Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mulig dette har vært oppe før men konvertering av credits til gull skudd? SuperPershing vil feks få en insane penetration og er du en OK spiller så vil du ihvertfall ikke tape credits...her blir det mye stats padding frykter jeg...er nesten fristet selv har 12 Mill credits og pt ingen spesielle ting jeg har behov for å kjøpe mao kan jeg banke rundt i å skyte gull i hue og ræva i flere måneder fremover så lenge jeg sørger for å kjøre mye premiums..

Endret av BEPP
Lenke til kommentar

Blir spennende med Britiske tanks. Eneste er at en fortsatt har så alt for mye å gjøre i de andre tanks-tree :) Men men, blir skøy og starte på Tier I igjen og, er jo de lavere Tier kampene som egentlig er artige..

 

Hva gull-ammo angår, så er det vel greit å fylle opp med noen skudd for å ha i bakhånd.

 

Er også spent på remaken av de fire kartene.

 

Men, så får vi sikkert en hel haug med nye spillere igjen, som ikke har forstått at det handler om lag-spilling, så vi må venne oss til enda mer lemmingstrains fremover........

Lenke til kommentar

Enig i det, men nå er det heldigvis mulig for alle å bruke gullammo. Ideelt sett skulle de vært fjernet fra spillet slik at alle stilte likt uansett hva. Men men.

Men det er forsatt et pay2win element. De som har råd til premiums vil kunne finansiere en større mengde gull ammo enn andre. Jeg har Type 59, T34 og SuperPershing og kan farme extremt mye credits som igjen kan konverteres til gull med disse. I Norge har muligens mange råd men du skal ikke langt utenfor Norges grenser før det å hele tatt kunne betale for prem acc og kjøpe en vogn for 10.000 gull er en issue.

Lenke til kommentar

Hetzer og VK2801 med 105mm og gullammo for credits er HYSTERISK morsomt! Hetzer'n oneshotter alt egen tier og nedover, og VK2801 kan plutselig gjøre en forskjell, selv i tier 10 kamper!

 

Speaking of, hadde en tier 10 kamp med 2801 der laget mitt tapte...allikevel fikk jeg mer exp enn noen på vinnerlaget. Og gjorde mest damage av samtlige på begge lag :D

Lenke til kommentar

Enig i det, men nå er det heldigvis mulig for alle å bruke gullammo. Ideelt sett skulle de vært fjernet fra spillet slik at alle stilte likt uansett hva. Men men.

Jeg har Type 59, T34 og SuperPershing og kan farme extremt mye credits som igjen kan konverteres til gull med disse.

Kan man gjøre credits til gull?

Lenke til kommentar
Mulig dette har vært oppe før men konvertering av credits til gull skudd? SuperPershing vil feks få en insane penetration og er du en OK spiller så vil du ihvertfall ikke tape credits...her blir det mye stats padding frykter jeg...er nesten fristet selv har 12 Mill credits og pt ingen spesielle ting jeg har behov for å kjøpe mao kan jeg banke rundt i å skyte gull i hue og ræva i flere måneder fremover så lenge jeg sørger for å kjøre mye premiums..

 

Tenker det samme som deg. Har ikke behov for flere tanks. Har det jeg trenger for å ha det gøy.

Kan spille med T34 og Superpershing. Laste inn credits for å kjøpe gullskudd. 5 til 10 gullskudd pr tanks bør gå greit.

Lenke til kommentar
Enig i det, men nå er det heldigvis mulig for alle å bruke gullammo. Ideelt sett skulle de vært fjernet fra spillet slik at alle stilte likt uansett hva. Men men.
Jeg har Type 59, T34 og SuperPershing og kan farme extremt mye credits som igjen kan konverteres til gull med disse.
Kan man gjøre credits til gull?

 

Nei det går desverre ikke. Tipper BEPP her mener gullammo, som nå kan kjøpes for credits :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...