SirJames Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Hetzer med 105 HE er jo også helt sykt. Jeg har hatt fire runder i går med 8 kills. Nesten like gøy som 8 kills med comet hvor jeg feis rundt og holdt tre flanker "alene" Er tier 6 heavies det største man kan møte med Hetzer? Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 enig! tok noen runder før jeg forsto hva denne "gutten" kunne utrette. skremmende og tenke på at jeg var svært nær på å slenge den unna garasjen min og heller gå for jagtigeren med 8.8 kanonen. jeg ser jo at Ferdinanen tar en karamell mer i trynet, men det oppveier 2ern lett med langt bedre fart og turnspeed. og kanonen. den 128 kanonen er ikke noe som man ønsker å stå på feil side av når den løsner skudd. eneste bakdel er høy profil som vanskeliggjør sniping fra skjulesteder, men langt fra umulig, og at armoren ikke tåler så mye. merker det langt bedre nå som det er mer gullammo med i spillet. men når det er skrevet, så har jeg enda, og bruker aktivt, JagdPantheren min. jeg har også veldig sansen for min nye Pz4 smalsturm også. litt treig til og begynne med, men når den får opp farten så er det en meget god vogn. enormt god kanon og grei armor. Skal sies at armoren til Ferdi ikke er verdt stort mot alle høypen skudd som har flydd rundt i det siste, ikke minst etter at gullskuddene har kommet. Da er det bedre med fart så du kan flytte deg fra dem i stedet Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Er tier 6 heavies det største man kan møte med Hetzer? Korrekt. Greit å sjekke her om du lurer: http://wiki.worldoftanks.com/images/7/77/MatchmakingChart.png Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Du burde glede deg så sykt til Jagdpanther 2! Ferdinan kanon, grei armor, raskere enn jagdpanther og snur seg kjempefort! 15 kamper så langt, 93% win rate *bank i bordet* åja, har låst den opp for lenge siden, dog mangler seff creds. Er vel halveis til Ferdinand også, uten at jeg kommer til og kjøpe den, det blir JagdPanther 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Er tier 6 heavies det største man kan møte med Hetzer? Tenker ikke så mye på det. Er det en tier VII der så får jeg bare unngå den eller holde den detracked Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Tenker ikke så mye på det. Er det en tier VII der så får jeg bare unngå den eller holde den detracked Det er tier 6 i følge Valle79 og oversikten han har. Må vel skaffe Hetzer også. Så kan jeg kjøre egne HEAT-kvelder med rotation på T82, Hetzer og M4 Derpman. Muhahaha Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Det hørtes ut som en festlig aften Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Det er tier 6 i følge Valle79 og oversikten han har. Må vel skaffe Hetzer også. Så kan jeg kjøre egne HEAT-kvelder med rotation på T82, Hetzer og M4 Derpman. Muhahaha E2, A10 og til dels KV-1S Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 åja, har låst den opp for lenge siden, dog mangler seff creds. Er vel halveis til Ferdinand også, uten at jeg kommer til og kjøpe den, det blir JagdPanther 2 Unlocket begge to før jeg flyttet crewet fra JP til JP2. JP er jo en alright TD, nydelig kanon den 88mm altså! Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Forresten, noen som har lagt merke til hvor dyre gullskuddene til IS-4 er? De koster 5200 credits per skudd for avg damg 440. Til sammenlikning koster skudd for IS-7 4000 credits. Greit de har mindre pen, men de har mer damage. Skudd til O261 koster jo ikke mer enn 6000 credits! Er noe som ikke er helt som det skal være her altså. Skuddene til T110E5 er omtrent like som IS-4, litt mindre skade, og de koster vel 4000 credits de også? Tapte en kamp i CW for etpar dager siden med IS-4 der jeg fikk skutt en del men var uheldig med bounce og 0% og tap i CW svir jo uansett. Med resupply av ammo og reparasjon av tanken gikk jeg 70 000 credits i minus! Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 ... før jeg flyttet crewet fra JP til JP2.... flytting av crew har jeg ikke skjønt. Kan du fortelle meg fordelene ved det? jeg ser bare ulemper egentlig. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 flytting av crew har jeg ikke skjønt. Kan du fortelle meg fordelene ved det? jeg ser bare ulemper egentlig. Fordelen er at du beholder eventuelle secondary skills de allerede har. I mitt tilfelle hadde crewet fra JP første secondary på 100% og andre secondary på 80+%, så hvis jeg overfører dem så vil jeg ha et godt trent crew allerede fra starten av på JP2. Om du bruker gull eller credits er jo opp til hver enkelt, jeg benyttet sjansen ved golden cock(joystick) feiringen deres da det var halv pris på retraining. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Fordelen er at du beholder eventuelle secondary skills de allerede har. I mitt tilfelle hadde crewet fra JP første secondary på 100% og andre secondary på 80+%, så hvis jeg overfører dem så vil jeg ha et godt trent crew allerede fra starten av på JP2. Om du bruker gull eller credits er jo opp til hver enkelt, jeg benyttet sjansen ved golden cock(joystick) feiringen deres da det var halv pris på retraining. men da står du igjen med nybegynnere på JP, med mindre du selger tanken. Jeg selger ikke tanken, og synes ikke RL penger er verdt det på crew Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 (endret) men da står du igjen med nybegynnere på JP, med mindre du selger tanken. Jeg selger ikke tanken, og synes ikke RL penger er verdt det på crew Det er riktig, men pleier ikke å spille så mye mer med tankser jeg har gjort meg ferdig med når jeg begynner på nestemann, med etpar unntak. Hvis tanksen har vært god vil jeg dog beholde den på utstilling i garasjen Kan hende jeg kjøper meg et nytt crew til dem ved en seinere anledning, men er så mange tankser jeg ennå ikke har spillt! Er tanksen god nok beholder jeg crewet og kjøper et nytt til neste tank, gjort det på noen utvalgte tanks Bruker ikke så mye gold, så en og annen retraining innimellom er greit nok, selv om prisen er i overkant høy. 100g hadde vært nok i massevis, spesielt for tanks med 6 crewmembers. Benytter derfor sjansen når det er halv pris til å gjøre det. Endret 21. november 2012 av HaakonNordengen 1 Lenke til kommentar
bytrollet Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 hvordan får man gullammo for credit? jeg trodde man måtte gull til det. derav navnet gullammo. jeg bruker skjelden den typen selv. ikke det at jeg ikke har råd til det. men jeg glemmer av å klakke slike patroner i kammeret i kampens hete. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Der du kan velge hvor mye AP og HE ammo du skal ha, kan du ogå kjøpe gullammo for credits ved å bruke rullegardinen der summen står Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 hvordan får man gullammo for credit? jeg trodde man måtte gull til det. derav navnet gullammo. jeg bruker skjelden den typen selv. ikke det at jeg ikke har råd til det. men jeg glemmer av å klakke slike patroner i kammeret i kampens hete. nei det heter premium ammo Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 nei det heter premium ammo Jepp, har alltid hatt dette navnet, men folk flest har kalt det for "gold ammo" siden du måtte bruke gull for å kjøpe det. Nå må man venne segg til å kalle det premium ammo fordi gold ammo ikke lenger er korrekt uttrykk! Ellers så er det ingen grunn til å holde seg unna tier 6 tanks når du kjører Hetzer. Bare DERP de i trynet de også! 150 pen sklir lett gjennom fronten på selv KV-1S om du treffer riktig. Kjedelig når du ikke treffer riktig da men...og samtlige kan du skyte i siden. Om du dilter etter et par teammates får gjerne tier 6'ene du møter andre ting å skyte først, og da er det for sent Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 5 kills med M3 Lee i én runde kan ikke være så ille. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Er mektig lei arties nå, og når man ser forumet til WG er man ikke alene. De aller fleste klager på antall arties, for meg er antallet ikke det største problemet, men at tier 5 og høyere gjør ALT for mye damage. En hummel kan gjøre 1k damage feks, mens tier 6 gjør opp i mot 1.9k damage! insane. WG sin reaksjon var og minske inntekt til arties! god-dag-mann-økseskaft sier jeg. Det hjalp ikke i det hele tatt, det har isteden økt antall arties. Skulle gjerne spilt tier 9 og 10, men de er ikke noe moro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå