Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er jeg så sinnsykt lei ISU uten BL-10 så nå bruker jeg free xp og blir kvitt søple kanonene.... Prøvde derp med gullammo, men jeg blir så irritert på den elendige accuracyen... (Credits er igrunn aldri noe problem)

 

Edit: Ryddet forøvrig i depoet... 1.5mill credits bare fra å selge gamle moduler :)

Endret av eXa
Lenke til kommentar

Kanskje noen vet, får ikke til å spille av reprisene, filen ligger der. Er ca 1 mb stor.. Jeg trykker på fila og ingenting skjer, annet at et vindu kommer opp like fort som det forsvinner igjen..? Noen som vet hurr dette kan løses?

Skal fila åpnes i et spesielt program eller? Hvor stor blir disse filene hvis alt er riktig?

 

TAkk

Lenke til kommentar

Hadde en latterlig kamp med min Hetzer igår. Stock utstyr, ante ikke at dritern var så treg. På en jungelbane med veldig trang vei og en bratt bakke til en landsby som ikke leder noen steder, trilla såklart ned dit. På slutten var det meg igjen og 2 fiender (+ en afk allied tank)...

brukte seriøst 7 minutter opp den lille bakken!!!! (måtte kjøre sikk sakk) mens de andre på laget oppmuntret meg :p Fikk skutt de to siste da jeg omsider kom opp :D

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Huff, Hetzer... værste tyske TDen :S slet meg igjennom den, så til morsomme stug, og bounce master JagdPz 4 xD JagdPanther er et helvete da, grei gun, men huff tar jo alle skuddene som kommer mot den

 

Kjøp hetzeren tilbake, elite den og sleng på 105mm. Kjøp deg gullskudd for credits og let the trolling commence! Du kan oneshotte alle tanks på tier 4, f.eks så gjøre kanonen 350 skade mens en hetzer har 270 hp... :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836

Hetzer med 105 HE er jo også helt sykt. :) Jeg har hatt fire runder i går med 8 kills. :) Nesten like gøy som 8 kills med comet hvor jeg feis rundt og holdt tre flanker "alene"

Lenke til kommentar

Du burde glede deg så sykt til Jagdpanther 2! Ferdinan kanon, grei armor, raskere enn jagdpanther og snur seg kjempefort! 15 kamper så langt, 93% win rate :ninja::thumbs: *bank i bordet*

 

enig! tok noen runder før jeg forsto hva denne "gutten" kunne utrette. skremmende og tenke på at jeg var svært nær på å slenge den unna garasjen min og heller gå for jagtigeren med 8.8 kanonen.

jeg ser jo at Ferdinanen tar en karamell mer i trynet, men det oppveier 2ern lett med langt bedre fart og turnspeed. og kanonen. den 128 kanonen er ikke noe som man ønsker å stå på feil side av når den løsner skudd.

eneste bakdel er høy profil som vanskeliggjør sniping fra skjulesteder, men langt fra umulig, og at armoren ikke tåler så mye. merker det langt bedre nå som det er mer gullammo med i spillet.

 

men når det er skrevet, så har jeg enda, og bruker aktivt, JagdPantheren min.

 

jeg har også veldig sansen for min nye Pz4 smalsturm også. litt treig til og begynne med, men når den får opp farten så er det en meget god vogn. enormt god kanon og grei armor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...