Valle79 Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Capping er en måte for å få lagene til å "møtes" uten det kan jo folk bare gå å gjemme seg, forsvare en god posisjon osv. Uten det hadde det blitt mye mer kaotisk og kjedelig, og mange flere draws. Erm....de fleste draws eg ser til vanlig er at begge laga capper til 100% samtidig. Folk som durer avgårde i et forsøk på å cappe tidlig, med mange tanks igjen på begge lag, er jevnt over ubrukelige. Nummer to på draw lista er når begge laga camper som faen og plutselig er tida ute. Lenke til kommentar
bytrollet Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 da ser jeg enden på den Tyske TD-linja. men hvor skal jeg gå nå? jeg er jo en som liker TD og ønsker å gå videre på den. jeg har opp til Tier 7 på den Amerikanske linja. men er det den rette? jeg liker kanoner som skyter i den retningen som jeg peker d.v.s at de er nøyaktige. armor er ikke så heftig nøye siden jeg liker avstander og camo. og så liker jeg at vognene har fart. hva anbefaler dere godtfolk der ute da? Fransk eller sovjetisk? eller skal jeg forsette med den Amerikanske? kan dog si at je kjøpte den lille Renaulten i går (tier 3, eller noe sånt) og likte den overraskende godt. selv om den har motorlyd som en asmatisk moped. Lenke til kommentar
Qtippsen Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Har selv Jpz.E100, T110E4 og Obj.268, og 268 er den soleklare favoritten min. Kjapp, slår hardt og grei nok reloadtid. Minusene er at den har dårlig armor, kan ikke sikte nedover(om du skulle stå på en topp) og må ofte flytte hele vognen siden kanonen ikke kan flyttes så mye hvis beltene er låst. Vet en del som foretrekker E4, siden den har turret og tåler kanskje litt mer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 (endret) Av alle tier X TDer: Obj 263 er den tier 10 TDen med høyest accuracy, andreplassen går til Obj 268. AMX155 har nest dårligst accuracy, kun slått av E4. Obj 263 delt førsteplass på aiming time. T110E3 har samme aiming time. Obj 268 delt andreplass med JagdPz E-100, 0.2 sekunder mer. AMX155 er jumbo på aiming time. Obj 268 har høyest dps, etterfølgt av Obj 263. Av Obj 268,og Obj 263 vil jeg tro Obj 263 er den raskeste, fordi den har høyere top speed, og mer hp/ton. Den har også mer traverse. Obj 268 har den beste camovaluen, etterfølgt av AMX155, og Obj 263 på en tredje plass. Stationary,% In Motion,% When Firing,% Объект 268 --- 17 --- 11,5 --- 4,05 AMX 50 Foch(155) --- 17 --- 11 --- 3,9 Объект 263 --- 15 --- 9,25 --- 3,61 For dine behov ville jeg anbefalt en av de russiske. Fransk har god camo, men er dårligst på accuracy og nest dårligst på aiming time, passer ikke dine krav om nøyaktighet da. Endret 4. desember 2012 av Kron Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Favoritt-TDs: ISU-152 og Hetzer med 105 mm og premium ammo Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Har ikke spilt så mye TD. Men T30 er foreløpig min favoritt. God allround TD Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 O263 som superrask og presis TD. Den har lavest alfa av T10 TD men du har jo allerede den med høyest så da går det greit. Eneste negative er vel at den suger hardt mot HE skudd. Vanlige AP skudd er fronten derimot sykt sterk mot til å være TD. Lenke til kommentar
bytrollet Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 en vogner på rundt Tier 7-8 hvem er best der da? jeg liker godt JagdPantherne til Tyskerne p.g.a kanonen og farten. hvordan er de andre nasjonene der? Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Har bare spilt gamle USSR og den tyske linja selv, men må si at ISU var et monster på T8. Den leder dog til O268 ikke 263. Ser ut som de franske er sterke på de tierene, og amerikanske T7 er i hvertfall bra. Er ikke sikker på den nye T8 til USSR men har hørt mye bra om den nye T9 i hvertfall. Bygd på chassis til T-54 så veldig rask Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Tier 7: JagdPanther er ganske artig. Forholdsvis manøvrerbar og kul kanon, fint lite armor. T25 er JagdPanther 2.0, på en måte. Mer mobil, litt dårligere accuracy, og i teorien samme armor, men ser ut til å bounce ting oftere. T25/2 er urgh. Fordelen er at du har turret, og kan gå hulldown, og mantleten dinger ting den ikke burde. Ulempen er tregere enn T25, og dårligere kanon. Der T25 har 200pen og 320dmg, får T25/2 170pen og 240 damage. Noen liker den, noen hater den. SU-152 er jo også noe. Starter med 152mm derp, mer eller mindre samme som på KV-2. Oppgraderingen er en 122mm, som har rimelig rask reload. Minuset? Den har fortsatt 175pen, og du er ikke akkurat en rask sak som kan flanke tanks. De jeg kjenner som kjører denne tanksen nå, bruker 152mm med premium ammo. SU-100M1 har jeg ikke prøvd, men hører folk klager over latterlig dårlig gun depression. Men den kan flytte på seg, 175pen her også, men mindre damage per skudd. AC Mle.46 har jeg heller ikke prøvd, men kjører platoon med en kompis som har den, og hater den. Kanonen er i teorien bra, men har alt for lang aim time. Tier 8: JagdPantherII er mer av det samme. Om mulig enda raskere, og like lite armor. Enda større kanon. Ferdinand er en helt annen sak. Rimelig treig, svær og med (i teorien) bra front armor. Samme tier og ned vil dinge en del, høyere tier not so much. Samme kanon som JPII. (Merk, Ferdi deler motorer med Tiger P-linjen, mens JPII deler motor med Tiger og medium-linjen. Kan spare en del exp om du har en av de fra før.) T28 og T28 Prototype...welcome to hell! Treeeeige ting som artilleriet elsker å skyte på, for de er enklere å treffe enn det meste annet. Prototypen har i det minste en slags turret, så den er ikke fullt så føkka, men denne er open-top så den tar enda mer damage fra artilleri (og mannskapet dauer som fluer). Fordelen med desse er at tier 10 TD'ene i slutten av linjene er ganske bra. Men veien dit...huff. ISU-152 er i starten samme tanks som SU-152, men så får du BL-10. HOLY MOTHER OF GOD! (Glem BL-9, den er vekkastet exp) SU-101 ikke kjørt, men får i det minste kanon me 219pen og 320dmg...som fullstendig blekner mot BL-10 sin 286pen og 750dmg. AC Mle.48 ikke kjørt, men se 46'en og sleng på litt bedre stats, så er vi vel der. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 (Glem BL-9, den er vekkastet exp) Flott oppsummering, bare liten pirk. BL-9s, viktig forskjell fra BL-9 som er toppkanonen til IS-3. Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 (endret) Yes, BL-9 til IS-3 er veldigveldigveldig bra! BL-9s kan dog bare brukes på ISU-152, og det...er 42k exp i dass. Edit: Er dagen trist og grå? Never fear, SerBfacts are here! The Chinese server has exceptionally draconic rules about bots. You lose your Sniper if you ram an ally and hurt them' date=' even though you didn't shoot. Wargaming couldn't find a Soviet medium tank suitable for a tier 8 premium role. Popularity of WoT in the former Soviet Union is 12 times that of the predicted numbers. Popularity in North America is only twice as high as predicted. Overall, WoT is 2-2.5 times more popular than an average F2P game in North America. Maps are balanced by win percentage of the two sides, and duration of the match. 4% difference in win rate (48/52) between spawns is enough for a map to be reworked. Wide Park is the fastest map, without equal. Malinovka and Komarin have a high percentage of draws. 2% draws is considered acceptable. Due to a lack of event where massive amounts of high tier Chinese tanks were destroyed, there will be no "Hunter"-like achievement for them. A poster suggested the scrapping of 500 obsolete Type 59s in the 1990s as such an event, but it didn't qualify. The Type 59 buffs are made to bring it closer in spirit with the Chinese tree. They will be compensated with an increase in balance weight. It will still likely not face tier 10s. A module's tier serves literally no purpose, aside from a way to quickly compare two modules. 2 tier 8s are a little higher in balance weight than a tier 10. The FV215b changes were caused by aquisition of more precise schematics. Before silver gold ammo, 0.1-0.3 gold shells were fired per match. After, 0.5-0.7 gold shells. The ability to restore accidentally discharged crews is in development. "Minimum" graphics settings simplify terrain geometry, leading to unpredictable shell behaviour when passing close to objects. When your tank drowns in battle, or when your ammo rack detonates, your crew counts as dead and earns less experience. Q: Are you disappointed by the amount of whining in the game? A: I am disappointed by the amount of people grinding whines instead of grinding tanks. Q: Why do all the bad players keep going on my team? A: Don't worry, you are far too insignificant to have a personal conspiracy against you. Q: Are there plans to limit the amount of credit gold a player can carry into battle? A: No. If we remove all sources of whining, life will lose meaning. Q: Is there a chance that we will eventually get T-80, T-90, and other, similar tanks? Maybe in 10 years? A: Yes. Q: Gold shells for credits upset the balance of the game! A: So free gold shells are unbalanced, but gold shells for real money aren't? I think you missed a minus sign somewhere in your calculations. Q: Why did you implement credit gold ammo? A: So pubbies have the excuse that cheaters and shooting OP gold ammo at them. Q: If a shell is normalized by 4 degrees and impacts at 3 degrees, is the post-normalization angle -1 degrees? A: I really want to delete your question and ban you, but then there would be ten more geniuses with the same question, so I think I will just ridicule you instead. Q: What's the point in grinding top tier tanks? Every battle is a loss, and there are 5-8 arty pieces per side. A: Don't play top tier tanks. Q: When is whining justified? A: When a girl is whining that a boy won't call her. Q: I played the new Assassin's Creed, and there are a lot more trees in the forests in that game. Will there be "stealth" maps in WoT? A: When the assassin will weigh 30-50 tons and loud as hell tracks, then we'll think about it. Endret 5. desember 2012 av Valle79 1 Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) Følger dere med på videoene til nethervvoid http://www.youtube.com/user/dungeongurunet?feature=g-all-c og mighty jingles http://www.youtube.com/user/BohemianEagle?feature=g-all-u Synes neithervvoid i dungeongurunet har lagd mange bra videoer. Men litt varierende kvalitet i det siste. Siste video med Super Pershing er dårlig. Egentlig en lite imponerende replay. Sendt inn av et klanmedlem. Han liker ikke SP, men slenger ut påstander om at pen er dårlig til å være tier 8. Burde være 200-225 på tier 8 medium...ganske latterlig. jaja.. vet ikke hvor mange her som følger med på dette. Endret 6. desember 2012 av James King Lenke til kommentar
BEPP Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Selv om jeg tror han ikke er så aktiv lenger så er dette world class, lean back and enjoy http://www.youtube.com/user/aerophobic2 Ellers så er jo denne en bra en 3200 xp norsk spiller Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 (endret) Fun Fact; Renault UE 57 har den beste camovaluen i spillet. Tenk potensialet med 100% crew med camo og camonet. Den ultimate pubstomperen Kombinert med en veldig presis kanon, og ypperlig view range. (tenk Optics og Vents). Så ser jeg virkelig potensialet her. Endret 7. desember 2012 av Kron Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Fun Fact; Renault UE 57 har den beste camovaluen i spillet. Tenk potensialet med 100% crew med camo og camonet. Den ultimate pubstomperen Kombinert med en veldig presis kanon, og ypperlig view range. (tenk Optics og Vents). Så ser jeg virkelig potensialet her. kilde? Lenke til kommentar
Quickcraft Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 http://forum.worldoftanks-sea.com/index.php?/topic/2625-tank-camouflage-tables-75/ Dette er fra 7.5, har vel ikke blitt gitt ut noe nytt etter det, men tviler på at det er noen som er bedre siden det ikke har kommet noen nye low tier td Lenke til kommentar
bytrollet Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Fun Fact; Renault UE 57 har den beste camovaluen i spillet. Tenk potensialet med 100% crew med camo og camonet. Den ultimate pubstomperen så det forklarer vel at jeg kan gjemme den bak en veistikke når jeg ratter rundt med den. jeg har riktignok ikke camopaint på den, men nettet gjemmer den godt nok, føler jeg. og kanonen holder i "små" kamper. Lenke til kommentar
GaKKE Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Selv om jeg tror han ikke er så aktiv lenger så er dette world class, lean back and enjoy http://www.youtube.c...ser/aerophobic2 Ellers så er jo denne en bra en 3200 xp norsk spiller "verdens klasse" vil jeg ikke påstå, heldig at E75 spillern har kjøpt accounten på ebay eller no, for spille kan han ikke. Skyter så 3 skudd på gunmantlet på kv3.Viss det er verdens klasse lurere jeg på hva neste steg er .. ^^ Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 GaKKE Du er ihvertfall en av de bedre i spillet. 66% winrate og 75-80% winrate på flere tanks. Vanvittig bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå