-iL- Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Noen mener at slike kamper skyldes at scouts har høyere prioritet i høytier kamper. Når det ikke er tilgang på med/heavy/TD fyller MM opp med scouts, uavhengig av om det er arty i kampen eller ikke. Vil påstå at det der er en langt festligere MMfail enn samme antall arty i hvertfall. Nå blir det duckhunting på de større tanksene mens scouts kan leke racerbil! Men hvorfor var det ikke slik før arty cappen? Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Men hvorfor var det ikke slik før arty cappen? Nei det er jo et fryktelig godt spørsmål Så noen som hadde tatt bilde av en twitter melding fra en av hoved developers. Det stod noe sånt som: "Hva i all verden er det som skjer med MM?" Lenke til kommentar
BEPP Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Har åpenbart vært på ferie...er det innført en cap på arty? Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Har åpenbart vært på ferie...er det innført en cap på arty? Supercap på max 5 arty på hvert lag! Tenk det løser alle problemer vi har hatt med arty...not. Det eneste det hindrer er de sinnsvake oppsettene med 10-12 arty på hvert lag, men de var så sjeldne at det umulig kan ha vært et stort problem. (8500 kamper snart og aldri hatt en sånn kamp) Forøvrig har de sagt at 5 ikke er en endelig grense, de skal evaluere effekten av max 5 og se... Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Jeg stod faktisk 56 sekunder i kø for og få en kamp her om dagen. Maks jeg har stått på 6k kamper før er 10 sekunder. Så det er noe som skjer. Lenke til kommentar
BEPP Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Mao effektivt sett et cap / floor på 5/4 i tier X matcher...aldri mer enn 5 og aldri færre enn 4. Variasjon er no dritt Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Har nettopp fått meg E75. Fullt oppgradert med free xp. For en herlig oppgradering fra Tiger 2. Endelig skikkelig armour. E75 tåler mye juling. Bunnplata også, med riktig vinkling. God damage på kanonen, mens penetration er ok. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Nei det er jo et fryktelig godt spørsmål Så noen som hadde tatt bilde av en twitter melding fra en av hoved developers. Det stod noe sånt som: "Hva i all verden er det som skjer med MM?" Du har ikke twitter navn til developeren? Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Mao effektivt sett et cap / floor på 5/4 i tier X matcher...aldri mer enn 5 og aldri færre enn 4. Variasjon er no dritt Ikke det jeg opplever altså. har hatt noen kamper med 5 stk, men ser stort sett maks 2-3. Har også hatt noen uten arty så foreløpig er det egentlig bare ventetiden jeg ser noen forskjell på (i platoon med arty) Har nettopp fått meg E75. Fullt oppgradert med free xp. For en herlig oppgradering fra Tiger 2. Endelig skikkelig armour. E75 tåler mye juling. Bunnplata også, med riktig vinkling. God damage på kanonen, mens penetration er ok. En av de beste tanksene i spillet når den spilles riktig, ikke minst helt fantastisk når du får mulighet til å vinkle skikkelig! Du har ikke twitter navn til developeren? Desverre, så bare et bilde noen linket på wot-forumet. Han skriver forøvrig på russisk så det er vel begrenset hvor mye du ville fått ut av det, jeg leste bare en oversettelse Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Har ikke spilt mye etter cappen kom, men det var overaskende hvor mange kamper man satt og ventet litt på og komme inn, i forhold til 1-5 sekunder før cappen. Og det i seg selv er ganske bekymringsverdig. Hva hvis cappen var 4? 3? Sitter man da og venter i flere minutter? Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Har ikke spilt mye etter cappen kom, men det var overaskende hvor mange kamper man satt og ventet litt på og komme inn, i forhold til 1-5 sekunder før cappen. Og det i seg selv er ganske bekymringsverdig. Hva hvis cappen var 4? 3? Sitter man da og venter i flere minutter? Det som er enda merkeligere er at det er sykt mye folk i køen for å spille. De siste dagene har det vært opp mot og over 150 000 folk online på ettermiddagen, og 1500+ folk i kø så det skal ikke være mangel på tankser som er problemet. Kanskje det er for mange som kjører 3x platoon med arty? 3+3 >5 så hvis det er mange 3xarty platoons så får kanskje MM problemer med å plassere dem for alt jeg vet. En ting er sikkert, det var stor forskjell på å kjøre T8 tank og T7 arty i går. 3xT8 tank fikk kamp på 0 sekunder, mens vi satt og ventet i opptil et min hvis vi kjørte med 2 eller 3 arty i platoonen. Fikk kun 1 kamp med 5 arty på hvert lag i går dog, så jeg bryr meg ikke så mye om ventetiden. Mot helgen kan man evt bruke den på å jekke øl? Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 ..eller løpe på do, pga av all øldrikkinga? Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Nytt år, nye SerBfacts! The patch that will bring the Leopard will contain the following tanks -tier 4 VK 2001 DB -tier 5 (probably heavy) DW -tier 6 VK 3002 DB v1 -tier 7 light Aufklarerpanzer Panther -tier 8 Indien Panzer -tier 9 Prototype Arbeltsgruppe A -tier 10 Leopard 1 Storm recommends that you DO NOT accumulate experience on the VK3002DB for now. In his words "there is a bit of a mess with the tech tree right now". He says that it will probably be the DB that leads up that tree, but it's not a 100% certainty. British artillery is coming after the Leopard tree, and after the arty stretch to tier 10. After the arty trees are stretched out to tier 10, arty will be completely rebalanced. The Japanese will possibly be introduced in 2013. There are no plans to bring the Type 59 back in the store, as "The Type 59 is poorly suited for a premium tank". Being pushed along by another tank doesn't count as moving for the purposes of detection, camo net, or binocular periscopes. (!) Q: You can tie the radio man to the chat! If he's dead, no voice chat, or no text chat. A: This is a bad idea. Please don't post any more ideas. In fact, just don't post at all for 14 days. Q: Will the game ever be shifted away from random number generators and towards skill? A: Pubbies with crooked arms blame the RNG regardless, you won't notice the difference. Q: <whine removed>, no question about it! A: 14 day RO for no questions in the question thread. Q: What can penetrate a T110E3 from the front? A: A shell, fired from a gun. Q: You said there will be no MBTs! The Leopard is an MBT! A: The Leopard has 70mm of armour, max, it's not a very scary MBT. Q: There is still a ton of arty in high tier games. What is there left to nerf? A: Oh, don't worry, we'll find something. Q: <whining> A: You get to spend the next 14 days reading the OP. Since this is a new thread, you should be able to scroll up in that time. 1 Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Q: There is still a ton of arty in high tier games. What is there left to nerf? A: Oh, don't worry, we'll find something. Beste hittil Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Håper inderlig ikke Leopard treet kommer fra DB tanken, hater den så inderlig. Alt penetrerer den. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Alt penetrerer den. Bortsett fra kanonen til DB Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Bortsett fra kanonen til DB haha. good one Men nå er ikke jeg fryktelig flink til og spille kjappe tanker, fordi jeg har en veldig aggresiv spillestil. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Men nå er ikke jeg fryktelig flink til og spille kjappe tanker, fordi jeg har en veldig aggresiv spillestil. Hvordan henger dette sammen? Agressiv spillestil er jo ideelt for raske tanks. Eller tenker du hodeløs rushing inn i en haug med fiender? Lenke til kommentar
Whitefall Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 (endret) Hvordan henger dette sammen? Agressiv spillestil er jo ideelt for raske tanks. Eller tenker du hodeløs rushing inn i en haug med fiender? Ser for meg at han mener aggressiv som i brawler med medium/heavy. Raske tanker er som regel lights, og så lenge du ikke er arty så er som regel ikke en light tank særlig skummel. Litt som en sinna chihuahua. Har det skjedd noe med credits som jeg ikke har fått med meg? Synes inntjeninga har blitt så vanvittig dårlig i det siste. Som eksempel, siste kamp med... Hurrdurr.. Kjører jo standard account for f.. Må de få ned juletreet snart så jeg slipper å kjøre hjernen over idle.. Endret 4. januar 2013 av Whitefall Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Ser for meg at han mener aggressiv som i brawler med medium/heavy. Raske tanker er som regel lights, og så lenge du ikke er arty så er som regel ikke en light tank særlig skummel. Litt som en sinna chihuahua. Har det skjedd noe med credits som jeg ikke har fått med meg? Synes inntjeninga har blitt så vanvittig dårlig i det siste. Som eksempel, siste kamp med... Hurrdurr.. Kjører jo standard account for f.. Må de få ned juletreet snart så jeg slipper å kjøre hjernen over idle.. Jepp, jeg spiller *skryte skryte* tunge mediums & heavy som aggresiv brawler meget bra. Den spillestilen passer ikke til raske mediums/lights i det hele tatt, og jeg blir skyti ihjel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå