UriasX Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Useless! For det er akkurat det de er, helt forbanna bortkasta at de i det hele tatt gidder å spille. Føh fen. FreeXP Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 FreeXP Kjenner en kar som brukte free xp for å komme seg forbi Comet til Centurion. Som han så må kjøre stock. Han angrer vel bittelitt ja Speaking of Comet: Sånn kan den tanksen spilles! Måtte ta pause etter den runden for å roe nervene litt...vel mye adrenalin der! Og så har vi en kamp der jeg gjorde omtrent like mye, men fikk litt verre utfall...i Type 59. 2 Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Speaking of Comet: Sånn kan den tanksen spilles! Måtte ta pause etter den runden for å roe nervene litt...vel mye adrenalin der! Du var heldig med å ta han idet siste skudd traff han Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Du var heldig med å ta han idet siste skudd traff han Sikta som bare juling med de to siste skudda der. Riiiimelig nervøs for at skuddet skulle gå bittelitt høyt eller lavt og vips, no damage...hadde neppe klart å ramme fyren ihjel Also, hadde tullingene i cap gitt faen i å cappe og komt etter meg, hadde storyen blitt en ganske annen. Men virker som folk flest har ei greie på at er de først i cap-sirkelen, så skal de faen meg ikke derifra, samme hva som skjer. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Kjenner en kar som brukte free xp for å komme seg forbi Comet til Centurion Mente mer at det er det du må kalle dem Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 ninja capping er faen ta ikke morsomt, selv om det er laget ditt som gjør det. Jeg er der for og lage damage og ha moro. Er ikke moro og avgjøre kampen etter 3-4 minutter. Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 (endret) Ninja capping er epic for å bryte opp flanker, og kan lett gi fiendene litt panikk så de begynner å fucke opp. Ellers kan jeg lett stå å cappe en base med flere enemies igjen. Og er drittlei av å måtte betale kompensasjon fordi jeg beskytter meg fra teammates som klikker å begynner å skyte meg når jeg står på cap pointet. Endret 3. desember 2012 av XfsB Lenke til kommentar
bytrollet Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 sant! ninja capping skaper lettere panikk blant de som ikke er mer målrettet. det bryter en ellers fin angrepslinje lett som bare det. jeg prøver bestandig på en slik løsning de få gangene jeg har muligheten til det. men som en gylden regel prøver jeg uansett å gå for Arty når jeg er gjennom linjene deres. Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 sant! ninja capping skaper lettere panikk blant de som ikke er mer målrettet. det bryter en ellers fin angrepslinje lett som bare det. Tuller du? I 95% av tilfellene der motstanderlaget begynner å cappe så sier en eller flere nisser CAP FAST og ikke en jævel går tilbake for å defende, og vips så vinner ene laget kampen med halvparten av tanks igjen på begge lag. Sier som -iL-, er der for å skyte tanks, ikke sitte i efficiency-sirkelen og se på maling tørke Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Det beste er jo å sitte i cap sirkelen og skyte i stykker motstanderen. Win - win. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 (endret) Synes dere virkelig det er gøy og vinne typ 3-1 ev 1-3 (dvs 4 tanks har daua). Det er det som er ninja capping. Endret 3. desember 2012 av -iL- Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Welp. Når du sitter i cap-sirkelen er du som regel rimelig ubeskyttet, mens de som kommer tilbake for å defende gjerne kan gjemme seg litt bak ting, eller gå hulldown. Så ser ikke helt at det er noen god løsning...se f.eks Comet replayen min litt opp på siden her, hadde de karene komt seg ut av cap hadde jeg vært ferdig Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Beste eksempelet på kjedelig ninja-capping var vel på gamle og ubrukelige Komarin. Her startet man faktisk ikke i sin egen base, så hvis det ble fullstendig lemmings på det ene laget kunne du ende med cap seier og 0-0 i score. DET var festlig det... Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Synes dere virkelig det er gøy og vinne typ 3-1 ev 1-3 (dvs 4 tanks har daua). Det er det som er ninja capping. Er det virkelig noen som har sagt det? Lenke til kommentar
Quickcraft Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Komarin var jo et så kjedelig map, at det beste var å gå å cappe for å komme seg på neste map Lenke til kommentar
In Ter Face Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Capping er en måte for å få lagene til å "møtes" uten det kan jo folk bare gå å gjemme seg, forsvare en god posisjon osv. Uten det hadde det blitt mye mer kaotisk og kjedelig, og mange flere draws. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Hata komarin INTENST. Gikk alltid rett for cap. 50-50 sjanse uansett. Slapp i hvert fall å kaste bort 10-15 minutter bak en stein eller hus. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Ninja capping er epic for å bryte opp flanker sant! ninja capping skaper lettere panikk blant de som ikke er mer målrettet. det bryter en ellers fin angrepslinje lett som bare det. jeg prøver bestandig på en slik løsning.... Er det virkelig noen som har sagt det? jepp. flere her som liker det tydeligvis. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Denne var fin: http://www.youtube.com/watch?v=nTVJ5aoKSWE PS, det er dei siste 20 sekunda som er best. Lenke til kommentar
bytrollet Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 (endret) den varianten har jeg ikke sett før. men et nice kills, da. Endret 4. desember 2012 av bytrollet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå