Datasmurf Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Lurer på om jeg skal kjøpe meg enda en low tier. Hvordan er T18 ift. AT-1? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Finnes det en logikk eller rød linje blant stridsvognene til usa, tyskland og russland? Altså, at usa har best armor, tyskland mest kraft i kanonene, og russland mest fart i kjøretøyene sine? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 USA har i alle fall ikke best armor. Det tror jeg får gå til tyskerne. De får vel 10% ekstra armor grunnet "German steel" elns. USA er vel gigantiske kanoner på hjul og russere er brawlere (unntatt T-28 som virkelig er en sniper og KV som er til for å leke gjemsel og erte andre). Russerne har vel også de "beste" tanksene. I alle fall leser jeg at flere anbefaler folk å levle opp russerne først og så begynne på de andre landene, for å lære seg hvor lett det kan være elns. Lenke til kommentar
Blake Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Lurer på om jeg skal kjøpe meg enda en low tier. Hvordan er T18 ift. AT-1? Nå har jeg ikke testet AT-1, men T18 tar det meste av Tier 2 på 1 treff med 75mm howitzer. Og har i tillegg er den rask (48km/t) og er godt pansret (51/32/25) med 130hp. Den er bare helt rå for en Tier 2. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Og jeg eier den likevel i både Hotchkissen og T2 Light-en. Lenke til kommentar
Blake Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Og jeg eier den likevel i både Hotchkissen og T2 Light-en. Greit nok det. TD's har jo tendens til å bli spist av raske tanks. Og T18 er en tank alle har tilgang til så og si med en gang, uten å måtte kjøpe premium tanks. Og jeg for min del syntes T18 er en kjempemorsom tank å spille. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Ja ja, hver sin lyst. Gled deg til M36. Den er . Gleder meg til jeg får gjort nok daily doubles til å få T25 AT. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Noen som er med i en klan her inne? Hadde vært kult å vært med i en norsk(om det finnes). Lenke til kommentar
MentholBlaster Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 USA har i alle fall ikke best armor. Det tror jeg får gå til tyskerne. De får vel 10% ekstra armor grunnet "German steel" elns. USA er vel gigantiske kanoner på hjul og russere er brawlere (unntatt T-28 som virkelig er en sniper og KV som er til for å leke gjemsel og erte andre). Der tar du nok feil. USA har best armor her i spillet. Hva som enn gjelder virkeligheten, så er det iaf sånn at USA tanks har best armor her....! Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Tja, det varierer jo mye. USA har nok generelt best turret armor, men neppe hull. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Du har vel rett i at de har god turret-armor, men hull, meh. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Bare jeg som sliter med å lese spesifikasjoner? Kikker på ny tank, men det står feks. "armor - up tp 75mm" , men jeg finner ikke samme tall igjen etter å høyreklikka og lest litt på tanksen. Lenke til kommentar
big_glasses Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Noen som er med i en klan her inne? Hadde vært kult å vært med i en norsk(om det finnes). Du har Norwegian Trolls Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Jeg har ikke peiling på hvilke klaner som eksisterer på den europeiske serveren, unntatt den jeg er med i, "Hetzers Gonna Hetz", og den er kun for medlemmer av Something Awful. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Ha-ha, spiller på test-serveren nå. Gud bedre med russere. :| Lenke til kommentar
BEPP Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 TIPS og RÅD IS 3 Har grinda german og ussr line mer eller mindre paralellt. Bestemte meg etter litt reasearch å gå for IS 3 vs KT...men selv etter oppgradering til BL 9 kanon så sliter jeg seriøst. Blir tatt ut raskt i nesten alle matcher hittil enten i Brawling med T9/10 eller ofte! one shotta av arty, har fått det for meg at man bør splille agressivt med denne men sliter seriøst...kan bli deppa av mindre, angrer på at jeg ikke gikk for KT...noen som har tips for IS - 3 eller har hatt problemer i overgangen til de "store" gutta? VK3601H er forøvrig favoritten hittil....masse sniper medals og funger som bare f.... ellers så er spillet konge, neste delmål må bli T54...bare ca 300.000 xp igjen Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Det tok litt tid å venne seg til IS-3. Det er lett å komme i trøbbel, siden den er såpass rask at du havner midt blant fiender før andre rekker frem. Jeg prøver å holde meg i bevegelse, lite front-mot-front. Dukker frem, skyter, kjører rundt et kvartal og angriper bakfra. Jeg bruker den vel egentlig mer som en medium. Den er smidig, og jeg prøver å bruke den fordelen for alt det er verdt. IS var vel også litt sånn? Synes KV-3 og IS-4 er relativt like i spillestil, mens IS, IS-3 og IS-7 ligner på hverandre. Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Finnes det en logikk eller rød linje blant stridsvognene til usa, tyskland og russland? Altså, at usa har best armor, tyskland mest kraft i kanonene, og russland mest fart i kjøretøyene sine? Ingen fullstendig linje, da det er unntak over hele linja, tror jeg. Men hvis du ser på T10 til hver av nasjonene, er de relativt representable for resten av laget. Tysk har stort sett relativt god armor og er de beste til å treffe der du sikter. (Accuracy) De gjør ikke akkurat mest damage, men til gjengjeld har de god penetration, så du stort sett ikke har noe problem med å penetrere noen som er minst et tier høyere enn deg. Russisk er generelt sett raske, men den raskeste tanksen i spillet, er amerikansk (T2 Light) feks. Generelt er russiske gode å styre, men de har ikke spesielt mye HP eller armor (En del unntak på armor, i hvert fall). De gjør medium med skade, generelt sett, og har en helt grei penetration. Amerikansk har en fordel som ikke kommer fram i statsene (dumt nok). Det er at de kan senke turreten veldig lavt, generelt sett er de langt bedre på dette enn andre tanks. armoren dems er hovedsaklig sterkest i turret (spesielt fronten) men hull er som regel en grei plass å finne frem til. Kommer du på siden eller bak en amerikansk, er de ofte svakere enn de andre (men så godt som alle tanks er svake bak, og forsåvidt på sidene. Minst er nok igjen tyskerene). Amerikansk gjør generelt mest damage, og det kombinert med at du har sterk turret, gjør at amerikansk som regel er kjipest å møte front-to-front, spesielt hvis den amerikanske plasserer seg i "hull down", som betyr at den utnytter hvordan kannonen kan senkes osv. slik at du ikke klarer treffe den svake delen. Min påstand er at russisk gjør seg best for de som ikke har en spesiell taktikk eller ikke ønsker å forandre spillerstilen oppigjennom. Det er du egentlig nødt til med både tysk og amerikansk. Og selfølgelig kan du forandre med russisk også, og da vil de bli bedre. Det ser ut til å være en vanlig mening at de russiske er "best". I klanen vår er vi ikke så sikre. Det kommer faktisk helt an på hvordan du spiller. Det er den absolutt avgjørende detaljen i hvilket land som er best. Med andre ord er det rett og slett balansert ;-) Noen som er med i en klan her inne? Hadde vært kult å vært med i en norsk(om det finnes). Vi har en helnorsk klan (utenom en islending, da ) som er svært aktive og med mange gode connections. Vi er delt opp i to klaner (blir sikkert snart tre også) siden det bare er plass til 100 per klan. Alle sammen bruker samme forum og samme TeamSpeak-kanal, så i praksis betyr det ikke så mye. Det eneste det i praksis betyr, er at du ikke får være med på ClanWars før du kommer til minst Tier 8. (Dersom du har vist deg aktiv da, blir du satt over til førsteklanen), men det er uansett ingenting å gjøre i ClanWars før du har T8+, fordi det er mange T10 der og de spiser T8 og alt under til frokost Vi har gjort det veldig bra i ClanWars, vi tok over hele Norge, Island og Danmark, men så begynte vi å spille mer for gøy og for trening, noe vi fremdeles gjør til ClanWars går ut av Beta, og derfor bare koser vi oss nå. Når du er med i underklanen vil du kunne bli med på company battles og platoons med førsteklanen, og man går stadig vekk i slike løsninger Det er utrolig godt miljø, og åpenhet for alle, sammen med at vi er en seriøs klan, hvor de fleste lederene kjører Leopard II her i Norge, og er befal osv. Klanen er Victrix Legion, vi følger også en del andre spill. Det er bare å søke deg inn hvis du er interessert (Og det gjelder alle som leser dette). www.victrixlegion.com Lenke til kommentar
HTL Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Victrix har nå så smått begynt å våkne i fra ”ferie”-modus i Clan Wars De siste dagene har vi samarbeidet med 1PDD som er dansk, og begynt å rulle innover vestkysten i Afrika. CW Kart sør Som Leifen sier er det bare å søke til Victrix, men har du som mål å bli med i CW (VI) krever det en del spilling, og høy tier. Du må også være over 18 år. Vi tar også inn spillere som litt nå og da i VI_II. Alle nye medlemmer må være i VI_II i 14 dager. Håper vi får se flere Norske klaner på CW kartet i fremtiden. Tips andre klaner ikke tenk på CW før dere kan stille med et lag av tier 10 Hvy, tier 9 Med og arty Tier 7-8. Et par Hvy tier 10 kan erstattes med tier 9 Hvy, men ikke i by kart. I Victrix vil du få den hjelpen du trenger hvis det er noe i WOT du lurer på. Vi har med oss noen vilt flinke WOT-spillere. Player stats Player stats Player stats Player stats Mvh HTL 9-2 VI Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 (endret) Tja, det varierer jo mye. USA har nok generelt best turret armor, men neppe hull. Tja, T95 er jo den Tden og tanksen som har sterkest front hull armor i hele world of tanks. Endret 3. august 2011 av Kron Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå