Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dårlige grunner!

 

Tanks kan bli gjort om i fremtiden, og da angrer man. Er man lei en tank, ikke spill den på en stund.

Penger? Kjør noen ekstra runder på tier V tanks eller premium tanks om du har.

Det var dette med perspektivtagning da. At noe er dårlige grunner for deg, betyr ikke at det er dårlige grunner for andre. Blir som en kamerat klarte å uttale en gang: "Jeg er glad jeg ikke liker øl for det smaker så vondt."

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Ingenting galt med det, vel? Jeg bruker gull for å få 100% crew på alle tanks jeg spiller mer enn tre kamper. :p

 

Men så skyter du med gull i random battles også da så du teller ikke :tease:

Pff. Klart jeg gjør. :D

Gullskudd og komponenter er vel det eneste minuset jeg har med WoT sin F2P-modell. Heldigvis er andelen som bruker gullskudd liten i randoms.

Deg om det, jeg er svært fornøyd med det. Dessuten, gull penetrerer ikke alt. Jeg kjørte Hellcaten min og skjøt en Grille med gull, og bouncet. Tre ganger. :|

Lenke til kommentar
Ingenting galt med det, vel? Jeg bruker gull for å få 100% crew på alle tanks jeg spiller mer enn tre kamper. :p
Men så skyter du med gull i random battles også da så du teller ikke :tease:
Pff. Klart jeg gjør. :D
Gullskudd og komponenter er vel det eneste minuset jeg har med WoT sin F2P-modell. Heldigvis er andelen som bruker gullskudd liten i randoms.
Deg om det, jeg er svært fornøyd med det. Dessuten, gull penetrerer ikke alt. Jeg kjørte Hellcaten min og skjøt en Grille med gull, og bouncet. Tre ganger. :|

 

Gullskudd er farlig nært pay-to-win og er etter min mening en uting. Jeg er overbevist om at spillet hadde vært langt bedre utem dem, ikke minst med tanke på CW der armor på tankser er ubetydelig. At noen gidder å hive kroner og øre på motstanderen i random battles har jeg også litt vanskelig for å forstå, men dem om det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Dårlige grunner! Tanks kan bli gjort om i fremtiden, og da angrer man. Er man lei en tank, ikke spill den på en stund. Penger? Kjør noen ekstra runder på tier V tanks eller premium tanks om du har.
Det var dette med perspektivtagning da. At noe er dårlige grunner for deg, betyr ikke at det er dårlige grunner for andre. Blir som en kamerat klarte å uttale en gang: "Jeg er glad jeg ikke liker øl for det smaker så vondt."

 

haha!

 

moro at ett sleivete utsagn ble tatt som fasit og noe alle bør gjøre :)

 

Etter at jeg solgte amx-12t, fordi det var en dritt tank og havnet i helt håpløse kamper hele tiden, har jeg angret som en hund etter at den ble gjort om, og nå er meget bra....

Aldri igjen om jeg selger en tank.

 

Dog ja, jeg har solgt amx'ne, borg'n er ikke så ille faktisk.

Lenke til kommentar

Jeg har kun tier 8+ tanks. Jeg har kjøpt noen få utenom også, men de har gått i søppeldunken rimelig fort. Eneste jeg angrer på, var at jeg ikke kjøpte KVen når den ble splittet, så jeg ikke fikk den garasjeplassen. Men igjen, så fikk jeg ikke med meg det, fordi jeg spilte ikke da pga PCen min... Men det er vel det eneste.

 

Ja, så har jeg T2 Light, i tilfelle jeg vil kjøre veldig fort :-P

Lenke til kommentar

Dårlige grunner!

 

Tanks kan bli gjort om i fremtiden, og da angrer man. Er man lei en tank, ikke spill den på en stund.

Penger? Kjør noen ekstra runder på tier V tanks eller premium tanks om du har.

 

Man har da ikke tid til å spille med 120 forskjellige tanks om dagen. Blir en tank buffet og man har lyst å spille den igjen, så kjøper man den. Er jo bare å kjøre noen ekstra runder på tier V tanks eller premium tanks om du har?

 

Når det gjelder tier 8 og oppover er jeg enig, da begynner det å bli dyrt å selge/kjøpe tilbake :)

Endret av per17
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Dårlige grunner! Tanks kan bli gjort om i fremtiden, og da angrer man. Er man lei en tank, ikke spill den på en stund. Penger? Kjør noen ekstra runder på tier V tanks eller premium tanks om du har.
Man har da ikke tid til å spille med 120 forskjellige tanks om dagen. Blir en tank buffet og man har lyst å spille den igjen, så kjøper man den. Er jo bare å kjøre noen ekstra runder på tier V tanks eller premium tanks om du har? Når det gjelder tier 8 og oppover er jeg enig, da begynner det å bli dyrt å selge/kjøpe tilbake :)

 

huh hvor skrev jeg noe om og kjøre alle tankene mine hver dag? er ikke derfor jeg har de :)

re-kjøpe en tank? da har man i teorien betalt dobbelt for den, og som posteren over deg sier, man kan gå glipp av gratis tanks (ELC AMX feks), og gratis garasjeplasser.

Lenke til kommentar

Spilte med en kompis her om dagen og har aldri sett noen ha så griseflaks før. Han kjørte StugIII og forsvarte cap mens resten av laget cappet. Han har ingen dekning og spotter en IS og en TigerP som capper. Han begynner å skyte, blir spottet og de skyter tilbake. Samtlige treff de får inn går rett i gun-mantle, på tross av at avstanden er så stor at vogna hans må fylle siktene til fienden. Han klarer å knerte begge uten å ta så mye som 1 hp i skade. Gun-mantlen hans så ut som en sveitserost etterpå :D

Lenke til kommentar

haha!

 

moro at ett sleivete utsagn ble tatt som fasit og noe alle bør gjøre :)

Vel, er ikke like lett å spore tonefallet i noe som er skrevet vet du ;)

 

Etter at jeg solgte amx-12t, fordi det var en dritt tank og havnet i helt håpløse kamper hele tiden, har jeg angret som en hund etter at den ble gjort om, og nå er meget bra....

Aldri igjen om jeg selger en tank.

 

Dog ja, jeg har solgt amx'ne, borg'n er ikke så ille faktisk.

Selv avhenger hvilke vogner jeg tar vare på og ikke mer av om jeg synes de er morsomme å spille med eller ikke. Klart, en bra vogn er som regel også morsom, men ikke alltid. VK3601 blir feks. regnet for å være veldig bra, men jeg har solgt den og heller beholdt VK3001(H) fordi jeg generelt bedre liker manøvrerbare vogner.

 

Eneste vognene jeg nok tar vare på selv om jeg ikke synes de er så morsomme er tier 8+. Hadde det ikke vært for at de har vært en pain å komme seg til hadde nok både Ferdi'en og JagdTiger'n min røket ut av garasjen for lengst. Nå står de for det meste og støver med mindre de jeg spiller med absolutt skal kjøre high-tier. I grunnen synes jeg spillet er desidert morsomst når man holder seg under tier 8.

Lenke til kommentar

... man kan gå glipp av gratis tanks (ELC AMX feks), og gratis garasjeplasser.

Ja, men har du ikke i mellomtiden kjøpt en hel haug med garasjeplasser uansett? Jeg ser dine øvrige poeng, men å kjøpe 15 garasjeplasser for muligheten til å få en gratis virker litt lite logisk for min del. :)

 

Kanskje det forandrer seg litt når jeg kommer opp i høyere tier (høyeste er VII nå), men nå har jeg WoT-pause en stund.

Lenke til kommentar
Dårlige grunner! Tanks kan bli gjort om i fremtiden, og da angrer man. Er man lei en tank, ikke spill den på en stund. Penger? Kjør noen ekstra runder på tier V tanks eller premium tanks om du har.
Man har da ikke tid til å spille med 120 forskjellige tanks om dagen. Blir en tank buffet og man har lyst å spille den igjen, så kjøper man den. Er jo bare å kjøre noen ekstra runder på tier V tanks eller premium tanks om du har? Når det gjelder tier 8 og oppover er jeg enig, da begynner det å bli dyrt å selge/kjøpe tilbake :)

 

huh hvor skrev jeg noe om og kjøre alle tankene mine hver dag? er ikke derfor jeg har de :)

re-kjøpe en tank? da har man i teorien betalt dobbelt for den, og som posteren over deg sier, man kan gå glipp av gratis tanks (ELC AMX feks), og gratis garasjeplasser.

 

Kan ikke du fortelle oss hvorfor du beholder alle tanksene dine da? Dersom man leser patch notes før patchen kommer så har man god tid til å sikre seg gratis tanks og garasjeplasser.

 

Man har i teorien betalt dobbelt, men så lenge det er snakk om under tier 8 så er det småpenger. I motsetning til X antall garasjeplasser som koster gull...

 

Og merk det er bare i TILFELLE man har lyst på den tanksen igjen.

Endret av per17
Lenke til kommentar

Jeg kan heller ikke se noen grunn til å sitte med så mange tanks bare i tilfelle dem kan bli endret. Kommer ikke patch så ofte, så det er null problem å få med seg eventuelle endringer.

For å få så mange garage slotter så må du ha brukt IAF 20k gull (om alle har blitt kjøpt på halv pris), men tipper mye mer...?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gullskudd er farlig nært pay-to-win og er etter min mening en uting. Jeg er overbevist om at spillet hadde vært langt bedre utem dem, ikke minst med tanke på CW der armor på tankser er ubetydelig. At noen gidder å hive kroner og øre på motstanderen i random battles har jeg også litt vanskelig for å forstå, men dem om det.

Vel, det er din mening. Det er ikke så overbalansert som folk skal ha det til. Og om du vinkler doningen riktig, kan du bounce nok skudd uansett. Evt. la de bli absorbert av spaced armor og tracks.

 

Jeg ser ikke problemet med skyte bort penger. I mine øyne er det verre å bruke det på f.eks. Facebook-spill, sende inn SMS-er til diverse TV-program og ringe sextelefon. Evt. å betale for å trene på et senter, når man heller kan ta seg en joggetur utendørs eller kjøpe seg en billig matte og trene hjemme. :p

 

Ang. det å beholde tankser, er det litt stilig å ha så mange tanks som mulig. Når jeg får researchet alle tanksene, skal jeg også kjøpe de. Også de jeg tidligere har solgt, som lvl 1-tanks og lignende.

Lenke til kommentar

Gullskudd er farlig nært pay-to-win og er etter min mening en uting. Jeg er overbevist om at spillet hadde vært langt bedre utem dem, ikke minst med tanke på CW der armor på tankser er ubetydelig. At noen gidder å hive kroner og øre på motstanderen i random battles har jeg også litt vanskelig for å forstå, men dem om det.

Vel, det er din mening. Det er ikke så overbalansert som folk skal ha det til. Og om du vinkler doningen riktig, kan du bounce nok skudd uansett. Evt. la de bli absorbert av spaced armor og tracks.

 

Jeg ser ikke problemet med skyte bort penger. I mine øyne er det verre å bruke det på f.eks. Facebook-spill, sende inn SMS-er til diverse TV-program og ringe sextelefon. Evt. å betale for å trene på et senter, når man heller kan ta seg en joggetur utendørs eller kjøpe seg en billig matte og trene hjemme. :p

 

Ang. det å beholde tankser, er det litt stilig å ha så mange tanks som mulig. Når jeg får researchet alle tanksene, skal jeg også kjøpe de. Også de jeg tidligere har solgt, som lvl 1-tanks og lignende.

 

Med gullammo trenger man jo bare bruke auto aim, bortsett fra høy tiers mot maus osv...

 

Men med tanke på hvor dyrt det er å bruke gullammo (med mindre man er i en top clan), så er det jo sånn sett balansert.

 

Synes det er kjipt at de som liker å sløse penger skal få en fordel, mitt største problem med F2P.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...