-iL- Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Fler og fler spiller arties ser det ut til Grinder jo credits med Löwe og over de nå ~650 kampene er det vel i snitt 1 arty, men i det siste? Er nesten alltid 2, gjerne 3. Har totalt sluttet og spille tier X, og prøver bare 1 hver dag på min ene tier IX tank for og fjerne 2x stjerna. I går med Löwe fikk jeg en med 5 på hver side, på ett av de nye kartene, det med toglinje, og svær ås på ene sida. Resultat? ALLE sto 10 minutt bom stille og ventet på at noen skulle kjede seg nok til og kjøre. Scoutene våre prøvde seg, men kom ikke frem, så prøvde medium seg. Resultat? draw. pjuk. arties gjør for mye alpha til at man kan bevege seg fritt, og det oppfordrer til camping. Jeg vet alt om og hjemme meg fra de, men det er absolutt ikke noe gøy. for tier VIII: 1 arty? morsomme kamper 2 arty? kan være morsomme med mindre det er tier VI+ arty der. 3 arties - mye camping , relativt kjedelig, hvis det ikker er tier V og mindre arties. 4+ ikke noe gøy. Min løsning? Nerf damage på tier VI og høyere arties, med minst 40%, og gi de heller høyere skudd takt. Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Er enig. De burde begrenset arty i høy tier battles. Det blir for mye. Antall og/eller damage burde vært begrenset. Spiller kun Bat Chat og T-54 i tier 9 og 10. Med sixth sense. Flere high tier tanks gidder jeg ikke stresse med å få. Tier 6 til 8-battles gir bedre gameplay. Men det er kanskje delte meninger om dette? Hva mener dere andre? Lenke til kommentar
Whitefall Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Helt enig, har en Patton og en M103, men bruker de kun en gang daglig for 2x. Når driftskostnadene er såpass høye som de er, så er det deprimerende å bli voldtatt av arty uten å knapt ha fått vært i kamp. Kjører en noe stort og tregt som lett blir artymat, er det ikke rart en heller holder seg i dekning når det er 3-4+ artys hos motstanderene. Og det forplanter seg ned til mediums, som ikke har noen grunn til å suse rundt når egne og motstanderenes heavys er i dekning og bare venter på at noe skal kjøre forbi siktet. Så blir en tracka, og bombadert av 5 GWs. Holder meg i tier 5-8, og jobber heller opp vognene til VIII, fremfor å gå for flere IX og X. Lenke til kommentar
zarchon Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Har vært i noen kamper der det var 5 arties på hver side. Utrolig kjedelig kamp, der alle stod og gjemte seg. Selv har jeg bare en tier IX, og det er Lorraine, og den tåler ikke mye av det som disse høy tier aries banker ned over oss.... Har selv et par tre premium tanks, og skjønner ikke hvordan jeg skulle skaffet nok cash uten dem. Synes at kostnaden allerede på tier 8 er relativ høy. Spesielt når en i mange tilfeller kommer på helt håpløse lag, der kampen er over etter 3-4 min. Som nevnt tidligere, så virker det som om man ikke skal ha en spesielt høy win-rate om du stort sett spiller public. Regner med jeg holder meg i tier 5-8 jeg også, som mange andre, de artigste kampene er i disse tiers. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Godt jeg ikke er alene om og føle det slik. Bare synd det har forplantet seg ned til Tier VIII også nå. Tips til moro spilling er derpderpderp! (mitt nye kamprop) hetzer kv-2 E2 M4 PZ III/IV alle med derp, og de 3 første ekslusivt med "gull" (bruker sølv) ammo. Gjør man det ok, går man i overskudd. Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Er enig. De burde begrenset arty i høy tier battles. Det blir for mye. Antall og/eller damage burde vært begrenset. Men det er kanskje delte meninger om dette? Hva mener dere andre? Delte meninger i form av at jeg deler din mening Har sagt det lenge at de burde satt en cap på max 3 arties pr. lag. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Jeg syns 3 på hvert lag blir for mye også, 2 max mener jeg. Arty fører bare til camping.... kjedelig. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Opplever da like mye camping, om ikke mer uten arty og. Uten arty er det knapt vits i å spotte og store trege tanks ender som regel opp bak i sikkerhet. Tenker da på kart med store åpne områder. Malinovka for eksempel. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Det burde også nevnes at mer enn 2 arty på high tier er kjedelig for de som spiller arty også, så det ville vært en vinn-vinn situasjon for begge parter om det ble satt en hardcap på maks 2 tier 6+ arty på hver side. Det vil sikkert føre til lengre køer for de som velger seg arty men det vil i hvertfall jeg gjerne akseptere om det gir bedre MM. Det vil nok også medføre færre kamper uten arty, men de er det så få av i utgangspunktet at det vil være verdt det Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Opplever da like mye camping, om ikke mer uten arty og. Uten arty er det knapt vits i å spotte og store trege tanks ender som regel opp bak i sikkerhet. Tenker da på kart med store åpne områder. Malinovka for eksempel. deg om det, det opplever ikke jeg. Malinovka? alltid 50-80% som går hill. Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Mye arty blir gjerne litt slitsomt. Om ingen scouts kommer seg gjennom, sånn at det meste av arty overlever, ender desse kampene stadig opp med kun arty igjen på begge sider. Akkurat det er jo litt morsomt, men ja. Ville gjerne sett en grense på 3 arty. Cap på damage derimot...næh, trengs egentlig ikke. Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 (endret) Starter i det små jeg. Kjøper meg en sånn premium panther, så bruker jeg den "Leichttraktor" når panthern får smake kjeppen:P Endret 12. november 2012 av Gorzun Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Starter i det små jeg. Kjøper meg en sånn premium panther, så bruker jeg den "Leichttraktor" når panthern får smake kjeppen:P bare forbered deg og bli kalt premium noob. 1 Lenke til kommentar
eXa Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 deg om det, det opplever ikke jeg. Malinovka? alltid 50-80% som går hill. Samme. Og Malinovka er jo ett dårlig eksempel, det kartet er jo det dårligste i hele WOT. Er jo en grunn til at det kalles Campinovka. Det er ett av kartene som er grunnen til at jeg har skrudd av Assault. Men også på encounter er det ubalansert, det er en fordel å begynne på siden ved kirka. Og på standard så går jo dem 2-3 første minuttene med bare på å komme seg opp på hill, eventuelt om du er i en treg tank så sitter du å camper og venter på at dem andre kommer seg opp. Har du en tank som tåler juling og du har noen som kan bli med å hjelpe, flott da kan du kansje ha suksess med å storme over helt i sør ved vannet, hvis ikke så blir du tvungen til å sitte å campe i tilfelle motstanderene gjør det samme, og da må du bare sitte å krysse fingrene for at dem på hill vinner, hvis ikke er du fucked. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Malinovka ble brukt som eksempel fordi det var det eneste navnet på åpne kart jeg kom på i forbifarten. Poenget er likevel der. Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 (endret) bare forbered deg og bli kalt premium noob. Premium boob. Er sykt rævva vognfører Har det med å bli omringet og skutt fra fienden jeg ikke så Men spillet er helt kanon! (pun intended) Endret 12. november 2012 av Gorzun Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Starter i det små jeg. Kjøper meg en sånn premium panther, så bruker jeg den "Leichttraktor" når panthern får smake kjeppen:P Vil anbefale at du kjører alle Tier 1 tanksene du startet med til du har researchet alt på de. Så selger du de så du har slots til andre tanks. Da står du litt friere til å velge og vrake! Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Samme. Og Malinovka er jo ett dårlig eksempel, det kartet er jo det dårligste i hele WOT. Er jo en grunn til at det kalles Campinovka. Det er ett av kartene som er grunnen til at jeg har skrudd av Assault. Men også på encounter er det ubalansert, det er en fordel å begynne på siden ved kirka. Og på standard så går jo dem 2-3 første minuttene med bare på å komme seg opp på hill, eventuelt om du er i en treg tank så sitter du å camper og venter på at dem andre kommer seg opp. Har du en tank som tåler juling og du har noen som kan bli med å hjelpe, flott da kan du kansje ha suksess med å storme over helt i sør ved vannet, hvis ikke så blir du tvungen til å sitte å campe i tilfelle motstanderene gjør det samme, og da må du bare sitte å krysse fingrene for at dem på hill vinner, hvis ikke er du fucked. Malinkova kan være skikkelig morsomt. Med en rask vogn med god veiwrange kan man jo virkelig herje på det kartet. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Det er dem eneste vognene som ikke kjeder ræva av seg på det kartet da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå