Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Q: Will you change the requirements for players to post in this thread?

A: Sure, I always thought they were a little too lax.

Q: Will there be hardcore modes?

A: For pubbies, even the current modes are very hardcore.

Q: When will you make a matchmaker that balances by skill? I'm sick of these pubbies dropping whole flanks every match!

A: Never. By the way, it looks like you're one of the pubbies, and not some kind of elite you imagine yourself to be.

Q: You banned me, and my premium is still ticking away? I'll sue you!

A: If you suddenly disagree with the TOS, you're welcome to uninstall the game and cease participation in the project, which, by the way, includes not posting here.

:D

Lenke til kommentar

Q: Will there be hardcore modes?

A: For pubbies, even the current modes are very hardcore.

Det er jo ikke et tøysesvar engang. :D

Q: When will you make a matchmaker that balances by skill? I'm sick of these pubbies dropping whole flanks every match!

A: Never. By the way, it looks like you're one of the pubbies, and not some kind of elite you imagine yourself to be.

Bra, hadde blitt utfordrende om hele motstanderlaget skulle være like gode som meg. Hurrhurr. :D

Lenke til kommentar

Victory!

Battle: Dragon Ridge 18. november 2012 20:50:10

Vehicle: M4A3E8 Sherman

Experience received: 5 313 (x3 for the first victory each day)

Credits received: 36 414

Battle Achievements: Top Gun, Sniper

Kjører M4, PzIV og E8 med 105 Heat nå, de tre får være min guilty pleasure. :p Men for å være ærlig så håper jeg først og fremst de fjerner gullammo for credits, eller rasker opp prisen mer. Jeg har ikke noe problem med å kjøre de tre vognene fulle av gullammo og gå i pluss, så fremt jeg roterer med de andre 17 vognene i hallen.

Lenke til kommentar

Victory!

Battle: Dragon Ridge 18. november 2012 20:50:10

Vehicle: M4A3E8 Sherman

Experience received: 5 313 (x3 for the first victory each day)

Credits received: 36 414

Battle Achievements: Top Gun, Sniper

Kjører M4, PzIV og E8 med 105 Heat nå, de tre får være min guilty pleasure. :p Men for å være ærlig så håper jeg først og fremst de fjerner gullammo for credits, eller rasker opp prisen mer. Jeg har ikke noe problem med å kjøre de tre vognene fulle av gullammo og gå i pluss, så fremt jeg roterer med de andre 17 vognene i hallen.

Håper heller de tar bort gullammo fra randoms, så kan vi gå tilbake til en tid der armor betyr noe igjen...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Håper heller de tar bort gullammo fra randoms, så kan vi gå tilbake til en tid der armor betyr noe igjen...

Kunne ikke vært mer enig. Nå ser man gullammo i alle kamper, og nesten alle har en porsjon med seg i kamp. Var bedre før, da man sjeldent så det.

Lenke til kommentar
Kunne ikke vært mer enig. Nå ser man gullammo i alle kamper, og nesten alle har en porsjon med seg i kamp. Var bedre før, da man sjeldent så det.

Ikke sant!? Det skal sies at det er faktisk ikke alltid man blir skutt med gull selv om man tror det, men du skjønner det jo når du blir penna fra dårlig vinkel av en kanon som du normal kan snu ryggen til.

Forøvrig, jeg og en kompis testet ut om det faktisk er mulig å se hva du blir skutt med på bakgrunn av hullet det lager i tanksen, og det kan du faktisk!

-AP og APCR lager et svært hull med "rufsete" kanter og er helt identiske så de kan du ikke se forskjell på.

-HE lager et svært hull, men er litt glattere i kantene enn AP/APCR

-HEAT ser du STOR forskjell på. Når du blir skutt med HEAT, selv fra en gigantisk kanon som JPZE100, blir det bare et lite hull, og det kommer flammer rundt treffpunktet en kort stund etter treffet. Hullet ser likt ut med HEAT fra IS-4 også, så man kan anta at det ser likt ut med all HEAT skudd.

GAAH! IDIOTER som går foran meg når jeg skyter. HELE tiden. Kjenner jeg blir fustrert :p

Slutt å skyte meg i bakhodet!

Lenke til kommentar
Hehe ja ikke sant, er KV-1 og skyter på små scrubs, skyter en 3-4 ganger så kommer en crusader og stopper RETT foran meg... Love it ;)

Fikk et skudd i bakhodet av en friendly Jagdtiger når jeg kjørte E75. Jeg fronter angrepet vårt og pusher i retning fienden når jeg plutselig mister 1/3 av livet mitt. "sorry"...

Lenke til kommentar
Må lage deg en makro, sånn at hver gang du kverker noen med en HEAT runde, så skriver du "What's the matter? Can't take the HEAT?" i allchat

Haha! Hadde gjort seg. Neste blir vel Jumbo Sherman med stock turret (som tåler mer) og 105 mm HEAT derp. Med den armouren må denne være ennå mer OP. Problemet med M4 Sherman er at du ikke kan gjøre så mange feil. Lav armour og hp.

Lenke til kommentar

Skal bli interessant å se om de opprettholder gold for credits. Såvidt jeg kan bedømme er vel effekten størst i lavere tiers hvor man kan komme i matcher hvor det er mulig å one shotte det meste. Testet noen matcher med 105 mm på STUG i forrige uke og det er jo bare tull. I den første matchen hadde jeg 8 kills, og antar jeg har et snitt på mellom 4 og 5 kills på de 10 matchene jeg har spilt. Videre er det ikke all hverden credits man taper så hvis man slenger på med noen matcher med type / löwe innemellom så går man +- null

Lenke til kommentar
Skal bli interessant å se om de opprettholder gold for credits. Såvidt jeg kan bedømme er vel effekten størst i lavere tiers hvor man kan komme i matcher hvor det er mulig å one shotte det meste. Testet noen matcher med 105 mm på STUG i forrige uke og det er jo bare tull. I den første matchen hadde jeg 8 kills, og antar jeg har et snitt på mellom 4 og 5 kills på de 10 matchene jeg har spilt. Videre er det ikke all hverden credits man taper så hvis man slenger på med noen matcher med type / löwe innemellom så går man +- null

Når man blir lei av høytier er det med skadefryd jeg og en kompis tar med oss hver vår Hetzer derp ladet med gull og HE og raser rundt og moser alt vi ser. I gjennomsnitt dreper vi vel 8-10 tanks på deling så lenge det er en tier4 kamp, du skyter jo hull i omtrent alle tanks med et enkelt skudd. Kan forestille meg hvor frustrerende det må være for de stakkars nystarta folkene med, ifølge XVM, 0k matches men nå har jo WG gitt oss muligheten til å trolle verden så da er det bare å gripe den. Sist match skjøt jeg 50/50 med gull og HE (HE onshotter det meste uansett, er papirarmor på det meste) og tjente 20 000 credits med 5 kills og nesten 2k damage i en tier4 kamp...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...