UriasX Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 cant please everyone. Men mener du at en cap på f.eks maks 3 arty på hvert lag ikke vil please de som spiller arty? I kamper med 4+ arty er det alltid minst en av artiene som klager på at det er for mange av dem. Jeg kan ikke tenke meg en eneste spiller som synes 5+ arty er en god ting, med unntak av scouts da selvfølgelig Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Dere får sende en mail til Seb, eller hva han heter. Post gjerne svaret dere får her Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Mens dere diskuterte arty, så tok jeg meg en tur i T-62a og skjøt ut noen artys ! http://mwreplays.com/aadnemd Føler meg litt noob, kan noen gi meg direktelink til hvordan jeg kan se dette klippet via nettleseren? Finner ikke den rette knappen for å se klippet, får bare opp stats om kampen og mulighet for å laste ned klippet og spille det av i wot... 2 Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Dere får sende en mail til Seb, eller hva han heter. Post gjerne svaret dere får her Er ikke noe vits i og være frekk. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 (endret) Føler meg litt noob, kan noen gi meg direktelink til hvordan jeg kan se dette klippet via nettleseren? Finner ikke den rette knappen for å se klippet, får bare opp stats om kampen og mulighet for å laste ned klippet og spille det av i wot... Du kan kun spille det av gjennom selve spillet etter å ha lastet ned klippet. Så ikke på det selv, men gjettet på hva han bedrev Er ikke noe vits, i og være han er bare frekk. Sånn, fixt Endret 22. november 2012 av HaakonNordengen Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Shempefrekk assa Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Shempefrekk assa spydig, provoserende, frekk. you take your pick. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Sorry, men må nesten le av hvor hårsår du er. Lighten up 2 Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Klarte ikke å la være, måtte prøve ut gullammo på min M5 stuart. 6 kills, 700 exp(nest best av alle) og tap fordi alle andre på laget daua for fort gikk 37k i minus, men en god runde med type fikser det Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Klarte ikke å la være, måtte prøve ut gullammo på min M5 stuart. 6 kills, 700 exp(nest best av alle) og tap fordi alle andre på laget daua for fort gikk 37k i minus, men en god runde med type fikser det M5 er en grusom tank, så hvis du greier å gjøre den litt mindre jævelig å spille med gullammo, go for it! Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Har sluttet helt å spille den som en siper eller noe, og har som regel maks hastigheten hele tiden Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 M5 var grei nok, men må være i konstant bevegelse. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Sorry, men må nesten le av hvor hårsår du er. Lighten up hersketeknikk. Kan du ikke bare bidra istedenfor og komme med tulleting? Lenke til kommentar
bytrollet Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 nå tror jeg av hele mitt hjerte at M5 er en Tank jeg overhodet ikke skal prøve. noen gang. uansett. det må være blandt de mest lettskutte Tankene som finnes der ute. ikke slik at de har den dårligste armoren...eller jo, den har vel egentlig det. men det er jo slik at man nesten ikke gidder å sikte når man kommer over en slik en. eller det vil si, man gidder ikke sikte. man bare knaller av gårde noen kuler i någenlunde rettning, for de treffer noe sårbart uansett. den eneste formidlende omstendigheten til den Tanken er farten på den. ellers er det lite som tyder på at den er noen høydare i den amerikanske serien. det er vel bare M3 Lee sjåfører som jeg synes mer synd på av Amerikanske Tankførere. for de har det trist de. hele Tanken er jo et oppkomme av ideer, der enkelte er like geniale som det trekantige hjulet. en lavtplassert kanon i et høyt karosseri. og det er så høyt at det er tyngere å bomme på den, en å treffe den. det er håpløst og stå bak et steingjærde, stein e.l for å snipe fra en halvveis skjult plass på grunn av at kanonen er plassert nede på vognen, og ikke oppe. den har en motor som de må tatt fra en moped. en armor som dagsgammel gaudaost og en synsvinkel som skaper mer frustrasjon en noe annet. herre, jeg er glad jeg ikke fiser rundt i en slik en. hvilken er deres all time lowe Tank da? 1 Lenke til kommentar
eXa Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Woho! Sheriff event! Victory! Battle: Dragon Ridge 22. november 2012 15:28:37 Vehicle: M46 Patton Experience received: 1 096 Gold received: 500 Credits received: 39 130 Drepte sheriffen som kjørte en T62A Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 ...eneste grunnen til at jeg kjører M5, er såklart fordi den leder til Chaffee Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 hersketeknikk. Kan du ikke bare bidra istedenfor og komme med tulleting? Hersketeknikk faktisk, er du seriøs? Jeeezez, men ok. Jeg kommenterte at dere sutret veldig over arty (noe dere virkelig gjorde til gangs), og endte det hele med en tullekommentar (mailen) som du av en eller annen merkelig grunn tok seriøst. Antar at du på det tidspunktet hadde bestemt deg for at uansett hva jeg skrev så var jeg en ond demon. Men samma det, jeg spør for å være sikker på om du er seriøs "Frekk?", hvorpå du slenger på enda flere karakteristikker. Gå igjennom det vi har skrevet så burde du skjønne at du overreagerer. Takk for meg, surpomp 2 Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Det ligger i navnet...alt-CONTROL! Men hadde vært morro med et svar fra serb ang. for mange arty, og gjerne et spørsmål om hvorfor det er så mange som klager på for mange arty. Serb sine svar er alltid morro lesning Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Kan jo se for seg svarene på de spørsmålene. Why are there so many arties? So you have something to complain about. Why are so many complaining about arties? Because the ammount of arties is TOO DAMN HIGH! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå