Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt mer Q&A

Q: Are there any ways to get freee gold as a mere mortal?

A: Yes, many jobs at Wargaming are available to mere mortals.

 

Q: Will Wargaming take extra measures to safeguard the servers on December 21, 2012?

A: The end of the world was cancelled, as it was deemed harmful to the profits of Wargaming.

 

Q: 2500 gold to switch your username is a lot!

A: You can avoid this fee by initially choosing a normal username.

 

Q: Why are AMX 50 100 shells more expensive than IS-4 shells?

A: French capitalists are ripping you off.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hehe..ja, forumet til Wargaming er ikke bra for sjela. Er med i WoWp selv, men ble med å knote litt rundt i alpha og siden har jeg ikke rørt det. Tror jeg blir å stå over den og heller bli med på WoB når det en dag kommer.

 

Men ser ikke at det er noe i veien for en WoWp-tråd så lenge en etterlever NDAen,

Lenke til kommentar

Er ikke WoWP egnet for å spilles med joystick? Har lenge lengtet etter et spill som tvinger meg til å børste støv av... vel.. den har jeg ikke sett på år og dager.

 

Lengter etter et spill som tvinger meg til å investere i en ordentlig joystick! :D

 

Forøvrig så sliter jeg noe voldsomt med å bringe ned heavy tanks :`(

Lenke til kommentar

Tips til spill som tvinger deg til å investere i i joystick må være DCS: A-10C Warthog, så kjøper du til den her joysticken -> http://simhq.com/_technology3/technology_174a.html

 

Er på nippet til å gjøre det selv, meeen sliter litt med å forsvare det økonomisk. Dog er det ganske slitsomt å spille DCS med en Cyborg Evo.

 

/ Skal du drepe heavy tanks så gjør som jeg gjør, skyt de i ræva til de dauer. Funker som generell plan. Og ikke gå inn i noen duell front til front med en heavy i noe som ikke tåler juling, det er ingen skam i en strategisk tilbaketrekning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...