UriasX Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Haha. Ja, vi var 2 stk T-50-2 som dytta en T95, den kom seg kjapt dit den skulle. Så tenkte jeg etterpå.. dæven.. enn om arty hadde tatt oss ut da.. 3 stk med ett skudd... yikes Hadde dette noe særlig effekt da? De veier jo ikke stort? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Nei, men de har tross alt en del HK i forhold til vekt .. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Sant nok, men som oftest når noe smått prøver å dytte en stor tanks så ender det med masse blåmerker (les: mister hp) Lenke til kommentar
eXa Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Antageligvis ikke noe fortere enn 15km\t Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Litt mer Q&A Q: Are there any ways to get freee gold as a mere mortal? A: Yes, many jobs at Wargaming are available to mere mortals. Q: Will Wargaming take extra measures to safeguard the servers on December 21, 2012? A: The end of the world was cancelled, as it was deemed harmful to the profits of Wargaming. Q: 2500 gold to switch your username is a lot! A: You can avoid this fee by initially choosing a normal username. Q: Why are AMX 50 100 shells more expensive than IS-4 shells? A: French capitalists are ripping you off. 1 Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 hehehe jeg dauer! Dog, skulle gjerne vist grunnen til AMX 50 100 shells, er dyrt og spille den. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 hehehe jeg dauer! Dog, skulle gjerne vist grunnen til AMX 50 100 shells, er dyrt og spille den. Det er fordi AMX 50 100 har så bra armor! Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 har noen laget en world of warplanes tråd ennå`? Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Lag heller world of warships Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Lag heller world of warships Hvorfor det? Warplanes er jo allerede i betaen. Prøvde det første gang i dag faktisk, tror ikke jeg kommer til å spille det noe særlig. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 For warships ser 10 ganger bedre ut ;P 1 Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 har noen laget en world of warplanes tråd ennå`? Nope, og med tanke på NDA'en, og det faktum at folk har fått WoT kontoen sin bannet for å snakke om WoWp, så kommer neppe den tråden på en stund. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Hehe konge runde med t49. Fikk 2 kills og gikk out of ammo. Kjørte for finne arty så kom en ELC AMX og rammet meg, han døde jeg overlevde med 19 hp. Finner deres arty, han kjører mot meg for å ramme meg, og jeg rammer han. 4 kills total ^^ Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 jeg er med i world of warplanes betaen. er det noen lukkede forum jeg kan snakke med andre deltagere på som jeg ikke vet om? da tenker jeg på forum som har wargameing's tilatelse. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Hva med Wargaming sine egne forum? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Oddsen er stor for at du tar selvmord før du har lest ferdig en side der. Jeg er forøvrig også med i WoWp, men har ikke spilt siden alphaen eller noe, fant det ikke særlig bra, og helt håpløst å styre, det være seg med tastatur/mus eller gamepad. Lenke til kommentar
Whitefall Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Hehe..ja, forumet til Wargaming er ikke bra for sjela. Er med i WoWp selv, men ble med å knote litt rundt i alpha og siden har jeg ikke rørt det. Tror jeg blir å stå over den og heller bli med på WoB når det en dag kommer. Men ser ikke at det er noe i veien for en WoWp-tråd så lenge en etterlever NDAen, Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Er ikke WoWP egnet for å spilles med joystick? Har lenge lengtet etter et spill som tvinger meg til å børste støv av... vel.. den har jeg ikke sett på år og dager. Lengter etter et spill som tvinger meg til å investere i en ordentlig joystick! Forøvrig så sliter jeg noe voldsomt med å bringe ned heavy tanks :`( Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Vel, det er vel egnet for det, men hvor mange er det som har en joystick som ikke krever gameport i disse dager? Bortsett fra de som spiller FS da. Jeg har en joystick, men den kan kun brukes med gameport, som Windows slutta å støtte med Vista. Og gameport til USB-adapter er ofte buggy og / eller laggy. Lenke til kommentar
Whitefall Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Tips til spill som tvinger deg til å investere i i joystick må være DCS: A-10C Warthog, så kjøper du til den her joysticken -> http://simhq.com/_technology3/technology_174a.html Er på nippet til å gjøre det selv, meeen sliter litt med å forsvare det økonomisk. Dog er det ganske slitsomt å spille DCS med en Cyborg Evo. / Skal du drepe heavy tanks så gjør som jeg gjør, skyt de i ræva til de dauer. Funker som generell plan. Og ikke gå inn i noen duell front til front med en heavy i noe som ikke tåler juling, det er ingen skam i en strategisk tilbaketrekning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå