Blake Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Tok 4 kamper i dag før jeg ikke orket mer. Skjedd litt for ofte i det siste det at halve laget enten er afk eller dør innen 2 minutt, så det ender med soleklart tap. Får heller ta et par kamper i kveld å håpe på bedre lagkamerater da. Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Jo, men hva koster det å vedlikeholde en IS-4? Ammo og reparasjoner er dyrt i T9 Lenke til kommentar
Blake Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Noen som vet hvordan man fikser dette forresten? Litt problemer med siktet. Lenke til kommentar
tytte89 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Jo, men hva koster det å vedlikeholde en IS-4? Ammo og reparasjoner er dyrt i T9 Repairs koster ca 18k hvis jeg ikke tar feil. Så er det ammo osv. Men går likevel stort sett i pluss med den tanksen Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Ikke helt poenget mitt, du går ikke så mye i pluss med en t9 tank. Har selv en Panther II Lenke til kommentar
tho_kva2 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Når man kjøper camo til tanks, kan man da bruke denne senere på andre tanks eller er den da låst til tanksen du kjøpte den for? Lenke til kommentar
tho_kva2 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 For å ta TD tanks må man ta flanke dem eller er eks. high explosive ammo bedre mot de eller noe? for når jeg skyter rett på de så tar jeg ikke dmg i det hele tatt med light/med tanks.. Lenke til kommentar
Blake Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Låst. Feil. Når man kjøper camo til tanks, kan man da bruke denne senere på andre tanks eller er den da låst til tanksen du kjøpte den for? Kamuflasjenett er så vidt jeg vet det eneste utstyret man kan bruke på flere tanks, men selvsagt bare på en tank om gangen. Alt annet utstyr er avbildet med en liten hengelås, som betyr at utstyret låses til tanksen og koster 10 gull å fjerne hvis du vil bruke det på en annen tank. 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 (endret) Er vel ikke bare Camouflage Net? Er vel Binocular Telescope og Toolbox også? e: leif Endret 6. august 2011 av Datasmurf Lenke til kommentar
tytte89 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Ikke helt poenget mitt, du går ikke så mye i pluss med en t9 tank. Har selv en Panther II Nei jeg forstår godt at du ikke går i pluss med en tier 9 medium. Men du kan ikke sammenligne en mediumtanks med en heavy som is4. To forskjellige verdner. Min Patton og t54 går som regel i minus eller ca 0 per match. Det gjør ikke is4. Den tjener gode penger per match. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Jeg kan ikke komme på sist jeg gikk i minus med en tank, men så er det høyeste jeg spiller tier 7 (IS, T29 og T-43) og tier 8 (Löwe), så det har kanskje noe med det å gjøre? Eller det at jeg har premium. Hvem vet. Føler uansett at det bare blir mer og mer penger på "konto'n" for hver kamp jeg spiller, uavhengig av om jeg gjør det bra eller dårlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Ikke helt poenget mitt, du går ikke så mye i pluss med en t9 tank. Har selv en Panther II Nei jeg forstår godt at du ikke går i pluss med en tier 9 medium. Men du kan ikke sammenligne en mediumtanks med en heavy som is4. To forskjellige verdner. Min Patton og t54 går som regel i minus eller ca 0 per match. Det gjør ikke is4. Den tjener gode penger per match. Man kan nok tape store penger i IS-4 også-- http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/8150-about-earning-credits-with-is-4-or-similar-tank/ Lenke til kommentar
Blake Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Er vel ikke bare Camouflage Net? Er vel Binocular Telescope og Toolbox også? Stemmer, hadde visst lagt binos og toolbox langt nede i glemmeskuffen ettersom jeg ikke bruker noen av dem. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Ha-ha, jeg bruker ikke camonett heller. Kjøper vanligvis vents, rammer og enten verts eller gld. Unntatt russiske mediumer, der er det vents, wet ammo rack og hva enn jeg føler for. Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Trodde du mente camopaint, ikke camonett. Og ångende pengetjening med IS-4, kan du si hvor mye du går i pluss med den? Lenke til kommentar
Blake Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Tenkte som så at jeg hadde såpass mye free-xp at jeg likesågodt gikk for en M36 "Slugger" og oppgraderte alle modulene med en gang. Slang på Rammer, Binos og Kamonett, og den var i grunn ganske moro å spille med. Noen som vet om det er verdt å gå lenger nedover i TD treet til amerikanerne? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Vel, folk storkoser seg visst med T25 AT, jeg driver og grinder meg til den med daily doubles. Regner med å ha den om noen måneder. Lenke til kommentar
zlureM Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Dere som henviser til tall om at USA-heavies har god armor. Har dere spillt US-heavies i det hele tatt? T1 og M6 er to store medium tanks med null armor på stort sett alt untatt turret. T29 er ganske god, T32 taper i 1vs1 mot alle andre T8 tanks og havner stort sett bare i T7 til T10 kamper. T34 er bedre igjen. Aldri spillt T30, men siden jeg kanskje møter en T30 for hver 30. Maus og IS7, sier det noe om hvor upopulær den er. Gått over til USSR heavies nå, deilig og lett i forhold til USA. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 T30 er vel populær i clan wars, er den ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå