Valle79 Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Så langt sier signalene fra Wargaming at de kommer til å fortsette med premium ammo for credits. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Så langt sier signalene fra Wargaming at de kommer til å fortsette med premium ammo for credits. Oversatt: "Vi tjener mer penger nå enn før vi endret det fra gull til credits" Lenke til kommentar
BEPP Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Oversatt: "Vi tjener mer penger nå enn før vi endret det fra gull til credits" ...og så lenge sjefen I WG tjener 13 MEUR i årslønn så trenger de penger for å holde hjulene igang... Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Klag klag klag, er ikke dugnad vettu. Må jo tjene penger, og er ikke "broken" siden alle kan ha det Lenke til kommentar
eXa Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 (endret) Nå er jeg så sinnsykt lei ISU uten BL-10 så nå bruker jeg free xp og blir kvitt søple kanonene.... Prøvde derp med gullammo, men jeg blir så irritert på den elendige accuracyen... (Credits er igrunn aldri noe problem) Edit: Ryddet forøvrig i depoet... 1.5mill credits bare fra å selge gamle moduler Endret 19. november 2012 av eXa Lenke til kommentar
qrtistan Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Kanskje noen vet, får ikke til å spille av reprisene, filen ligger der. Er ca 1 mb stor.. Jeg trykker på fila og ingenting skjer, annet at et vindu kommer opp like fort som det forsvinner igjen..? Noen som vet hurr dette kan løses? Skal fila åpnes i et spesielt program eller? Hvor stor blir disse filene hvis alt er riktig? TAkk Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 lukk klienten helt. trykk på fila og da åpnes den. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Hvor gammel er fila? Er den fra pre-8.1 så funker den antagelig ikke i 8.1. Da må du innstallere verjsonen av spillet som fila er fra. Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Hvor gammel er fila? Er den fra pre-8.1 så funker den antagelig ikke i 8.1. Da må du innstallere verjsonen av spillet som fila er fra. Eller du kan sende replayen til http://myreplays.ru/ og vips så mekker de en youtube video av den! (De kan bruke replays fra eldre versjoner.) 1 Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Så langt sier signalene fra Wargaming at de kommer til å fortsette med premium ammo for credits. Fantastisk Elsker min M4 Derpman med HEAT Den blir matchet godt. Ofte på topp og med HEAT-shells kan man gjøre en forskjell uansett matching. Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Hadde en latterlig kamp med min Hetzer igår. Stock utstyr, ante ikke at dritern var så treg. På en jungelbane med veldig trang vei og en bratt bakke til en landsby som ikke leder noen steder, trilla såklart ned dit. På slutten var det meg igjen og 2 fiender (+ en afk allied tank)... brukte seriøst 7 minutter opp den lille bakken!!!! (måtte kjøre sikk sakk) mens de andre på laget oppmuntret meg Fikk skutt de to siste da jeg omsider kom opp 2 Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Huff, Hetzer... værste tyske TDen :S slet meg igjennom den, så til morsomme stug, og bounce master JagdPz 4 xD JagdPanther er et helvete da, grei gun, men huff tar jo alle skuddene som kommer mot den Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Huff, Hetzer... værste tyske TDen :S slet meg igjennom den, så til morsomme stug, og bounce master JagdPz 4 xD JagdPanther er et helvete da, grei gun, men huff tar jo alle skuddene som kommer mot den Kjøp hetzeren tilbake, elite den og sleng på 105mm. Kjøp deg gullskudd for credits og let the trolling commence! Du kan oneshotte alle tanks på tier 4, f.eks så gjøre kanonen 350 skade mens en hetzer har 270 hp... Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Skal jeg kjøre elite tanks kjører jeg heller stug Elsket den FØR de buffet den Lenke til kommentar
BEPP Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Kjørte STUG derp et par ganger i går (med gull). Jeg hadde 9 kills en annen på laget fire...TAP...stas Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Hetzer med gullammo er bare så OP Jagdpanther er meget bra, beste TDn på tyske linja til nå. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Hetzer med gullammo er bare så OP Jagdpanther er meget bra, beste TDn på tyske linja til nå. Du burde glede deg så sykt til Jagdpanther 2! Ferdinan kanon, grei armor, raskere enn jagdpanther og snur seg kjempefort! 15 kamper så langt, 93% win rate *bank i bordet* Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Hetzer med gullammo er bare så OP Jagdpanther er meget bra, beste TDn på tyske linja til nå. Hetzer ser interessant ut med derp-kanonen. Har ingen tier 4 tanks for øyeblikket. Den blir vel matchet ganske snilt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Hetzer med 105 HE er jo også helt sykt. Jeg har hatt fire runder i går med 8 kills. Nesten like gøy som 8 kills med comet hvor jeg feis rundt og holdt tre flanker "alene" Lenke til kommentar
bytrollet Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Du burde glede deg så sykt til Jagdpanther 2! Ferdinan kanon, grei armor, raskere enn jagdpanther og snur seg kjempefort! 15 kamper så langt, 93% win rate *bank i bordet* enig! tok noen runder før jeg forsto hva denne "gutten" kunne utrette. skremmende og tenke på at jeg var svært nær på å slenge den unna garasjen min og heller gå for jagtigeren med 8.8 kanonen. jeg ser jo at Ferdinanen tar en karamell mer i trynet, men det oppveier 2ern lett med langt bedre fart og turnspeed. og kanonen. den 128 kanonen er ikke noe som man ønsker å stå på feil side av når den løsner skudd. eneste bakdel er høy profil som vanskeliggjør sniping fra skjulesteder, men langt fra umulig, og at armoren ikke tåler så mye. merker det langt bedre nå som det er mer gullammo med i spillet. men når det er skrevet, så har jeg enda, og bruker aktivt, JagdPantheren min. jeg har også veldig sansen for min nye Pz4 smalsturm også. litt treig til og begynne med, men når den får opp farten så er det en meget god vogn. enormt god kanon og grei armor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå