Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks

Anbefalte innlegg

jeg har ikke spilt noen av de Engelske tankene. men, jeg er litt imponert over noen dem.

men ut i fra det jeg leste om dem til og begynne med så var jeg litt skremt før jeg kom i kamp med dem.

men har nå funnet ut at de kan bli skutt i stykker de også.

men jevnt over så virker de, som er størst på Tierne, raske med gode kanoner og et hardt frontpanser.

men på meg virker det som om de er enten, eller.

det vil si at enten så har de god fart, bra pansring og en god kanon, eller så har de ingenting.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

når man ser avskuddet fra en fiendetank som ikke er spottet. vet da f**** hva jeg skal kalle det.

Om du insisterer på å bruke norske ord, hva med å si at du så/sporte etter skuddbanen til artilleriet. Men jeg ville bare sagt at jeg tracka artilleriet.

Helt enig med Valle79 at det blir håpløst å skrive "trekket trekking"

Endret av Kron
Lenke til kommentar

At du ikke har spilt noen av dem, men du er litt imponert over de. Så leste du noe om de og ble litt skremt av de, men at de likevel kan bli skutt selv om du synes de er skumle.

Hva du mener med "men jevnt over så virker de, som er størst på Tierne, raske med gode kanoner og et hardt frontpanser." gjetter jeg på at du mener at britiske høytiertankser er raske, har gode kanoner og frontpanser.

Før du oppsummerer med at enten så er de gode, eller så er de ikke gode. :D

Lenke til kommentar

Spotting damage! Når du skyter på noe som du ikke selv har i spotting range, så får spotteren/ne halvparten av exp/credits for skaden du gjør. Derfor arty får så lite exp i forhold til damage (og gjelder gjerne for TD'er også, som har en tendens til å holde seg i bakgrunnen).

Det visste jeg faktisk ikke! Har alltid trodd at spotteren får halvparten av den XPen den som skyter gjør, men at det ikke påvirker XP til den som skyter :eek:

Lenke til kommentar

ser den. men de fleste forsto den vel. i motsettning til meg selv når jeg nå leser post #5081. hva i h****** er det jeg prøver å si der?

Var rimelig sikker på at du mente counterbattery (uh, motild på norsk? whatevs!), men ble litt i stuss da trekking er rimelig nære tracking, som er det vi kaller det når du skyter tracksene av en tanks :p

Det visste jeg faktisk ikke! Har alltid trodd at spotteren får halvparten av den XPen den som skyter gjør, men at det ikke påvirker XP til den som skyter :eek:

There you go! Det forklarer hvorfor du kan få mindre exp enn en fyr som kjørte samme tanks som deg, men som gjorde mindre damage. Han var up close and personal mens du snipet. Shotgunning med artilleri kan være særs innbringende...om du overlever :D

Lenke til kommentar

Da har jeg sendt ticket, så får vi se om det skjer noe..

"Dear Tank Commander,

Thank you for contacting the World of Tanks customer support. We are sincerely sorry for such behavior of this player but we really appreciate these kind of denounces in order to keep a good and friendly atmosphere inside the game.

This kind of behavior is unacceptable, thank you for reporting it, therefore we are currently taking actions against him.

Please do not hesitate to contact us if you encounter such situation again, we will be pleased to help you, though we hope you won’t have to ;)

Wish you good luck on the battlefield !

Kind regards,

Guillaume "Decept1on"

Wargaming.Net Support Service

https://support.worldoftanks.eu/

• Liker 2
Lenke til kommentar

Neineinei, man får ikke mindre XP om noen spotter den du damager. Tull og fjas.

Neivel? Hvordan har det seg da at jeg får mer exp for å shotgunne noe med arty, enn å gjøre tilsvarende damage på en tanks jeg ikke spotter?

Also, SerBfacts!

Q: Why is there a cost to repair a drowned tank with no hull damage?

A: Go drown your car in a river, then let's see how far you get without repairs.

Q: Can we expect defenses from XVM?

A: Of course you can, we can't stop you from expecting.

Q: Are you planning to introduce <tank>?

A: Are you planning on reading the OP?

Q: Are you planning to do anything about artillery?

A: We're buffing it!

Q: Can I get a normal answer?

A: We're buffing it normally.

Q: Are there any measures to increase the level of culture in the chat?

A: We're lobbying the education system as we speak.

Q: Are new German TDs close ASAP or far ASAP?

A: ASAP is not close or far.

Endret av Valle79
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Neivel? Hvordan har det seg da at jeg får mer exp for å shotgunne noe med arty, enn å gjøre tilsvarende damage på en tanks jeg ikke spotter?

Also, SerBfacts!

Se på linken jeg serverte i posten over deg du. Deretter kan du slutte å kverulere med http://wiki.worldoftanks.com

Endret av Kron
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Jeg så på linken, no worries. Men det er jo ikke akkurat wargaming som har laget wikien...

Den er offisiell WG wiki, og om du mener du vet bedre, må du komme med noe mer håndfast enn det du kommer med nå, ellers fremstår det bare som grunnløse konspirasjoner.

Endret av Kron
Lenke til kommentar

over til noe annet.

er det bare jeg, eller er det tendenser til at det blir mer og mer normalt med camping i WOT?

før i verden, d.v.s til og begynne med, fikk man kjeft for å stoppe for andre, eller bråstoppe mot en stein e.l. man ikke fikk helt med seg. og ble prompete beskylt for å campe. og i kjærlige ordelag oppfordret til å avinstalere spillet.

dette ser ut til å være nesten bort nå. i går var det liketil et par brawlere som ville ha meg til å stikke snuta frem med min JpPanther2 for jeg skulle spotte for dem.

det er en syk, syk verden vi lever i.

så jeg svarte dem på en svært høflig og diplomatisk måte at de, for min del, kunne hente tillfart på en gammel sykkel og dra rett til h****** der de kunne plage han gammelerik med sånne ideer.

og om jeg hørte slike forslag fra dem en gang til, så skulle jeg vrenge r***hullet deres over ansiktet deres. så kunne de sitte der i mørket og pønske på flere gode ideer.

nå skrev jeg vel egentlig ikke det. mest siden jeg ikke er så skarp i Engelsk, men også siden tiden er begrenset når man skyter for livet.

men jeg tydeliggjorde jo meningen min til dem.

er dette deres oppfatning av spillet? at det går mot mer camping, mener jeg.

Endret av bytrollet
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Innføringen av T8 arty førte nok til mer camping i høy tier battles. Men min generelle oppfatning er at jo høyere tier man spiller i, jo mer camping. i Tier 1-3 så opplever jeg at det er full rush.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...