Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så langt er det tja. Physics er jo litt artig, og kan føre til en del ting som ikke hadde funka før. Så f.eks en Object 268 som var siste gjenværende tanks på fiendelage, stå på hill nær basen nord på Mines. Når folk på laget mitt kom opp bakken og durte mot ham, rygga han like godt utfor kanten på østsiden. IS-7'en på mitt lag durte selvfølgelig etter, men det åpner jo for litt nye ting!

Ellers så er den nye battlescreenen jævla bra. Savner bare at de har med total damge, i stedet for at du må klikke på hvert navn for å finne ut av den biten. Nye research screen suger derimot. Mulig jeg synes det fordi den er litt uvant. Men når jeg går fra den tilbake til garage så minimeres samtlige chatvindu, det irriterer en del.

Lenke til kommentar

Ble ikke så mange kamper på meg i går, men likte egentlig godt det jeg så, og hørte ikke minst! Stod ved siden av en JPzE100 som skjøt, fy faen til omph! den saken har :eek:

Forøvrig skrudde jeg av assault som det første jeg gjorde. Det resulterte i at 90% av kampene ble encounter i stedet, og var det jeg hadde spådd på forhånd.Hvis du ikke tar bort encounter kommer du til å få svært mange sånne siden mange har fjernet den muligheten.

Muligheten til å fjerne assault og encounter er forøvrig disablet for platoons så jeg regner med at man stort sett ender opp i assault matcher som platoon...

Lenke til kommentar

Kommer meg ikke inn i spillet etter den nye oppdateringen. Får denne meldingen når jeg

prøver å starte spillet;

"Critical error.

Error launching game.

The application cannot continue.

For details, see log file."

Kan ikke finne noe feil i log files, så kanskje jeg må avinnstallere, og innstallere på nytt?

Lenke til kommentar
Kommer meg ikke inn i spillet etter den nye oppdateringen. Får denne meldingen når jeg prøver å starte spillet; "Critical error. Error launching game. The application cannot continue. For details, see log file." Kan ikke finne noe feil i log files, så kanskje jeg må avinnstallere, og innstallere på nytt?

Det vil i hvertfall fungere. Har du flyttet mods fra 0.7.5 til 0.8.0?

Lenke til kommentar

Har re-innstallert 4 ganger nå, og får fortsatt den samme beskjeden hver gang :(

Noen som vet om det er noe i innstillingene på pc'en som må stilles?

Har du putta inn noen mods? I så fall, prøv uten. Om ikke, har du installert fra samme fil 4 ganger, eller lastet ned installasjonsfilen hver gang?

Lenke til kommentar

Har re-innstallert 4 ganger nå, og får fortsatt den samme beskjeden hver gang :(

Har du putta inn noen mods? I så fall, prøv uten. Om ikke, har du installert fra samme fil 4 ganger, eller lastet ned installasjonsfilen hver gang?

Nei, jeg har ingen mods.

Lastet ned 1 gang via siden deres - og prøvde den 2 ganger.

Lastet så ned via torrent 1 gang, og kjørte den 2 ganger - og som sagt alle 4 gangene med samme resultat.

Har slettet absolutt alt av WOT-filer mellom hver gang.

Har nå sendt mail til WOT-support, og håper de kan hjelpe.....(?)!!!

NB: I Notisblokk for WOTLauncher står det bl.a skrevet:

system error: (0x36B1)"Programmet kunne ikke starte fordi programmets sidestillingskonfigurasjon er feil. Se programmets hendelseslogg for nærmere informasjon."

Prøver å lete etter "programmets hendelseslogg", men finner ikke den.

Endret av MentholBlaster
Lenke til kommentar

Nei, jeg har ingen mods.

Lastet ned 1 gang via siden deres - og prøvde den 2 ganger.

Lastet så ned via torrent 1 gang, og kjørte den 2 ganger - og som sagt alle 4 gangene med samme resultat.

Har slettet absolutt alt av WOT-filer mellom hver gang.

Har nå sendt mail til WOT-support, og håper de kan hjelpe.....(?)!!!

NB: I Notisblokk for WOTLauncher står det bl.a skrevet:

system error: (0x36B1)"Programmet kunne ikke starte fordi programmets sidestillingskonfigurasjon er feil. Se programmets hendelseslogg for nærmere informasjon."

Prøver å lete etter "programmets hendelseslogg", men finner ikke den.

Når du sier du har slettet alt av WOT-filer, tar du da med det som ligger i X:\Users\dittwindowsloginnavn\AppData\Roaming\wargaming.net ?

Om ikke det hjelper heller såe....er jeg tom for idèer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...