Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har oppdaget noe snedig i det siste. jeg har to elitevogner (VK2801 og en JagdPanther) som jeg kjører litt rundt med. "problemt" mitt er at jeg ikke får XP for dem når jeg bruker dem.

det ramler inn penger, men ikke XP etter kampene.

jeg vet ikke hvor lenge dette har pågått, men jeg oppdaget dette for en ukes tid siden.

 

er det noen andre her inne som har sett noe lignenede? jeg har andre Elitevogner og der er det som det skal.

er det bare et vist antall vogner i garasjen som gir poeng?

jeg kjører på premium.

Lenke til kommentar

Jeg har oppdaget noe snedig i det siste. jeg har to elitevogner (VK2801 og en JagdPanther) som jeg kjører litt rundt med. "problemt" mitt er at jeg ikke får XP for dem når jeg bruker dem.

det ramler inn penger, men ikke XP etter kampene.

jeg vet ikke hvor lenge dette har pågått, men jeg oppdaget dette for en ukes tid siden.

 

er det noen andre her inne som har sett noe lignenede? jeg har andre Elitevogner og der er det som det skal.

er det bare et vist antall vogner i garasjen som gir poeng?

jeg kjører på premium.

 

Over de crewet er lista er det en sjekkboks for accelerate crew training. Den er nok haka av. Hvis du tar vekk haka får du all xp og kan konvertere den

Lenke til kommentar

Likte også den gamle MM bedre. Mye mer variasjon i kampene. Og utrolig morsomt når man som underdog fikk til en skikkelig godrunde!

 

Og hva med de 9 andre rundene der du kom i T-28 og ble instagibbet av en T8 tank? Nye MM er det beste de har gjort med dette spillet, nå har alle en sjanse til å bidra uavhengig av hvor på lista de havner i stedet for at halve lista er kanonføde for tankene på toppen.

 

Jeg savner de gode gamle dager hvor jeg var kongen på haugen med en tier 9 eller 10. Nå er ofte halve laget tier 10. Du får ikke den spesielle følelsen lenger, men det er vel mer rettferdig sånn.
Det var jo selvsagt morsomt når du havnet som den eneste T10 tanken og kunne rushe hodeløst inn i 5-6 fiender og komme ut med noen riper i lakken, men for alle andre var det relativt håpløst. Beste eksempelet må være gamle IS-4 som eneste T9 med f.eks en Patton på motstanderlaget. Legg til den situasjonen som av og til skjedde med at du har 1 tier 8 og kanskje 2 t7 og resten var rusk under dette igjen og du har en festlig match for 1 spiller av 30.

 

Tjah.. man lærte å være forsiktig. Om man fikk grisebank så er det jo oftest en selv som hadde driti på draget.

Likte fortsatt den gamle MM bedre

Lenke til kommentar
Tjah.. man lærte å være forsiktig. Om man fikk grisebank så er det jo oftest en selv som hadde driti på draget. Likte fortsatt den gamle MM bedre

 

Da får vi bare enes om å være uenige, for jeg står fortsatt for at gamle MM var alt for dårlig og at kampene er mye mer fair og balanserte nå.

 

Det virker som om det er flere spillere i høye tiers uten peiling på foran og bak på tanksen sin, men sånn vil det alltid være i MMO's der det er grinding som gir fremgang. Det vil ikke MM kunne gjøre stort med ^^

Lenke til kommentar

Foretrakk også den gamle MM-en. Ja, det er jevnere kamper nå, men jeg likte variasjonen. Nå får man ikke lenger de spektakulære opplevelsene, og man trenger ikke tilpasse seg i samme omfang som før. Husker for eksempel godt en runde hvor jeg tok en Maus med Tiger, nesten alene. Sånt skjer ikke lenger. Jeg likte at det fantes skumle tanks på slagmarken som du måtte passe deg for, og at man til tider måtte gå sammen med flere andre for å ta has på det ene monsteret av en KV (eller hva det måtte være) hos fienden. Det var også morsomt å en sjelden gang i mellom få følelsen av at man faktisk kjørte noe farlig. Nå kan omtrent alt skade alt, alltid. Synes ikke spillet blir bedre av at alle tanks alltid er jevnere i nivå, det krever bare mindre av spillerne.

Lenke til kommentar
Jeg har ikke spilt siden juni eller noe. Har logget på, patchet og oppdatert mods, sett om det var noen kjentfolk på og prompte logget av igjen til fordel for andre spill. :p Kan ikke huske noe ny MM i starten av sommeren i alle fall.

 

ok.

 

Nye MM er genial, du får alltid +- 2 tiers og kjempe mot, noe som gjør spillet fryketlig mer balansert. (utenom light tanks og arties, men det vet vel en ringrev som du).

Mange tanker ble rebalansert pga av dette, noen til det verre, noen til det bedre.

 

feks, kv-1S eier jo nå det aller meste, men også M4 og PZIV med derps er kjempemorsomme og spille.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...