game navn. Man kan sågår legge til flere spillere i en session, for og sammenligne de.

Jeg ser med glede at arty-nerfsa nå kommer, og de blir større når man utvider arties til tier IX og X også.

Mitt i fleisen på deg som mente at arties ikke var OP :)

Lenke til kommentar

Skal kjøre et lite premium ammo-eksperiment på T-54. Har dårlig winrate på den. Bare 41% etter 200 battles. Har 50% winrate overall. Har av en eller annen grunn slitt med winrate på T-54. Hadde 49% på T-44 etter 192 kamper. Mulig jeg er for offensiv i spillestilen, mistenker det.

Spiller bare randoms. Aldri platoon. Og det blir nok mest sannsynlig solokamper fremover også.

Random er randoms, får man dårlige lag så taper man uansett, men bør klare å gjøre noe med HEAT-shells.

Kjøper 1000 HEAT-shells i dag til T-54 så får vi se om det skjer noe med winrate når det er tomt. :)

Lenke til kommentar
Mitt i fleisen på deg som mente at arties ikke var OP :)

På meg? :eek: Når har jeg påstått av de ikke er OP? Det jeg har sagt er vel at arty i seg selv, i små mengder (!!!) ikke er i stand til å dominere en match. 3+ T7+ arty i en match kan fort knuse det meste som ruller rundt.

Hadde det vært opp til meg så kunne de kastet alt som het arty ut av spillet, så hvis du slenger dette i fleisen på meg så kaster du i feil retning :confused:

Lenke til kommentar

hehe nei ikke til deg Haakon, quoten var til den stats sida vi diskuterte, så kom jeg på det med arties, og husket at det var en som var veldig bastant på at de ikke var OP her i tråden.

(og jeg gadd ikke trykke post, så reply!)

Endret av -iL-
Lenke til kommentar
Jeg mener de som mener arty er OP, ikke kan ha spillt mye arty selv. Jeg synes at arty viktig for balanse i spillet, og gjør at det ikke er de med tykkes pansring og størst kanon som dominerer hver runde.

akkurat nå driter jeg i din mening, iogmed at WG har nerfet arty 2 ganger allerde, og har "annonsert" tier IX og X arties, med medfølgende balancing.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...