Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks

Anbefalte innlegg

Synes WG skulle testet ut mindre lag. Prøve 8 tanks istedet for 15.

Spiller nesten bare randoms fortiden. Veldig lite platoon.

Det som er frustrerende med spillet, er uansett hvor bra du spiller så kan det

bli defeat, defeat ,defeat... gang på gang.

WG kunne gjort det valgfritt en periode. 8 eller 15 tanks.

Med 15 tanks bidrar du kun med 6,7% av laget.

Spiller man dobbelt så bra, ca 13%. Det er fortsatt for lite hvis ett par stk på laget ditt svikter laget.

Med 8 tanks pr lag kan en god spiller bidra med 25%.

Da kan man faktisk gjøre en forskjell.

Endret av James King
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

*snip*

Helt enig, hadde vært morro om de så på muligheten for flere og færre på hvert lag. Nå har ikke jeg sjekket om de faktisk har gjort det før, noen som vet?

Må bare si en liten ting da, du har rett i at man er 6.7% av laget, men vil heller si at skaden og scoutingen man gjør er det som definerer bidraget ditt. Hvis du på en god runde gjør nok damage til å ødelegge 5 tanks, så har du bidradd 33% :) Pirk pirk.

Lenke til kommentar
Vanskelig å få 3200 i xp uten å ha flaks. Hvis motstanderen er god så er det litt oppoverbakke å få noe særlig over 2750 uansett elementære feil eller ikke...forutsatt at du har noe å lære da

jepp enig i det, har aldri vært i nærheten selv engang, min xp rekord er vel ~2300

Man skal få lov til og gjøre mye damage for og få ekstreme XP, og det innebærer mye noobiness av de man skyter på :)

Lenke til kommentar

jepp enig i det, har aldri vært i nærheten selv engang, min xp rekord er vel ~2300

Man skal få lov til og gjøre mye damage for og få ekstreme XP, og det innebærer mye noobiness av de man skyter på :)

Kan også være at man har en veldig god (og heldig) runde med en T8 tanks mot T10 tanks. Får jo mer XP for skade på tanks som er av høyere tier enn din egen om jeg husker riktig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Kan også være at man har en veldig god (og heldig) runde med en T8 tanks mot T10 tanks. Får jo mer XP for skade på tanks som er av høyere tier enn din egen om jeg husker riktig.

Er vel av den grunn at de fleste jeg har sett med xp rundt 3000 som høyeste, har det med en tier 5 light tank. M24, T-50-2 eller VK2801.

En i klanen min fikk 3202xp med VK2801.

f5bfb8fb940e24bfd2d9b08d974aa2cd.png

Endret av Kron
Lenke til kommentar

Sa han noe i chatten? Har sett bots som faktisk durer rundt og skyter på ting...

Nei men han hadde 10.000 matcher og var medlem i en klan :)

Sjekket en gang til beste vogna hans er pz4 med 0.32 kills per match og 210 damage per match

Endret av BEPP
Lenke til kommentar

Nei, den vil bli holdt tilbake av prosessoren. Jeg har fiklet med integrert på ett litt eldre 890GX hovedkort og skolelaptoppen. Skolelaptoppen har bedre skjermkort (HD3000) enn det integrerte på 890GX (HD4290) hovedkortet mitt, men pga prosessoren så er det bedre å spille på den stasjonære. Men selv med allt på minimum og modifisering i tillegg (fjerne fog osv) så er det ræva å spille med. Se etter noe intel med turbo boost og HD4000 (f.eks I5-3317U) som minimum.

Skjermkortet er og ubrukelig til spilling på den der.

Skal du spille noe annet enn kabal på amd så kan du bare glemme E serien, du må opp på A serien.

Endret av eXa
Lenke til kommentar

Ok. Ja det blir nok for dårlig. Hvis man legger i noen hundrelapper til får man jo denne til 2.995,-

https://prisguiden.no/produkt/hp-pavilion-g6-1342-169011

AMD A-serie prosessor og HD 6480G skjermkort.

tre hundrelapper til... denne med Intel Core i3 prosessor.

Intel HD Graphics 4000, vet ikke hvor bra grafikk dette gir.

Kr 3.290,-

http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=753119

Det beste er kanskje å finne en brukt gaming-laptop for samme pris.

Endret av James King
Lenke til kommentar

i3 2350M har HD3000 ikke HD4000

A4- 3305M blir også for svak med kun 160stream prosessorer.

Se på denne lista for AMD:

http://www.amd.com/us/products/notebook/apu/mainstream/Pages/mainstream.aspx#7

For intel og HD4000.... vel, intel sine sider er bare fulle av masse skit, så er ikke så lett å finne en liste over alle mobile prosessorer med HD4000 f.eks.

Endret av eXa
Lenke til kommentar

Åh, jeg elsker KV-1S :)

Har 100% crew, binocs, rammer og vents, + lend-lease oil.

Rask som en medium, og 390 damage-kanon.

Kanskje burde den hatt Vert.stab / EGLD for å få ned siktetid, men view range er også dårlig

så binocs eller optics er bra valg det og.

Kan herje med denne hvis man matches på topp. Ved dårligere MM kan

man fortsatt bite kraftig fra seg ved support og flanking.

Fikk en liten armour nerf ved 8.2. Men fortsatt rå. Mange mener den er OP.

Snart har jeg sixth sense.. da blir den ihvertfall OP :p

Endret av James King
Lenke til kommentar
Har aldri spilt KV-1S, men synes den har litt lav penetrering. Av den grunn foretrekker jeg Tiger P, T29 og AMX M4 på tier 7.

KV-1S er da tier VI !

Synes folk om de nye Amerikanske tankene?

Tok en par runder i T-21 i går, og for meg virket det som en dårlig versjon av T-20, som i tillegg er light, som da får horribel MM (scout?).

huff, likte den ikke, den over er også light.

Lenke til kommentar

Synes de nye amerikanske virker spennende. ikke forvent så mange bounces. T57 ser sloped ut. Men den bouncer veldig lite. AMX 50B er ganske lik, men raskere. Litt lengere mellom hvert skudd på den franske.

Vurderer å free xpe opp til T71. 19 sec reload mellom magasinene virker spennende.

T69 , 25 sec. Men vi får se om jeg gidder..

Endret av James King
Lenke til kommentar

Må bare like pzIV med derp. Først nå jeg prøvde den og var topp tier.

Victory!

Battle: Erlenberg 13. desember 2012 10:30:51

Vehicle: PzKpfw IV

Experience received: 2 254 (x2 for the first victory each day)

Credits received: 24 600

Battle Achievements: Top Gun, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Lenke til kommentar

snip

Kjører litt rundt i T21 selv, men synes ikke den er noe særlig skøy. Mest fordi jeg verken kan eller liker å spille som scout. Men den er vel en grei nok scout egentlig, mer futt i den enn de stakkarslige Pz38nA iallefall.

Men må vel bare grinde den nå, blåst for mye cash på free-xp i det siste, så får komme meg til T69 på den langdryge måten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...