ignoreme Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Flere her som sliter med: "synchronizing equipment and consumables" under oppstart? Ser mange på wot-forumet sliter med det samme, uten at de har kommet med en fiks. Har slettet spillte og alle tilhørende filer jeg har kunnet finne, uten at det har hjulpt nevneverdig etter en reinstallering. Som andre på WOT forumet nevner, så kan man drepe applikasjonen 2 ganger, for å så komme inn den tredje gangen.... :S Lenke til kommentar
Quickcraft Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Det er lagspikes all over the place. Slet med det samme i sta, men kom meg inn etter hvert. Servern er under ganske mye press om dagen ser det ut som Lenke til kommentar
Efagimo Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 FY FLATE!! Trudde øyrene mine skulle bli heilt øydelagde når eg fyrte av eit skudd med min JPZE 100! :O Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Sliter med å logge på selv for øyeblikket, samme melding som nevnt over. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 http://forum.worldoftanks.com/index.php?/topic/165304-current-log-in-issues-info-here/ Her er tråden for feilen. De jobber vist med å fikse problemet:) Lenke til kommentar
MentholBlaster Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Har re-innstallert 4 ganger nå, og får fortsatt den samme beskjeden hver gang Noen som vet om det er noe i innstillingene på pc'en som må stilles? Har du putta inn noen mods? I så fall, prøv uten. Om ikke, har du installert fra samme fil 4 ganger, eller lastet ned installasjonsfilen hver gang? Nei, jeg har ingen mods. Prøver å lete etter "programmets hendelseslogg", men finner ikke den. Når du sier du har slettet alt av WOT-filer, tar du da med det som ligger i X:\Users\dittwindowsloginnavn\AppData\Roaming\wargaming.net ? Om ikke det hjelper heller såe....er jeg tom for idèer. Yup - den var også slettet, Om ikke WOT har annen løsning, så må vel jeg gå den lange veien å reformartere harddisken - for på den måten å starte 100% på "blanke ark". Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 (snip...) Prøvd å oppdatere videodriver, eller kjøre WoT som admin? Lenke til kommentar
johanf Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Jeg slet også med å logge på går, og tok den lange veien med å reinstallere spillet uten at det hjalp. Så begynte jeg å lete etter tråder, og det hjalp å fjerne mappa som %appdata%\Roaming\wargaming.net At man er villig til å reformatere og legge inn OS på nytt, er for meg helt uforståelig. Hvis spillet er så viktig for deg, vil jeg tro du har et problem. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 At man er villig til å reformatere og legge inn OS på nytt, er for meg helt uforståelig. Hvis spillet er så viktig for deg, vil jeg tro du har et problem. Det er jo en relativt enkel prosess og er uansett noe man burde gjøre en gang i blant. Dessuten har han mest sannsynlig investert både tid og penger i det spillet der og vil gjerne fortsette å bruke det. Blir litt som å slutte å kjøre bilen sin fordi man mister nøkkelen og ikke gidder og lete... 1 Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Jeg slet også med å logge på går, og tok den lange veien med å reinstallere spillet uten at det hjalp. Så begynte jeg å lete etter tråder, og det hjalp å fjerne mappa som %appdata%\Roaming\wargaming.net At man er villig til å reformatere og legge inn OS på nytt, er for meg helt uforståelig. Hvis spillet er så viktig for deg, vil jeg tro du har et problem. nei det hjalp ikke. Var bare flaks at du kom på. Eneste løsningen som hjalp var og lure login processes med og tukle med windows hosts fila. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Vel, jeg slet med å logge på, fjerna mappa og da funka det med en gang. Kall det gjerne tilfeldig, men det gikk ikke før, fungerte etterpå. Also, jeg nekter å tro at "alle" fikk problemer med klienten samtidig. Dette var nok et problem relatert til noe som skjedde på serversiden. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Vel, jeg slet med å logge på, fjerna mappa og da funka det med en gang. Kall det gjerne tilfeldig, men det gikk ikke før, fungerte etterpå. Also, jeg nekter å tro at "alle" fikk problemer med klienten samtidig. Dette var nok et problem relatert til noe som skjedde på serversiden. Sånn. Dermed hva man gjør på klienten siden hadde ingenting og si. Problemet var de forskjellige log in nodene, noen av de fungerte andre ikke, som regel ble man re-routet til den som ikke fungerte. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Det var jo en grunn til at det ble unscheduled restart av serverne i går, og etter det funka det jo flott så Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Det var jo en grunn til at det ble unscheduled restart av serverne i går, og etter det funka det jo flott så Tok dem bare 5 timer og gjøre det. Amatører Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Det er da rimelig standard for hviterusserne, så vidt jeg husker. Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Det var jo en grunn til at det ble unscheduled restart av serverne i går, og etter det funka det jo flott så Tok dem bare 5 timer og gjøre det. Amatører Det er da rimelig standard for hviterusserne, så vidt jeg husker. 1 Lenke til kommentar
zarchon Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Spilte litt igår kveld, og det eneste jeg har merket er at det tar mye lengre tid å logge inn i selve spillet. Står jo syncronizing i evigheter, men har alltid kommet inn. En annen ting som begynner å bli litt vel irriterende, er at jeg uansett hvilken vogn jeg velger, så kommer jeg på et noob-lag, uten noen form for samspill overhodet. Som jeg har nevnt tidligere, så er det utrolig hvor mye dårlige spillere som finnes, til og med i høy tier på randoms......... Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Spilte litt igår kveld, og det eneste jeg har merket er at det tar mye lengre tid å logge inn i selve spillet. Står jo syncronizing i evigheter, men har alltid kommet inn. En annen ting som begynner å bli litt vel irriterende, er at jeg uansett hvilken vogn jeg velger, så kommer jeg på et noob-lag, uten noen form for samspill overhodet. Som jeg har nevnt tidligere, så er det utrolig hvor mye dårlige spillere som finnes, til og med i høy tier på randoms......... La merke til at det var bortimot 100 000 spillere på den europeiske serveren i går, så det er tydelig at mange som ikke spiller til vanlig er innom og tester 8.0. Tipper det roer seg ned etterhvert og synker mot et mer normal nivå på si 50-60 000 spillere. Det vil også redusere antall ubrukelige lodotter en smule, men ikke my Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 En annen ting som begynner å bli litt vel irriterende, er at jeg uansett hvilken vogn jeg velger, så kommer jeg på et noob-lag, uten noen form for samspill overhodet. Som jeg har nevnt tidligere, så er det utrolig hvor mye dårlige spillere som finnes, til og med i høy tier på randoms......... Jepp, kunne i grunnen hatt "lemmings" på copy-paste i helga, for det skjedde i omtrent samtlige runder at hele laget minus meg og artilleriet forsvant én vei. Dog går det begge veier for herrejesus som motstanderen sugde også noen ganger (type null tap på eget lag). Generelt synes jeg det var ekstremt ujevne kamper. Report-funksjonen ble også flittig benyttet da jeg flere ganger opplevde at lagkamerater skulle teste ut fysikken ved å forsøke å dytte meg utfor bruer, skrenter o.l. Får håpe det roer seg etter hvert... Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Vil anbefale å gå for t110e5 først, deretter m48 patton. Begge er knallgode tankser Nok xp til å ta T32 nå, pluss litt til, eller jeg kan komme meg opp til T7 eller noe på medium hos Amerikanerne tenker jeg. Vil jo helt klart ha T110E5'en, men allikevel greier jeg ikke helt å bestemme meg. Hvis jeg velger T32 også får jeg plutselig lyst på medium, så vil jo det ta en liten stund Blir Amerikaner, det er jeg sikker på hvertfall, hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå