Datasmurf Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Jeg liker T25/2. Forstår ikke hvorfor så mange badmouther den. Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Ser ut som 8.0. kommer idag? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Med gullammo trenger man jo bare bruke auto aim, bortsett fra høy tiers mot maus osv... Men med tanke på hvor dyrt det er å bruke gullammo (med mindre man er i en top clan), så er det jo sånn sett balansert. Synes det er kjipt at de som liker å sløse penger skal få en fordel, mitt største problem med F2P. Ha-ha, om du tror du bare trenger å bruke auto aim ... Det kommer relativt lite godt ut av å bruke auto aim, noen sinne. Ofte sikter den jo bare på midten av tanksen, og ofte blir det bounce. Og så dyrt er det ikke, spesielt ikke om du husker å kjøpe store mengder når det er salg. Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Spiller endel tier 6 fortiden. Favorittene er M18 Hellcat, VK3601 og KV-1S. Fullt oppgraderte er de utrolig morsomme. VK3601 har litt dårlig penetration på top gun, men tar med meg 3 gullskudd just in case. Er man matchet lavt eller det er krise, kan man snu kampen med de gullskuddene. Pay to Win?.. ja Den bouncer mye, særlig når man vinkler, og er topp tank i en match. Kanonen på KV-1S og Hellcaten er rå. Kan gjøre mye skade selv om man er matchet lavt. KV-1S gjør like mye damage som BL9 på IS3 Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 (endret) Dårlige grunner! Tanks kan bli gjort om i fremtiden, og da angrer man. Er man lei en tank, ikke spill den på en stund. Penger? Kjør noen ekstra runder på tier V tanks eller premium tanks om du har. Man har da ikke tid til å spille med 120 forskjellige tanks om dagen. Blir en tank buffet og man har lyst å spille den igjen, så kjøper man den. Er jo bare å kjøre noen ekstra runder på tier V tanks eller premium tanks om du har? Når det gjelder tier 8 og oppover er jeg enig, da begynner det å bli dyrt å selge/kjøpe tilbake huh hvor skrev jeg noe om og kjøre alle tankene mine hver dag? er ikke derfor jeg har de re-kjøpe en tank? da har man i teorien betalt dobbelt for den, og som posteren over deg sier, man kan gå glipp av gratis tanks (ELC AMX feks), og gratis garasjeplasser. Kan ikke du fortelle oss hvorfor du beholder alle tanksene dine da? Dersom man leser patch notes før patchen kommer så har man god tid til å sikre seg gratis tanks og garasjeplasser. Man har i teorien betalt dobbelt, men så lenge det er snakk om under tier 8 så er det småpenger. I motsetning til X antall garasjeplasser som koster gull... Og merk det er bare i TILFELLE man har lyst på den tanksen igjen. Nei det er langtfra eneste grunnen?! OG nei det hjelper ikke og lese patchnotes når man har solgt tanken lenge før patchnotes kommer fordi den var "dårlig". Feks solgte jeg KV etter og ha grindet den i over 100 battles for og åpne (husker ikke), nå i 7.4 var det velg, ble KVn splitta, og man fikk en gratis. Nok ett eksempel på dumme salg. Flere grunner: spillestil endrer seg, eller man blir flinkere, slik at "dårlige" tanks i ditt syn kanskje ikke er så ille eller faktisk bra, når du har blitt bedre. MM endrer seg, slik at tanker som tidligere var håpløse nå faktisk er OP (kv-1s) smak endrer seg, jeg kan feks ikke fordra og spille arties, eller scouts, men nå spiller jeg endel scouts, dog enda ikke arties. selger ikke de arties jeg har kjøpt for det. smak endrer seg (ja 2 ganger), gi en tank en ny sjanse om noen måneder, kanskje man liker den nå. Spiller en del platoons, og ta tar vi som oftes den samme tanken, så hvis en har lyst og spille en odde tank, tier IV eller III som er de minst spilte tiers hos oss, så ja vel da spiller man den t-28, stug eller hva det skal være. ..og liker og variere tanker jeg spiller, noe som igjen skjerper taktikk og som smurfen sier, gull er ikke noen issue, bruker heller penger på garasjeplasser enn en kino tur i ny og ned feks. (og ja kjøper de på salg) Endret 27. september 2012 av -iL- Lenke til kommentar
per17 Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 (endret) Med gullammo trenger man jo bare bruke auto aim, bortsett fra høy tiers mot maus osv... Men med tanke på hvor dyrt det er å bruke gullammo (med mindre man er i en top clan), så er det jo sånn sett balansert. Synes det er kjipt at de som liker å sløse penger skal få en fordel, mitt største problem med F2P. Ha-ha, om du tror du bare trenger å bruke auto aim ... Det kommer relativt lite godt ut av å bruke auto aim, noen sinne. Ofte sikter den jo bare på midten av tanksen, og ofte blir det bounce. Og så dyrt er det ikke, spesielt ikke om du husker å kjøpe store mengder når det er salg. Tja, jeg har prøvd gull ammo på både tier 5 og tier 10. På tier 5 og lavere er det jo bare å bruke auto aim. Men på høyere tiers må man sikte litt. Temmelig stor fordel at man øker sjansen for å penetrere betydelig. Har bouncet på tier 10s mange ganger med vanlig ammo, med gull ammo har jeg kun bouncet fra latterlige vinkler. Det lille gull ammoet jeg kjøpte var kjøpt på salg, kommer aldri til å kjøpe til full pris . Og forøvrig bare brukt i CW (testet litt på tier 5 også). Nå har ikke jeg muligheten til å regne akkurat nå, men bruker du gull ammo i randoms så blir det fort dyrt. Med mindre du er millionær... Endret 27. september 2012 av per17 1 Lenke til kommentar
per17 Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Nei det er langtfra eneste grunnen?! OG nei det hjelper ikke og lese patchnotes når man har solgt tanken lenge før patchnotes kommer fordi den var "dårlig". Feks solgte jeg KV etter og ha grindet den i over 100 battles for og åpne (husker ikke), nå i 7.4 var det velg, ble KVn splitta, og man fikk en gratis. Nok ett eksempel på dumme salg. Flere grunner: spillestil endrer seg, eller man blir flinkere, slik at "dårlige" tanks i ditt syn kanskje ikke er så ille eller faktisk bra, når du har blitt bedre. MM endrer seg, slik at tanker som tidligere var håpløse nå faktisk er OP (kv-1s) smak endrer seg, jeg kan feks ikke fordra og spille arties, eller scouts, men nå spiller jeg endel scouts, dog enda ikke arties. selger ikke de arties jeg har kjøpt for det. smak endrer seg (ja 2 ganger), gi en tank en ny sjanse om noen måneder, kanskje man liker den nå. Spiller en del platoons, og ta tar vi som oftes den samme tanken, så hvis en har lyst og spille en odde tank, tier IV eller III som er de minst spilte tiers hos oss, så ja vel da spiller man den t-28, stug eller hva det skal være. ..og liker og variere tanker jeg spiller, noe som igjen skjerper taktikk og som smurfen sier, gull er ikke noen issue, bruker heller penger på garasjeplasser enn en kino tur i ny og ned feks. (og ja kjøper de på salg) KV'en kostet hva, ca 400 000 før patchen? Null problem å kjøpe den på nytt. Jeg visste lenge før patchen at den kom til å splittes, men jeg solgte den aldri heller, likte den. Hvorfor hjelper det ikke å lese patch notes? I følge deg er det jo bare å kjøre noen ekstra runder med tier 5 eller premium tank, så har man råd til en tanks... Det er klart du har et poeng med at tankser og spillestil forandrer seg, men alt under tier 8 er problemfritt å kjøpe tilbake. World of tanks er dyrt, masse garasjeplasser blir dyrt selv på salg. Har kjøpt noen selv på salg, men ikke faen om jeg sparer på tanks jeg aldri kjører. Og det er opp til deg hva du vil bruke penger på, men det er fort gjort å bruke for mye på dette spillet. Vet om folk som har brukt 10 000kr+ på gull, det er fort gjort om man skyter gull ammo, converter free xp, kjøper garasje slots, trener crew, resetter crew skills osv. Det er jo tross alt en virtuell verden, de kan legge ned WoT eller ødelegge spillet, du får ikke penga tilbake. Premium acc holder i lange baner for meg. 2 Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Nei det hjelper ikke når man har solgt den ~1 år før endringene kom! Er da vesentlig forskjell på og "spare" penger med og selge en tank for og få råd til en man har lyst på med engang, for så og re-kjøpe den senere når man angrer seg. Da koster den X -X/2 +X = 1.5 X Enn og ikke selge den, men heller spille tankene for og få de credits man mangler. Det er for meg for mange bonuser og ikke selge den fremfor og få en tank tidligere. Ferdig snakka, du synes ikke det greit nok, jeg synes det. ferdig. greit? Jeg bruker gull bare på garasjeplasser, ikke på free XP, cammo. Dog jeg har falt for fristelsen til og kjøpe noen premius på 50% salg. (Lowe var det en kompis som gifta meg....idioten ) Er helt enig i at WoT er dyrt, alt for dyrt, Bare se på dynamisk cammo som kommer nå, 300 gull PER tank på høyere tier? insane. Lenke til kommentar
Moridin82 Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Litt off topic men World of Warplanes Beta Giveaway https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1461532 Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 (...) Bare se på dynamisk cammo som kommer nå, 300 gull PER tank på høyere tier? insane. Jess ferdig med den saken! Nuvel, jeg vil påstå at 300g hadde vært en grei sum for adaptiv camo HVIS de ikke hadde hatt med premium consumables. Se på LoL for eksempel, det eneste du kan kjøpe deg med ekte penger som du ikke får tak i med "credits" er skins til karakterene og en slags form for premium account (rett gjerne på dette hvis det er feil). Dette er ting som ikke gir noen form for fordeler mann mot mann og er etter min mening den beste måten et F2P spill kan drives. Premium account, retraine/kjøpe crew, camo, konvertere XP, garasjeplasser, disse er alle supre måter man kan bruke gull på. Det er fordi når en kamp starter så har det absolutt ingenting å si om en spiller har benyttet gull. Laget med de beste spillerne og mest flaks vil uansett vinne. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Jeg gir dere opp hele gjengen. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Bare gi oss opp du Smurfen. Jeg liker definitivt ikke pay-2-win som WoT i mer eller mindre grad er: *gull consumables *gull ammo *gull utstyr *gull cammo convert XP premium tanks garasjeplass (skulle vært mulig med og kjøpe for sølv også) retraine crew premium account cammo (7.5) er alle glimrende måter og korte ned tida det tar og grinde på, eller se penere ut, uten at det går utover andre.... 1 Lenke til kommentar
UriasX Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Da er vi enige iL! Og selv om du sparer på hakket flere tanks enn meg mener jeg at jeg har 30+ stående i garasjen selv Sparer på de som var festlige slik at jeg kan ta dem fram av og til. Ikke alle som har crew, noe står bare på utstilling sånn som Tigeren min Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Jeg liker T25/2. Forstår ikke hvorfor så mange badmouther den. Jeg mislikte den for at den er treg og rævva kanon. Jeg ville ha en TD, ikke en hybrid medium. T25AT derimot, det er vogna si det! Men om fiser rundt med gullammo, merket du vel ikke så mye til lav pen på den Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Jeg liker T25/2. Forstår ikke hvorfor så mange badmouther den. Jeg mislikte den for at den er treg og rævva kanon. Jeg ville ha en TD, ikke en hybrid medium. T25AT derimot, det er vogna si det! Men om fiser rundt med gullammo, merket du vel ikke så mye til lav pen på den Da kommer du ikke til og like den nye russiske TD linja, er jo hybrid mediums alle sammen, dog de har ganske bra gønnere. en liten morsomhet: Gunner bought the farm! har blitt til Gunnar kjøpte åkern! på TeamSpeak 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Jeg liker T25/2. Forstår ikke hvorfor så mange badmouther den. Jeg mislikte den for at den er treg og rævva kanon. Jeg ville ha en TD, ikke en hybrid medium. T25AT derimot, det er vogna si det! Men om fiser rundt med gullammo, merket du vel ikke så mye til lav pen på den Altså, jeg tror folk her har misforstått. Jeg bruker jo ikke kun gullammo. Jeg køler fortsatt på med hovedsaklig AP, så kan jeg ha med en to-tre HE for cap-stopping, og 4-5 APCR, bortstet fra på gimmick tanks som 38H, T2 Light, Tetrarch og T-127, hvor jeg har 10-30 APCR. Lenke til kommentar
per17 Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Nei det hjelper ikke når man har solgt den ~1 år før endringene kom! Er da vesentlig forskjell på og "spare" penger med og selge en tank for og få råd til en man har lyst på med engang, for så og re-kjøpe den senere når man angrer seg. Da koster den X -X/2 +X = 1.5 X Enn og ikke selge den, men heller spille tankene for og få de credits man mangler. Det er for meg for mange bonuser og ikke selge den fremfor og få en tank tidligere. Ferdig snakka, du synes ikke det greit nok, jeg synes det. ferdig. greit? Jeg skjønner ikke, hva har det å si at du har solgt den for 1 år siden? Blir du nektet å kjøpe den på nytt? Det er en vesentlig forskjell på høy tiers og lave tiers. Lave tiers er så billige at jeg heller kjøper dem på nytt OM jeg får lyst på dem igjen, enn å bruke ekte penger på garasjeslots i TILFELLE jeg får bruk for dem i fremtiden. Høres ut som at du lider av en virtuell form for samlemani Blir som med meg som samler på alle pappesker som kommer med PC-delene mine. I TILFELLE jeg blir nødt til å sende delene tilbake 1 Lenke til kommentar
per17 Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 (...) Bare se på dynamisk cammo som kommer nå, 300 gull PER tank på høyere tier? insane. Jess ferdig med den saken! Nuvel, jeg vil påstå at 300g hadde vært en grei sum for adaptiv camo HVIS de ikke hadde hatt med premium consumables. Se på LoL for eksempel, det eneste du kan kjøpe deg med ekte penger som du ikke får tak i med "credits" er skins til karakterene og en slags form for premium account (rett gjerne på dette hvis det er feil). Dette er ting som ikke gir noen form for fordeler mann mot mann og er etter min mening den beste måten et F2P spill kan drives. Premium account, retraine/kjøpe crew, camo, konvertere XP, garasjeplasser, disse er alle supre måter man kan bruke gull på. Det er fordi når en kamp starter så har det absolutt ingenting å si om en spiller har benyttet gull. Laget med de beste spillerne og mest flaks vil uansett vinne. Jepp, LoL virker som et godt F2P spill. Men jeg regner med at Wargayming håver inn mer penger fra færre spillere, enn Riot Games med sin massive spillerbase. De kunne sikkert ha tjent mer om de sluttet å være så grådige, i tillegg til at spillerbasen hadde vokst. Men når det går bra økonomisk så er det sikreste å ikke endre på ting. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Jeg liker T25/2. Forstår ikke hvorfor så mange badmouther den. Treg, dårlig armour, dårlig gun, dårlig traverse. Har ikke premium, så har ikke muligheten til å makse den ut med free xp. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Stund siden jeg har spilt, begynte såvidt igjen idag, mest med tanke på 0.8.0, rått med nye fysikken så langt. Uansett, dilemmaet om hvilken tanks man skal gå for, begynte jo med en gang. Vet at jeg tenkte heavy USA sist, da jeg er på T29 og halvveis til T32, men sitter å tenker på å kanskje velge noe medium også, men hva skal man gå for da? Eller skal man bare glemme alt å gunne på for høyere tier heavy fra USA? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå