Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Denne også :)

 

Victory!

Battle: Siegfried Line 9. desember 2012 16:51:07

Vehicle: IS-7

Experience received: 5 340 (x3 for the first victory each day)

Credits received: 72 880

Battle Achievements: Pascucci's medal, Top Gun, Reaper, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Lenke til kommentar

"verdens klasse" vil jeg ikke påstå, heldig at E75 spillern har kjøpt accounten på ebay eller no, for spille kan han ikke.

Skyter så 3 skudd på gunmantlet på kv3.Viss det er verdens klasse lurere jeg på hva neste steg er .. ^^

Referansen verdensklasse var ment mhp klan kompisen din i den første linken :) Diablo er bra men...har sikkert noe å lære av deg :)

Lenke til kommentar

Skal velge en Tier 9 heavy:

 

Hva liker dere best? IS-8 eller E75?

 

Begge virker bra. IS-8 har fart og rå kanon og middels armour, mens E75 er treg og har bedre armour, bra kanon. . E75 er vel en større arty-magnet?

 

Hadde egentlig mest lyst på E75, men blir i tvil.. liker å spille mediums, og IS-8 er raskere.

Lenke til kommentar

Nå har jeg ikke personlig erfaring med å ratte rundt i noen av de, men kan komme med et innspill fra mine møter med de på slagmarka om det hjelper noe. :D Møter heller en IS-8 over en E75 når som helst, hovedsaklig fordi det er min erfaring at IS-8 fort får flere hull enn ei sil foran. Nederste glasis lyser jo "skyt meg her"

 

Og litt panserdata om IS-8 -> http://wotarmory.com/2012/05/10/no-mercy-given-non-taken-the-is-8-protection-report/

 

Men naturligvis, om det er fart en er ute etter, må en jo gjerne gi slipp på litt pansring.

Lenke til kommentar

Jeg foretrekker å skyte på IS-8 når jeg kjører arty, fordi armor er så dårlig at du lett tar halve HP til tanken på et normalt skudd. Lettere på treffe E75 da pga lavere hastighet og større target.

 

Det som plager meg med IS-8 er mangelen på gun depression (-5 grader) der E-75 har -8.Når det er sagt så er E75 ikke spesielt alright å kjøre solo. Lang reload og svake sider+rygg gjør deg sårbar for flanking. 2 stk i platoon er dog en syk kombo, jeg og en kompis spiller det av og til og utgjør da en formidabel motstand samme hva som kommer.

 

Hovedforskjellen er at IS-8 har papirarmor og mye bedre fart enn E-75, og at kanonen har syk pen (268/400 hvis jeg ikke husker feil).

Lenke til kommentar

Ja den har rå penetration. Liker å spille T-54. IS-8 er selvfølgelig tregere enn den, men med rå kanon og fart så kan den vel komme kjapt i posisjon, støtte mediums og raskt relocate (hva heter det på norsk? :) )

 

IS8 har 268 pen, mens E75 har 246. 50 mer damage på E75, men tregere reload.

Endret av James King
Lenke til kommentar

Bruker reposisjonere. Sikkert ikke militært, men whatevs!

 

Når det gjelder E-75 vs IS-8 så foretrekker jeg E-75. IS-8 har bra kanon men jalla-pansring, og den er langtfra så rask som en medium. Bra toppfart men den sliter du litt med å komme opp i om det ikke er nedoverbakke. E-75 kan dinge i hytt og pine, dog den er ikke så bra som den var før alle desse nye top-tier tanksene med sinnsyk penetration kom. Satt en gang på Sand River og slakta en KV-5, KT, IS-3, KV-3 og E-75 alene. Snudde fronten hit og dit ettersom hvem som kom til å skyte, og samtlige av mine skudd gikk rett gjennom, for ingen av de hadde hørt om vinkling :p

 

Tok meg tid til å skrive "LEARN TO SHOOT!" i chatten etter å ha kverka halvparten. Seff gikk de to neste skuddene rett gjennom, men så var det dingdingding igjen :D

Lenke til kommentar
Snudde fronten hit og dit ettersom hvem som kom til å skyte,

 

Dette er essensielt med armor som ikke allerede er bøyd slik amerikanerne og russerne til dels har (M103/T110E5, IS-3/8/7). Du kan dinge en helt syk menge skudd ved å flytte rundt på weakspots slik som underplata til E75. Hvis du i tillegg lærer deg ladetidene på en del kanoner (de farligste) er det lettere å snu seg til riktig tidspunkt. De fleste skyter med en gang kula er ferdig ladet, så hvis du greier å beregne det og samtidig få vinklet armoren der hvor det er naturlig at motstanderen akkurat har stått og siktet så blir det herlig klokkespill på fronpanseret! (bonus er namecalling og hacker/noob! fra folk som sitter i det som en gang var tanksen deres etter at du har gitt dem noen gaver. I disse juletider er det viktig å dele med andre, og jeg deler gjerne ut skudd til hvem det skal være så lenge de har rød/blå farge!)

Lenke til kommentar

Skal velge en Tier 9 heavy:

 

Hva liker dere best? IS-8 eller E75?

 

Begge virker bra. IS-8 har fart og rå kanon og middels armour, mens E75 er treg og har bedre armour, bra kanon. . E75 er vel en større arty-magnet?

 

Hadde egentlig mest lyst på E75, men blir i tvil.. liker å spille mediums, og IS-8 er raskere.

 

Har ikke prøvd E75, men har en god formening om hvordan den er. Ville lett valgt IS-8 over E75, utrolig artig å sveipe rundt på brettet og dekke to flanker "samtidig".

 

Er du heldig og kommer deg gjennom linjene til motstanderen kan du fort gjøre MYE skade, både mtp skade, og det å bryte opp linjene deres. Etter jeg fikk fullt oppgradert IS-8en min er det en av favorittene i spillet for min del i hvert fall :)

Lenke til kommentar

jeg har ingen av dem, men er enig med noen av de andre, som har uttalt seg her, om at E75 har en større fearfactor.

men den er heldigvis såpass treig at det er lettere å stikke av fra den. og det er det jeg gjør når jeg møter den.

mens en IS er det lettere å prøve med et oppfølgende skudd før jeg presser gasspedalen i vater.

og en treff i siden på en IS-8 gir i allefall min moral en solid boost....av og til. for om jeg ikke sårer den dypt eller klarer å stikke av, så tar den som regel en saftig hevn.

og jeg føler meg mer "vel" i kroppen når jeg kjemper sammen med en E75. (kan det være det at den er så treig at jeg vet den ikke klarer å stikke av, sånn uten videre??)

Endret av bytrollet
Lenke til kommentar

Må bare få komme med en liten anbefaling til folket, prøv ELC AMX!

Har tutet rundt med denne morroklumpen en stund nå, og nå som jeg begynner å skjønne spillestilen er den fantastisk god!

Lav profil, god kamo, høyest pen i tier 5 på kanonen.

Bruker den som en offensiv TD/passiv scout, og tjener som oftest over 1000xp per kamp med den.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

"verdens klasse" vil jeg ikke påstå, heldig at E75 spillern har kjøpt accounten på ebay eller no, for spille kan han ikke.

Skyter så 3 skudd på gunmantlet på kv3.Viss det er verdens klasse lurere jeg på hva neste steg er .. ^^

Forøvrig er denne E75 spillern konge i forhold til en team "kompis" jeg hadde her om kvelden. Helt uttrolig dårlig spiller. Sjekket stats etterpå og han hadde 187 kamper i E75, snitt damage på 208 og 0.08 kills per match. Og han prøvde faktisk å spille selv om han sugde noe så innih....altså ikke et bot

Lenke til kommentar

 

 

Enig i det, en bra runde med en god porsjon flaks. Han gjør en del elementære feil, men anbefales til folk som vil bli bedre.

Vanskelig å få 3200 i xp uten å ha flaks. Hvis motstanderen er god så er det litt oppoverbakke å få noe særlig over 2750 uansett elementære feil eller ikke...forutsatt at du har noe å lære da

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...