BEPP Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 hele greia lukter, det ser ut som selskapet taper penger men nesten alle kostander er kjøp fra nærstående så du skal ikke se bort ifra at han får tilsvarende fra andre selskap han eier også som ikke offentliggjør regnskapsdata.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Enig i det, men nå er det heldigvis mulig for alle å bruke gullammo. Ideelt sett skulle de vært fjernet fra spillet slik at alle stilte likt uansett hva. Men men. De må jo tjene penger da. Om du foreslår at de fjerner en inntekt, hvor skal de da hente inn tapet? Nå kjøper man jo ikke gullammo lenger heller. De koster jo credits nå. Synes det er dumt, det vil være mange flere som bruker disse type shellsa nå. Før var det bare en goldwhore her og der. Og det kunne jeg leve med med tanke på at WG faktisk må tjene penger. De tjener så avsindige penger på premium account at det hadde ikke vært noe problem. Det gjør det nok, men nå er WG blitt et veldig stort selskap. Og eierne vil nok at det skal gå langt over 0, Så å foreslå at de fjerner en innteksfaktor uten å foreslå en ny, blir for naivt. Lenke til kommentar
Quickcraft Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Men om du konstant skal bruke prem ammo så må du jo tjene penger på noe. De fleste kjøper premium eller prem tanks for å tjene det inn igjen vil jeg tro. Har i allefall selv mange prem tanks. Det gjør det bare mindre pay2win at de gjorde ammo tilgjengelig for creds Lenke til kommentar
Efagimo Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Victory! Battle: Malinovka 1. november 2012 15:41:10 Vehicle: Cromwell Experience received: 2 286 Credits received: 64 791 Battle Achievements: Scout, Patrol Duty, Sharpshooter, Mastery Badge: "Ace Tanker" Fantastisk fin tanks den der Britiske Cromwell Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Men om du konstant skal bruke prem ammo så må du jo tjene penger på noe. De fleste kjøper premium eller prem tanks for å tjene det inn igjen vil jeg tro. Har i allefall selv mange prem tanks. Det gjør det bare mindre pay2win at de gjorde ammo tilgjengelig for creds For noen som ikke har premium account eller premium tanks blir det bortimot umulig og konstant skyte med premium, men selv disse kan ha noen få med seg og bruke etter behov. Nå er det bortimot umulig å lage et Free MMO uten at de som betaler får fordeler. Det er bare slik det er. Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 f.eks Löwe har blitt nerfet i rof, armor i turret og hull, hastighet og view range + credit income siden jeg kjøpe den. Sorry, men det der er bare sprøyt. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 f.eks Löwe har blitt nerfet i rof, armor i turret og hull, hastighet og view range + credit income siden jeg kjøpe den. Sorry, men det der er bare sprøyt. Du mener det ja? -Armor er definitivt nerfet både turret og hull, selv om de aldri offisielt har bekreftet det. Vet du har masse kamper med Löwe selv så du burde ha kjent at du ikke lenger er i stand til å stå hull down slik som det faktisk var mulig å gjøre før. -Hastigheten ble redusert med introduksjonen av fysikk. Dette skjedde med mange tunge tanks men det hindrer ikke det faktumet at Löwe kjører treigere over alt bortsett fra i nedoverbakker enn hva den gjorde når jeg kjøpte den. -Credit income er jeg også 100% sikker på. Når var sist gang du så en 140k+ runde i Löwe? Jeg vil påstå at jeg er en bedre spiller nå enn når jeg kjøpte Löwe, men jeg tjener mindre med den enn jeg gjorde før... Dette er også noe som har blitt diskutert i en haug med tråder på diverse WoT forum. -View range: OK denne har sikkert ikke blitt dårligere, kun introduksjon av flere tanks med lengre view/bedre camo enn Löwe som gjør at du oftere blir spottet og skutt av ting du selv ikke er i stand til å se. Lenke til kommentar
BEPP Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Vi ser frem til forsettelsen av debatten Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 (endret) f.eks Löwe har blitt nerfet i rof, armor i turret og hull, hastighet og view range + credit income siden jeg kjøpe den. Sorry, men det der er bare sprøyt. Snipp... Så du har egentlig bare en haug med påstander(konspirasjon) men ingenting konkret å backe det opp med? Endret 1. november 2012 av Kron Lenke til kommentar
Valle79 Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 (endret) f.eks Löwe har blitt nerfet i rof, armor i turret og hull, hastighet og view range + credit income siden jeg kjøpe den. Sorry, men det der er bare sprøyt. Du mener det ja? -Armor er definitivt nerfet både turret og hull, selv om de aldri offisielt har bekreftet det. Vet du har masse kamper med Löwe selv så du burde ha kjent at du ikke lenger er i stand til å stå hull down slik som det faktisk var mulig å gjøre før. -Hastigheten ble redusert med introduksjonen av fysikk. Dette skjedde med mange tunge tanks men det hindrer ikke det faktumet at Löwe kjører treigere over alt bortsett fra i nedoverbakker enn hva den gjorde når jeg kjøpte den. -Credit income er jeg også 100% sikker på. Når var sist gang du så en 140k+ runde i Löwe? Jeg vil påstå at jeg er en bedre spiller nå enn når jeg kjøpte Löwe, men jeg tjener mindre med den enn jeg gjorde før... Dette er også noe som har blitt diskutert i en haug med tråder på diverse WoT forum. -View range: OK denne har sikkert ikke blitt dårligere, kun introduksjon av flere tanks med lengre view/bedre camo enn Löwe som gjør at du oftere blir spottet og skutt av ting du selv ikke er i stand til å se. I begynnelsen aner ikke folk hvor de skal skyte og det er OMG OP GOLD TANK mas i chatten. Folk lærer over tid, og flere og flere har gjerne med seg et gullskudd eller ti i tilfeller der de sliter med å penetrere. Tregere etter physics? Ikke umulig...men den forandringen er vel mer eller mindre universal. Folk maser om at de ikke gidder gå på hill med heavies før, men merker fint liten forskjell....gikk sabla sakte før, og det gjør det fremdeles! Credit income skal jeg ikke si så mye om, har knapt spilt Löwe på månedsvis, men betviler sterkt at dette har blitt nerfet uten lignende nerfing på samtlige tanks. View range, RoF og alt det andre er samme som alltid, men tallene du får opp endret seg da de gikk fra å vise beste oppnåelige stats med 100% crew, ventillation og cola/sjokolade/whatever, til å vise stats for 100% crew. Når det gjelder desse diskusjonene på WoT forumet så bør du ta alt som står der med et årsforbruk salt (ei klype er ikke i nærheten av nok.) Der "diskuterer" folk ting som de har drømt opp og prøver å få folk med seg på at dette er fornuftig. WoT forums kunne like gjerne skiftet navn til Confirmation Bias forums. Så du har egentlig bare en haug med påstander(konspirasjon) men ingenting konkret å backe det opp med? Akkurat! Er så mye konspirasjonsteorier på WoT forumene at jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte... Endret 1. november 2012 av Valle79 Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 f.eks Löwe har blitt nerfet i rof, armor i turret og hull, hastighet og view range + credit income siden jeg kjøpe den. Sorry, men det der er bare sprøyt. Snipp... Så du har egentlig bare en haug med påstander(konspirasjon) men ingenting konkret å backe det opp med? Det er jo hele poenget, Wargaming har aldri offisielt bekreftet noe som helst men etter hver patch fram til og med 7.5 er det alltid etpar tanks som føles helt annerledes uten at det står noe som helst i patch notes. Når man så går på forum for å sjekke om andre har samme opplevelse er det 4-8 tråder om nøyaktig de samme tanksene du selv synes oppfører seg rart. Da er det ikke lenger tilfeldigheter, og selv om det aldri har blitt bekreftet av de eneste som sitter på tallene betyr det ikke at det er rene konspirasjoner... Lenke til kommentar
Quickcraft Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 f.eks Löwe har blitt nerfet i rof, armor i turret og hull, hastighet og view range + credit income siden jeg kjøpe den. Sorry, men det der er bare sprøyt. Du mener det ja? -Armor er definitivt nerfet både turret og hull, selv om de aldri offisielt har bekreftet det. Vet du har masse kamper med Löwe selv så du burde ha kjent at du ikke lenger er i stand til å stå hull down slik som det faktisk var mulig å gjøre før. -Hastigheten ble redusert med introduksjonen av fysikk. Dette skjedde med mange tunge tanks men det hindrer ikke det faktumet at Löwe kjører treigere over alt bortsett fra i nedoverbakker enn hva den gjorde når jeg kjøpte den. -Credit income er jeg også 100% sikker på. Når var sist gang du så en 140k+ runde i Löwe? Jeg vil påstå at jeg er en bedre spiller nå enn når jeg kjøpte Löwe, men jeg tjener mindre med den enn jeg gjorde før... Dette er også noe som har blitt diskutert i en haug med tråder på diverse WoT forum. -View range: OK denne har sikkert ikke blitt dårligere, kun introduksjon av flere tanks med lengre view/bedre camo enn Löwe som gjør at du oftere blir spottet og skutt av ting du selv ikke er i stand til å se. Så vidt jeg vet har vel credit faktoren blitt satt ned. Utenom det er det vel ikke så mye mer i de påstandene dine da det har kommet mange nye tankser med feks bedre kanon. Dessuten har mange lært seg weakspots på löwen, og den er ikke vanskelig å penne idet hele tatt. I begynnelsen var det heller ikke så mange som hadde høy tier heller. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Skal ikke nekte for at 99% av hva som skrives på det forumet ikke er verdt pixlene i skriften, men det finnes også et og annet tenkende menneske der som vet hva de snakker om. Sier ikke at Löwe alene har blitt rammet av credit nerf, tvert imot så har det skjedd med svært mange. Ikke minst når de tok bort funksjonen som gjorde at du fikk mer cash for å skade høyere targets (sånn som XP fremdeles virker). Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Her er T29 battelen jeg pratet på http://mwreplays.com/replay/G8MKDN2LISW1/ feedback er velkomment! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Enig i det, men nå er det heldigvis mulig for alle å bruke gullammo. Ideelt sett skulle de vært fjernet fra spillet slik at alle stilte likt uansett hva. Men men. De må jo tjene penger da. Om du foreslår at de fjerner en inntekt, hvor skal de da hente inn tapet? Nå kjøper man jo ikke gullammo lenger heller. De koster jo credits nå. Synes det er dumt, det vil være mange flere som bruker disse type shellsa nå. Før var det bare en goldwhore her og der. Og det kunne jeg leve med med tanke på at WG faktisk må tjene penger. De tjener så avsindige penger på premium account at det hadde ikke vært noe problem. Det gjør det nok, men nå er WG blitt et veldig stort selskap. Og eierne vil nok at det skal gå langt over 0, Så å foreslå at de fjerner en innteksfaktor uten å foreslå en ny, blir for naivt. Selvfølgelig, derfor har jeg heller ikke foreslått det Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Skal bli gøy å kjøre su-26 og t82 med bare gullammo! husk at t82 er bare på tier 3 og har også 105mm kanon! Testet noen runder med T82 og SU-26 i går. Med 5 - 6 goldshells. Morsomt Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 (endret) Er det ikke goldshells som har så jevelig høy pen drop over range? Endret 2. november 2012 av XfsB Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Er det ikke goldshells som har så jevelig høy dmg drop over range? Ingenting som har dmg drop. men APCR shells har stor penetration drop over avstand. Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 (endret) Er det ikke goldshells som har så jevelig høy dmg drop over range? Ingenting som har dmg drop. men APCR shells har stor penetration drop over avstand. var selvfølgelig penetration drop jeg mente ja. Og av den grunnen loader jeg bare 2 goldshells på JT-en min for å ta ut den ene med/light jevelen som altid skal rushe å side hugge meg. Endret 2. november 2012 av XfsB Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Er det ikke goldshells som har så jevelig høy dmg drop over range? Ingenting som har dmg drop. men APCR shells har stor penetration drop over avstand. var selvfølgelig penetration drop jeg mente ja. Og av den grunnen loader jeg bare 2 goldshells på JT-en min for å ta ut den ene med/light jevelen som altid skal rushe å side hugge meg. Nå må man ikke glemme at pen er mye høyere for APCR i utgangspunktet, så selv om penetration drop er større vil du som oftest ha høyere pen på skuddet når du skyter. Høytier kanoner har også langt mindre drop i pen enn lavtier kanoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå